اخبار کنکور و دانشگاه

افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد با اشاره به نقش این دانشگاه در نظام آموزش عالی کشور، به شرایط جدید دانشگاه‌ها در تحصیلات تکمیلی اشاره و ظرفیت‌سازی قانونی برای تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را، هدف گذاری مدیریت این دانشگاه عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد گسترش قانونمند دانشگاه را در گرو تصویب رشته، محل‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در سراسر کشور دانست که علاوه بر امکان افزایش پذیرش دانشجو، تحصیل این عزیزان در محل سکونتشان را نیز امکان پذیر می‌کند.

وی تقویت واحدهای دانشگاهی با تصویب رشته‌های تحصیلی را توسعه‌ای پایدار مبنی بر کیفیت در دانشگاه آزاد اسلام دانست و از برگزاری چندین نشست و تشکیل کارگروه تخصصی با وزرات علوم، تحقیقات و فناوری برای تصویب رشته های کارشناسی ارشد و  دکتری تخصصی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور خبر داد.

میرزاده با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد، از انعقاد تفاهم‌نامه علمی مشترک به منظور تکمیل کادر هیات علمی، تجمیع واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات با واحدهای دانشگاهی همان شهر، فراهم کردن استانداردهای رشته‌های دانشگاهی با نگاه افزایش کیفیت، رضایتمندی و قانونگرایی خبر داد.

رئیس دانشگاه آزاد، طرح تجمیع پردیس‌ها و واحدهای علوم و تحقیقات با مشارکت واحدهای دانشگاه هم جوار آنها همراه با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی را از مهم‌ترین دستاوردهای دانشگاه آزاد در دوران مدیریت 10 ماهه عنوان کرد.

میرزاده صرفه جویی حاصل از کاهش حجم ساختار و تشکیلات اداری دانشگاه، ارتقا رتبه و رقابت‌پذیر شدن واحدهای دانشگاهی، بومی گزینی، افزایش ظرفیت دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و تثبیت قانونی ظرفیت‌های عظیم دانشگاه در تحصیلات تکمیلی را از مهمترین موفقیت های این طرح عظیم آموزش عالی دانست.

وی در خاتمه اظهار داشت: در این طرح تمام واحدها و پردیس‌های علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در واحدهای دانشگاهی همان شهر تجمیع شده و با تصویب رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری دائر در واحدها و پردیس های علوم و تحقیقات در واحدهای حاصل این تجمیع ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد افزایش می‌یابد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا