اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 93 + سرفصل دروس + شهریه

جهت مشاهده کارنامه تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد آزاد 93 اینجا را کلیک نمائید!

http://78.109.199.249/Login/617990743/1393/Arshad/Readmission

 

با توجه به اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ، تقاضا می شود برای استفاده داوطلبان آینده،لطفا از قسمت انتخاب رشته و دانشگاه قبولی کپی گرفته و در قسمت نظرات درج نمائید.

—————————————————————————————————————————-

سرفصل و لیست دروس گرایش های الکترونیک،قدرت،مخابرات،کنترل،سیستم های قدرت،تکنولوژی فشار قوی،ماشین های الکتریکی،الکترونیک قدرت با کلیک بر روی آنها قابل دریافت خواهند بود!

————————————————————————————————————————— 

شهریه سال 93 طبق افزایش 15 درصدی برای رشته های مهندسی(برق):

*شهریه ثابت: 1،270،957 تومان

*شهریه متغیر هر واحد درسی برای دروس نظری: 82،023 تومان

*شهریه متغیر هر واحد درسی برای دروس عملی: 110،739 تومان

*شهریه هر واحد درسی پایان‌نامه: 398،975 تومان

 

*شهریه ترم اول : 2 میلیون و 255 هزار تومان + هزینه خدمات آموزشی 90 هزار تومان + هزینه بیمه 2 هزار تومان

—————————————————————————————————————————

راهنمای پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال 1393

http://www.pubr-azmoon.com/archive/pdf/201409111900261977.pdf

*افرادی که در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرفته شوند می‌توانند از بین قبولی مرحله اول و مرحله دوم (تکمیل ظرفیت) یکی را انتخاب کرده و در روز یکشنبه مورخ 93/06/30 به واحد موردنظر جهت ثبت نام مراجعه نمایند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. با سلام.بنده در کنکور ارشد آزاد 2 رشته قبول شدم.به نظر شما از بین برق قدرت تهران جنوب و برق قدرت گرایش ماشینهای الکتریکی تهران جنوب کدام یک را انتخاب کنم.چرا؟ با تشکر

    1. سلام.این دو گرایش دو تفاوت دارد:
      1-در گرایش قدرت در ترم دوم با توجه به علاقه و نظر و مشورت مدیر گروه دروس تخصصی یک گرایش را انتخاب کرده و میگذرانید در اصل انتخاب گرایش در ترم دوم صورت خواهد پذیرفت.ولی در گرایش ماشین های الکتریکی از زمان ثبت نام گرایش تان مشخص است و دروس تخصصی این گرایش را میگذرانید و تخصصی تر خواهد بود.
      2-در مدرک گرایش قدرت رشته برق – قدرت درج خواهد شد ولی در مدرک گرایش ماشین های الکتریکی عنوان گرایش فوق هم درج خواهد شد.

      *اینکه کدام گرایش بهتر است ، کاملا به خودتان برمیگردد چون ممکن است بعد از ورود به دانشگاه نظرتان در مورد گرایش های قدرت تغییر کند و بخواهید دروس تخصصی را که علاقه دارید انتخاب کنید و آنجا میتوانید اینکار را انجام دهید ولی در مورد گرایش ماشین این مورد کمی سخت خواهد بود و محدودیت برای انتخاب دروس تخصصی دارید.

  2. با سلام.
    دانشگاه انخاب واحد در ترم اول را به عهده دانشجو گذاشته،میشه لطفا دروسی که ترم اول برق مخابرات باید گذرانده شود را بفرمایید.
    من ارشد کازرون قبول شدم.

    1. سلام.گرایش کارشناسی شما مخابرات بوده؟چه دروسی را ارائه کرده است؟دروس جبرانی هم ارائه شده؟با توجه به موارد فوق انتخاب رشته میتواند متفاوت باشد.

      1. باسلام.بله مخابرات گرایش سوئیچ بوده،بله جبرانی دروس فیلترهاوسنتزمدار،مخابرات2،میدان ها و امواج،که هر کدام 3 واحد هستن.دروس اصلی ترم اول موندم چی بردارم؟؟
        ممنون.

        1. سلام.اگر در دروس جبرانی فوق نمره حداقل 12 گرفته اید که هیچ وگرنه باید هر کدام که کمتر از 12 گرفته اید را اخذ کنید و دروس اصلی هم فرآیندهای اتفاقی و پردازش سیگنال‌های دیجیتال را اخذ نمائید.در ترم اول اگر دروس جبرانی داشته باشید 12 واحد بردارید در غیر این صورت اگر پایه خوبی ندارید همان 9 واحد دروس اصلی در ترم اول کافیست.اگر مخابرات 2 را با توجه به موارد گفته شده لازم به اخذ ندارد میتوانید تئوری پیشرفته مخابرات را هم بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا