اخبار کنکور و دانشگاه

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 از فردا

توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد سال 1393 از فردا یکشنبه 20 بهمن ماه توزیع می‌شود.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر به خبرنگار دانشگاهی ایسنا گفت:‌ توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد 93 از فردا یکشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی http://sanjesh.org/ آغاز می‌شود.

وی با اشاره به تغییر تاریخ آزمون ارشد امسال به دلیل بارش سنگین برف در اغلب استان‌های کشور به ویژه گیلان و مازندران، افزود:‌ براین اساس برگزاری این آزمون به روز چهارشنبه 23 بهمن موکول شد که به مدت سه روز تا جمعه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

توکلی اظهار کرد: برای تمامی داوطلبان کارت جدید صادر شده و کارت قبلی داوطلبان فاقد اعتبار است. همچنین همه تدابیر امنیتی و حفاظتی طبق روال پیش بینی شده و همانند سنوات گذشته اجرا شده است و داوطلبان از امنیت کامل آزمون اطمینان داشته باشند چرا که سوالات در قرنطینه کامل است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا