اخبار کنکور و دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با موسسه مدرسان شریف تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و موسسه مدرسان شریف تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ، این تفاهم‌نامه به منظور توسعه و تحکیم همکاری‌ها و فعالیت‌های آموزشی و در جهت استمرار آن و فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت و ارتقای سطح علمی و آموزشی تمامی دانشجویان منعقد شده است.

دکتر علی رضایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و حامد آصفی به عنوان نماینده موسسه مدرسان شریف این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

فراهم کردن امکان حضور و انجام بازدیدهای علمی –آموزشی مدیران، اساتید و دانشجویان از موسسه مدرسان شریف، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی علمی و تخصصی و حمایت مادی از برنامه‌ها، تبادل و استفاده از اسناد، مدارک، منابع علمی و کتابخانه‌ای، گزارش و منابع پژوهشی منتشره طرفین برخی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی

همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه به منظور توسعه راه کارهای هرچه بیشتر سازمان‌ها منعقد شده است.

دکتر حسن رسولی سقای معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و حمیده علیزاده بعنوان نماینده سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان شرقی این تفاهم‌نامه را امضا کردند.

برگزاری دوره‌های تخصصی، دوره‌های فناوری اطلاعات، دوره‌های عالی مدیریت، دوره‌های زبان تخصصی، برگزاری سمینار‌ها و همایش‌های سالانه مشترک، انتشار مجله و کتاب، عضویت دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در خانه مدیران، بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی وپژوهشی مراکز بین المللی، تورهای صنعتی و آموزشی داخلی و بین المللی برخی از مفاد این تفاهم‌نامه است.

 

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا