اخبار کنکور و دانشگاه

۵ رشته کارشناسی ارشد تا پایان سال در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دکتر منصور دیاری به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس واحد کاشان در گفتگو با خبرنگاران مهمترین دستاوردهای سی ساله این دانشگاه را تشریح کرد.

وی با توجه به اینکه واحد کاشان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است،گفت: این واحد در تاریخ 24 خرداد سال 63 در سه رشته عمران، ادبیات و حسابداری با پذیرش 200 دانشجو فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در 40 رشته مقطع و حدود 6000 دانشجو در مقاطع دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی و دارا بودن دو مرکز دانشگاهی آران و بیدگل و نیز جوشقان قالی فعالیت می کند.

دیاری یادآور شد: اکنون تمرکز مسئولان دانشگاه بر کیفیت آموزشی و گسترش تحصیلات تکمیلی است و امیدواریم تا پایان سال 93 در مقطع کارشناسی ارشد پنج رشته جدید دایر کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، جذب صددر صدی بودجه پژوهشی، ارائه دهها مقاله ISI، ثبت چندین اختراع دانشجویی، چاپ ده‌ها کتاب توسط مرکز انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و نیز برگزاری چندین همایش بین المللی و ملی و همچنین تجهیز آزمایشگاه‌های فنی و مهندسی را از  مهمترین فعالیت های پژوهشی دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر پایه همین امکانات آزمایشگاهی و توان فنی توانسته بسیاری از پروژه های عمرانی شهرستان را از نظر آزمایشگاهی انجام دهد.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا