اخبار کنکور و دانشگاه

ایجاد دوره‌های مشترک تقاضا محور در پردیس دانشگاهی علم و صنعت ….

رئیس پردیس دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت از ایجاد گرایشهای تقاضا محور و دوره‌های مشترک تقاضا محور با دانشگاههای بین المللی خبر داد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید احمدیان در نشست مشترک مدیران دانشکده های همکار و مدیران پردیس دانشگاهی علم و صنعت که با حضور رییس دانشگاه برگزار شد به ارایه گزارش جامعی از اهداف، ساختار و عملکرد آموزشی پردیس دانشگاهی (پذیرش دانشجو، دوره های برگزار شده و ارزشیابی دوره ها ) پرداخت.

وی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در راستای پاسخگویی به نیازهای اجتماعی و علمی تخصصی کشورو کمک به تنوع بخشی در نظام آموزش عالی، ایجاد زمینه جذب دانشجویان از اقصی نقاط جهان و توسعه فعالیتهای دانشگاه در سطح بین‌الملل ، جذب دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور و کمک به تأمین اطمینان خاطر خانواده‌ها جهت ادامه تحصیل فرزندانشان  در ایران  را از  مهمترین اهداف تاسیس پردیس دانشگاهی ذکر کرد.

احمدیان افزود در حال حاضر در پردیس دانشگاهی با برگزاری 3 آزمون اختصاصی تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور در مقطع کارشناسی ارشد 530 دانشجو و با برگزاری یک آزمون اختصاصی در مقطع دکتری 34 دانشجو که جمعا 564 دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

وی از برنامه های آتی پردیس را ادامه جذب دانشجو تا سقف 1000 دانشجوی جاری ، انتقال و ایجاد گرایشهای تقاضا محور، ایجاد دوره های مشترک تقاضا محور با دانشگاههای بین الملل و گسترش دوره بر اساس ظرفیت ایجاد شده در دانشکده ها عنوان نمود .

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا