اخبار کنکور و دانشگاه

تخلف برخی موسسات و مراکز آمادگی کنکور

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برخی از موسسات و مراکز آمادگی کنکور با دریافت اطلاعات شناسنامه ای و دانشگاهی از داوطلبان، اقدام به ایجاد پروفایل اختصاصی در سایت سازمان سنجش کرده‌اند.
مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه با بیان اینکه داوطلبان در هنگام ثبت نام در این موسسات اطلاعات شخصی خود را ارائه ندهند، گفت: داوطلبان با مراجعه به موسسات از دادن مدارک شناسایی از جمله شناسنامه،‌کارت ملی و غیره پرهیز کرده چرا که با این کار اطلاعات محرمانه خود را نزد موسسه ای که متعهد به حفظ اطلاعات نبوده و احتمال سوء استفاده از اطلاعات را داشته افشا می‌کنند.
وی اظهار کرد: برخی موسسات اقدام به ایجاد پروفایلی در سایت سازمان، برای داوطلبان کرده وآنها هنگام مراجعه به پروفایل شخصی‌خود متوجه ثبت اطلاعات در پروفایلشان توسط شخصی دیگر می‌شوند.
توکلی خاطر نشان کرد: سازمان سنجش برای جلوگیری از سود جویی برخی از این موسسات پروفایل‌های مذکور را معلق کرده و به داوطلبان ذینفع نیز از طریق پیامک اطلاع رسانی شد، تا نگران دسترسی غیر مجاز این افراد نباشند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام و خسته نباشید
    من در رشته مهندسی برق کنکور دادم ودر مقطع کارشناسی الکترونیک خوندم ولی می خواستم برای مهندسی پزشکی انتخاب رشته کنم.با توجه به اینکه روی دفترچه سوال نوشته شده بود پاسخگویی به سوالات الکترومفناطیس یا مقدمه ای بر مهندسی پزشکی برای داوطلبان رشته مهندسی پزشکی الزامی است اما من نتونستم به هیچ یک از سوالات یکی از این دو درس پاسخ بدم و هر دو درس را سفید گذاشتم می خواستم ببینم با این حال می توانم مهندسی پزشکی را در انتخاب رشته ام درج کنم و ایا در صورت قبولی مشکلی از طرف سازمان سنجش وجود ندارد؟ متشکرم

    1. سلام.بله مشکلی نیست،الزام پاسخ دادن به یکی از این دو درس بخاطر این است که اگر شما هر دو را پاسخ دهید فقط درصد یکی از آنها تاثیر گذار خواهد بود و درصد اون یکی بی تاثیر می شود و عدم پاسخگویی ربطی به انتخاب یا عدم انتخاب این گرایش ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا