اخبار کنکور و دانشگاه

ظرفیت های جدید کنکور ارشد امروز اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ظرفیت‌ های جدید برای پذیرش‌ رشته‌محل‌های آزمون کارشناسی ارشد سال 93 از امروز یکشنبه 20 مهرماه اعلام می شود و داوطلبان تا 27 مهرماه می توانند این ظرفیت های جدید را انتخاب کنند.

در کنار ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید، تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال جاری هم امروز اعلام می شود.

شرط شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت داوطلبان در آزمون است.

به گزارش مهر، ظرفیت جدید برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی و همچنین تکمیل ظرفیت برای برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون مذکور در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش درج خواهد شد.

داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 93 ثبت‌نام و شرکت کرده اند، می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون فوق و همچنین مندرجات اطلاعیه مذکور از تاریخ 20 تا 27 مهرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا