اخبار کنکور و دانشگاه

سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با حضور ۳۶ تیم برگزار می شود/آغاز مسابقات از فردا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از برگزاری سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با حضور ۳۶ تیم از صبح روز سه شنبه ۹ اردیبهشت در این واحد دانشگاهی خبر داد.

دکتر منصور دیاری با بیان اینکه این دوره از مسابقات با شعار‹‹بازی‌سازی رایانه‌ای با رویکرد اقتصاد فرهنگ‌محور›› برگزار خواهد شد، اظهار کرد: سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای‹‹ IRAN GDC 2014 ›› در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به مدت 48 ساعت از ساعت 9 صبح نهم اردیبهشت آغاز و مراسم اختتامیه آن ساعت 9 صبح روز 11 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور از این مسابقات افزود: سومین دوره مسابقات با حضور 36 تیم 4 نفره از دانشگاه‌های مطرحی نظیر صنعتی شریف، علم و صنعت، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، دانشگاه کاشان، دانشگاه مازندران، آزاد اصفهان، فنی حرفه‌ای قم، شهید جباریان همدان، فخر رازی همدان، آزاد واحد آبادان، فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و دیگر دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

ظهور توانایی‌ها برای ساخت یک بازی رایانه‌ای در 48 ساعت

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، این دوره از مسابقات به صورت حضوری و طی مدت 48 ساعت برگزار می‌شود و تیم‌ها با دریافت امکانات مورد نیاز، در این مدت زمان فرصت دارند توانایی‌های خود را برای ساخت یک بازی رایانه‌ای به منصه ظهور برسانند.

دیاری، سرعت عمل، خلاقیت و ابتکار عمل را از ویژگی‌های این مسابقات دانست و گفت: بعد از 48 ساعت، بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده توسط شرکت‌کنندگان در این مسابقات داوری شده و به سه تیم بر‌تر این رقابت‌ها جایزه نقدی، تندیس مسابقات و لوح تقدیر اهدا می‌شود.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا