اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

کارت آزمون کارشناسی ارشد 94 توزیع شد/تعداد ثبت نام کنندگان 14 درصد کمتر از سال گذشته

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: برای شرکت در آزمون 136 کد رشته امتحانی از 143 کد رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 تعداد 812 هزار و 812 داوطلب ثبت نام کردند که این آمار نسبت به سال گذشته 137 هزار و 617 نفر کمتر است.

وی افزود: از کل تعداد ثبت نام کنندگان ،تعداد 421 هزار و 76 نفر زن و تعداد 391 هزار و 736 نفر مرد هستند به عبارت دیگر 51.80 درصد داوطلبان زن و 42.20 درصد مرد هستند همچنین تعداد 80 هزار و 831 داوطلب علاوه بر انتخاب کد رشته اول نسبت به انتخاب کد رشته دوم از میان 66 کد رشته شناور اقدام کردند.

توکلی با اشاره به کارت ورود به جلسه این آزمون گفت: کارت شرکت در آزمون هم اکنون بر روی سایت سازمان قرار داده شده و داوطلبان باید با مراجعه به سایت نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: نظر به اینکه آزمون داوطلبان هر یک از کد رشته ها جداگانه برگزار می شود لذا با توجه به آمار واقعی و آمار علاقمندان به کد رشته دوم جمعا تعداد 893 هزار و 643 کارت ورود به جلسه صادر شده است که آزمون 181 هزار و 31 داوطلب در تهران برگزار می شود.

سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به تاریخ برگزاری این آزمون افزود: آزمون کارشناسی ارشد در صبح و بعداز ظهر روزهای 15 و 16و 17 بهمن ماه در 62 شهرستان و 102 حوزه امتحانی برگزار می شود.

 

کارت شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال 94

برای نمایش برگ‌راهنمای‌ کارت شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی سال 94 کلیک کنید

1- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای 16،14،13،12،11،6،5،4،2،1 کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط حداکثر تا تاریخ 93/11/17 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و از آن طریق اقدام شود.
2- در صورتیکه نسبت به بندهای 3 ، 7 و 10 ( جنس ، معلولیت و زبان‌خارجی) معترض هستید ضروری است در روز های دوشنبه و سه شنبه مورخ 13 و93/11/14 از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 17 براساس جدول شماره 2 اطلاعیه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید .در خصوص بندهای 9 و 18 هیچگونه تقاضائی پذیرفته نخواهد شد .
3- چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند 15 (سهمیه ثبت نامی)کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان – ( سپاه پاسداران ، وزارت جهاد کشاورزی و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثرتا تاریخ 1393/11/21 به ارگان مربوط مراجعه نمائید تا درصورت دارا بودن سهمیه ، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان ذیربط در اختیار سازمان سنجش قرار گیرد در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچگونه اعتراضی قابل پذیرش نمی‌باشد.
4- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگران (بنیاد شهید و امورایثارگران )جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 93/11/17 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش(قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح سهمیه خود اقدام نمائید تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط ، سهمیه برای شما اعمال می گردد.در غیراینصورت با سهمیه آزادگزینش خواهید شدو هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.
5- چنانچه کارت شرکت در آزمون شما فاقد عکس می باشد و یا چنانچه عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله ، فاقد مهر بودن عکس ، واضح نبودن عکس و . . . می باشد ضروری است در روز های دو شنبه و سه شنبه مورخ 13 و 93/11/14 از ساعت 8 الی 12 و 14 الی 17 براساس جدول شماره 2 اطلاعیه شخصاَ با به همراه داشتن 3 قطعه عکس 4*3 ، کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائید .
6- در زمان حضور در جلسه آزمون ، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون ، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار‌ الزامی است .
7- اثر انگشت و محل امضا بر روی کارت شرکت در آزمون حتما باید توسط داوطلب قبل از حضور در جلسه امتحان تکمیل گردد
8- درب حوزه‌های امتحانی صبح ها راس‌ ساعت‌ 7.30 و بعداز ظهرها راس ساعت 14.00 بسته خواهد شد و شروع فرآیند برگزاری آزمون صبح راس‌ ساعت‌ 8.00 و بعد از ظهر راس ساعت 14.30 آغاز می گردد . لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب سالنهای امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد .
9- از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی ، ساک دستی ،کتاب ، جزوه ، و … در جلسه آزمون خودداری شود .
10- برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنما پرینت تهیه نمائید .
11- همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباطی، الکترونیکی و محاسباتی (از قبیل تلفن همراه ، پیجر، ماشین حساب و … ) در جلسه آزمون بر خلاف ضوابط می باشد و با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد .

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام من دانشجوی سال دوم الکترونیک برق هستم و واحدهای زیادی پاس کرده ام میخواستم بدونم اگه بتونم واحدهامو توی یه سال یعنی توی دو ترم دیگه تموم کنم میشه توی کارشناسی ارشد شرکت کنم و اگه پذیرفته شدم انتخاب گرایش برای ارشد انجام بدم به دلایل مشکلات خانوادگی بهتره زودتر به شهر دیگه ای برم و میخوام ارشدو توی یه شهر دیگه باشم یعنی از سال 97 شروع به تحصیل در مقطع ارشد انجام بدم لطفا سریع جواب بدین

    1. سلام، ببینید ارشد خوندن شما تنها منوط به اینه که تا شهریور 97 فارغ التحصیل بشید حالا اینکه تو 4 سال باشه یا 3 سال کاری نداره، شما باید ببینید آیا دانشگاهی که کارشناسی میخونید این اجازه رو به شما میده که 3 ساله فارغ التحصیل بشید یا نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا