اخبار کنکور و دانشگاه

پذیرش دانشجوی ارشد مجازی در دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دوره کارشناسي ارشد به شيوه آموزش الکترونيکی (مجازی) دانشجو پذیرش می کند و ثبت نام در این دوره تا 19 آذر ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری مهر، آزمون ورودی دوره کارشناسي ارشد به شيوه آموزش الکترونيکی (مجازی) روز جمعه 6 دی ماه 1392 در 4 شهر گرمسار، بندرعباس، ماهشهر و تهران برگزار می شود.
ثبت نام تا روز سه شنبه 19 آذر 1392 از طريق سايت دانشگاه انجام می گیرد.

نحوه ثبت نام
واريز فيش ثبت نام به مبلغ ششصد هزار ريال (معادل شصت هزار تومان) به حساب سيبا شماره 2177519001002 به نام درآمدهاي اختصاصي دانشگاه صنعتي اميركبير و تكميل فرم ثبت نام اينترنتي قابل ذکر است که مبالغ واريز شده به هيچ عنوان مسترد نخواهد شد.
کارت ورود به جلسه آزمون باید بصورت اينترنتی توسط داوطلبان چاپ شود.
داوطلبان با توجه به شهر انتخابي در هنگام ثبت نام، بايد به يکي از مکان هاي برگزاري آزمون زير مراجعه کنند.

 

زمان برگزاري آزمون
آزمون در روز جمعه 6 دی ماه 1392 ساعت 9 صبح برگزار می شود.
داوطلبان باید جهت اطلاع از آخرين اطلاعيه‌ها و اسامي پذيرفته شدگان نهايي و اسامي افراد تکميل ظرفيت احتمالي، به طور مرتب به سايت مرکز آموزش الکترونيکی دانشگاه به آدرس vu.aut.ac.ir مراجعه کنند.
آزمون ورودي توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار مي‌شود. اين آزمون به صورت تستي (چهار گزينه‌اي) برگزار می شود و شامل دو بخش عمومي و اختصاصي است.
همچنین اگر تعداد داوطلبان رشته‌ای به حد نصاب لازم نرسد، آزمون آن رشته برگزار نخواهد شد.

 

مشخصات آزمون

اين آزمون به صورت تستي (چهار گزينه‌اي) برگزار شده و شامل دو بخش عمومي و اختصاصي به شرح ذيل مي‌باشد. در اين آزمون نيازي به استفاده از ماشين حساب ندارد.

الف) بخش عمومي: شامل آمادگي واستعداد تحصيلي، رياضيات (رياضي 1، رياضي 2 و آمار و احتمال) و زبان انگليسي

ب) بخش تخصصي، شامل دروس تخصصي عناوين رشته ها و منابع آزمون در سايت مرکز آموزش الکترونيکی دانشگاه به آدرس vu.aut.ac.ir اعلام می گردد.

 

شایان ذکر است داوطلبان جهت اطلاع از مکان های برگزار کننده آزمون به سایت دانشگاه امیر کبیر به آدرس http://aut.ac.ir/www/aut/main/?l=3 مراجعه نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا