اختصاصی سایتخدمات و محصولات با تخفیف ویژه

فلش کارت های مدارهای الکتریکی 1و2

—————————————————————————————————————

*جهت خرید فلش کارت های مدار های الکتریکی از طریق فرم زیر اقدام نمایید!

—————————————————————————————————————

نحوه ثبت نام و دریافت پک: پس از تکمیل فرم زیر و پرداخت آن اطلاعات فوق به دفتر پخش انتشارات تبلور دانش (DLM) به صورت آنلاین و خودکار ارسال شده و بسته از طریق پست پیشتاز توسط انتشارات تبلور دانش (DLM) برای شما ارسال خواهد شد.

================================================================================

« با مطالعه پک مدارهای الکتریکی DLM درصد بالای 80% در آزمون کارشناسی ارشد قطعی است اما شما باید برای درصد 100% تلاش کنید و این، کاملا دست یافتنی است. تمامی تلاش خود را کرده ­ایم که پک، جامع باشد و مطلبی جا نیفتد.»

مقدمه: همانطور که میدانید درس مدارهای الکتریکی 1و2 در تمامی گرایشهای آزمون کارشناسی ارشد مجموعه مهندسی برق از اهمیت بسزایی برخوردار است و دارای ضریب 4 میباشد. با نگاهی به نتایج داوطلبان سالهای گذشته به خوبی میتوان دریافت که کسب درصد بالا در این درس برای قبولی در آزمون بسیار مهم و تاثیرگذار است.

مراجع استفاده شده: در نگارش این مجموعه از تمامی کتابهای موجود در زمینه مدارهای الکتریکی که مرجع اصلی دانشگاههای کشور میباشند و همچنین از تمامی مجموعه کتابهای تست مؤسسات دیگر استفاده شده است. کتابها شامل نظریه اساسی مدارها و شبکه­ ها جلد 1و 2 (دکتر جبه ­دار)، مدارهای الکتریکی هر 4 جلد، (دکتر عابدی)، تحلیل مهندسی مدار(دیانی) و کتابهای تست شامل مدارهای الکتریکی انتشارات نصیر (جبه­ دار)، مدارهای الکتریکی انتشارات سپاهان (فراهانی)، مدارهای الکتریکی 1و 2 انتشارات جهش (متدین)، مدارهای الکتریکی 1و 2 انتشارات پوران پژوهش (زرگر)، مدارهای الکتریکی 1و 2 انتشارات آزاده (تقوی) و غیره. مراجع ذکر شده بطور مستقیم در پک مرجع دهی شده ­اند و بقیه مراجع بطور غیر مستقیم مورد استفاده قرار گرفته اند. با توجه به اینکه در نگارش این مجموعه از مراجع اصلی تدریس در دانشگاهها نیز استفاده شده، این مجموعه علاوه بر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد میتواند مورد استفاده دانشجویان رشته مهندسی برق (برای دروس مدارهای الکتریکی 1و 2 ) نیز قرار گیرد.

نوآوری ­های این مجموعه:

مهمترین این نوآوری ها ارائه روشهای متنوع و جذاب برای حل سوالات است که برخی از آنها عبارتند از روش خانم KCL و آقای KVL، شش کلید طلایی، کلید بلورین، دوقلوهای افسانه ­ای DLM، سه گام سینوسی، پله ­های انتقال توان ماکزیمم،هشت گام DLM، فرکانس شگفت انگیز،جزایر پنج گانه DLM و … که در خلال مطالعه سرفصل­ها با این روشها آشنا خواهید شد و پی خواهید برد که چقدر تفاوت ایجاد میکنند و چقدر حل مسائل مدار را آسان مینمایند. در واقع برای اکثر سوالات کنکور سعی شده یک روش جذاب و جامع ارائه شود بطوریکه در مجموعه مشاهده خواهید کرد تقریباً تمامی سوالات را میتوانید با این روشها حل کنید. علاوه بر آنکه برای هریک از آنها و به منظور ایجاد بستر یک مطالعه شاد و خاطره ­انگیز و نیز آموزش و انتقال راحتتر مطالب و درگیر ساختن حافظه تصویری، کارتونسازی صورت گرفته است. برای ترسیم این شکلها و کارتون ها بیش از 3 ماه وقت گذاشته شده و تمامی ایده ها با دقت و رعایت تمامی جزئیات به تصویر کشیده شده ­اند.

معتقدیم لازم نیست مطالعه، یک اجبار کسل کننده برای قبولی در آزمون باشد، بلکه میتواند فعالیتی شیرین، شاد و خوشایند باشد. به همین خاطر تلاش میشود مطالب، با زبانی ساده و با مثالهایی ملموس بیان شوند و کمترین تلاش ذهنی را از داوطلب، طلب کند. و نیز این همه کتاب را که ضخامت صفحات هریک شاید قبلا باعث میشد اصلا رغبت نکنیم طرفشان برویم، حالا همه یکجا و در یک پک در اختیار شما عزیزان قرار داده شده آن هم در قالب فلش ­کارت؛ فلش کارت هایی که میتوانید هر روز با خود حمل کنید و در اوقات پرت خود در طول روز مطالعه ­شان کنید. میخواهیم این اطمینان خاطر را به شما بدهیم که جهت­ گیری و رویکرد انتشارات تبلوردانش صداقت،تعهد،کیفیت و احترام به وقت مخاطب است. وقتی که برای مطالعه پک ها اختصاص میدهید.

تلاش میکنیم یا پکی را ارائه نکنیم یا وقتی برای درسی، پک آن ارائه شد جامع باشد و نیازی به مطالعه کتاب و کلاس نداشته باشید. این مجموعه شامل 1471 فلش کارت که در 11 فصل پوشش داده شده است و در 72 روز به روش لایتنر مطالعه میشود.

حال که فرصت کسب درصد100% در درس « مدارهای الکتریکی 1و2» برای شما فراهم شده، از شما می­خواهیم این فرصت را قدر بدانید و از آن بهترین استفاده را بنمایید.

لینک دانلود نمونه رایگان

http://www.dlmgroup.ir/pages/15/ 1251

لینک سایت

http://www.dlmgroup.ir

تلفن: 02166912970

سامانه پیام کوتاه: ٣٠٠٠٧۶۵٠٠٠١٧٧۴

—————————————————————————————————————

*تصاویری از پک و فلش کارت ها:

—————————————————————————————————————

1472751_571016216307535_377207139_n994681_571016452974178_497852519_n

فصل اولفصل دومفصل سومفصل چهارمفصل پنجمفصل ششمفصل هفتمفصل هشتمفصل نهمفصل دهمفصل یازدهمکل فصل ها

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۵۹ دیدگاه ها

  1. سلام استاد. فصل 4و 5 رو میشه بدون لطمه به فصل های بعد حذف کرد؟

  2. سلام جناب دکتر خسته نباشید.
    پاسخنامه تشریحی سوالات کنکور مدارهای الکتریکی 1394 کی روی سایت قرار می گیره؟ممنون

  3. سلام آقای دکتر، روزتون بخیر.
    ببخشید من به تازگی پک مدارهای 1و2 شما رو برای کنکور دکتری تهیه کردم. تازه دو هفته هست که شروع به مطالعه کرده ام و تقریباً فصول اول و دوم را به پایان رساندم. می خواستم از شما بپرسم که با توجه به فرصت تقریباً 70 روز باقی مانده تا کنکور دکتری که در 14 اسفند برگزار می شود و نیز درس ریاضیات مهندسی که تقریباً 50 درصد آن را نیز تا الان مطالعه کرده ام، بهتر نیست از چند فصل کم اهمیت مدار صرف نظر و تمرکز خود بر فصول مهم آن بذارم. نظر من این بود که فصول 1، 5، 6 و 10 دارای اهمیت کمتری نسبت به بقیه هستند و میخواهم آن را تاحدودی کنار بگذارم. می خواستم خواهش کنم نظر خودتون رو بفرمایین.
    پیشاپیش از راهنمایی های شما ممنونم.
    موفق و پیروز باشید

    1. سلام، روز شماهم بخیر، فصل 6 که مدارهای حالت دائمی سینوسی است فصل مهمی است و سوالات زیادی در کنکور مطرح خواهد شد. هرچند هنوز مشخص نیست سوالات کنکور دکتری چگونه است اما قطعا خیلی شبیه دکترا است. به نظرم فصلهای 1، 5 و 10 را میتوانید حذف کنید. بازم اگر سوالی باشد من در خدمتم

  4. با سلام خدمت شما
    در صورت امکان دیدگاه بنده را تأیید بفرمایید.
    ممنون

  5. سلام
    من پک مدارهای الکتریکی 1 و 2 شما رو یک هقته ای هست که تهیه کردم و مطالعه اون رو هم از قصل اول چند روز است که شروع کردم.
    در بند شماره ((3)) دستورالعمل مطالعه پک، نوشته شده است که:

    3- در پایان هر سر فصل به وب سایت گروه DLM به آدرس http://www.DLMgroup.ir مراجعه فرمایید و تستهای مربوط به هر سر فصل و نیز آزمونهای آزمایشی (همراه با پاسخ تشریحی) که در اختیار شما قرار داده شده را دانلود نموده و حل کتید. این کار کمک زیادی به جمع بندی و طبقه بندی ذهنی مطالب می کند.

    ولی متأسفانه هر چقدر من سایت DLM رو چک کردم تستهای مربوط به فصلهای مدار و نیز آزمونهای آزمایشی را پیدا کردم که دانلود کنم و فقط پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور 93 رو از سایت تونستم دانلود کنم.

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    با سپاس از شما، موفق و پیروز باشید

    1. سلام، این توضیحات که در پک آمده در تمامی پکهای دیگر نیز وجود دارد و بیشتر برای دیگر کتابهای موسسه صادق است چون تمامی سوالات کنکور و تعداد زیادی سوال تألیفی در پک وجود دارد. با این وجود ان شالله به زودی سوالات جامع و مناسبی برای شما بر روی سایت قرار خواهد گرفت و علاوه بر این سعی خواهم کرد در خود درس مدار برای کسایی که از پک استفاده می کنند یک جلسه مشاوره رایگان بصورت تلفنی قرار دهم تا بر روی مفاهیم مهم و نکات کلیدی برای کنکور با هم به جمع بندی برسیم البته با توجه به تعداد زیاد داوطلبان اولویت با اعضای ویژه سایت بعد اعضای سایت خواهد بود.

  6. سلام
    من پک مدارهای الکتریکی 1 و 2 شما رو یک هقته ای هست که تهیه کردم و مطالعه اون رو هم از قصل اول چند روز است که شروع کردم.
    در بند شماره ((3)) دستورالعمل مطالعه پک، نوشته شده است که:

    3- در پایان هر سر فصل به وب سایت گروه DLM به آدرس http://www.DLMgroup.ir مراجعه فرمایید و تستهای مربوط به هر سر فصل و نیز آزمونهای آزمایشی (همراه با پاسخ تشریحی) که در اختیار شما قرار داده شده را دانلود نموده و حل کتید. این کار کمک زیادی به جمع بندی و طبقه بندی ذهنی مطالب می کند.

    ولی متأسفانه هر چقدر من سایت DLM رو چک کردم تستهای مربوط به فصلهای مدار و نیز آزمونهای آزمایشی را پیدا کردم که دانلود کنم و فقط پاسخ تشریحی مدارهای الکتریکی کنکور 93 رو از سایت تونستم دانلود کنم.

    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    با سپاس از شما، موفق و پیروز باشید

  7. سلام استاد .خسته نباشید
    بدون ماشین حساب چطور کسینوس معکوس گرفته شده؟ فلش ١۶١
    ممنون

    1. سلام، فک نکنم گرفتن کسینوس معکوس از 1/2 احتیاج به ماشین حساب داشته باشد، باید دقت کنید که زوایای 30، 45، 60، 90 و به طبع آنها بقیه زاویه ها مشابه یعنی 120، 135، 150، 180 و …. زوایای رایجی در سوالات کنکور هستند و باید تمامی مقادیر مثلثاتی این زوایا را بلد باشید

  8. با سلام .
    خسته نباشید.
    ببخشید میشه در مورد شبکه های حسگر موبایل (MSNS) توضیح دهید یا کتابی در این مورد میشناسید معرفی کنید!
    با تشکر.

  9. سلام استاد
    وقت به خیر
    منبع تغذیه پله همیشه تو مدار تو شرایط صفر مثبت اعمال نمیشه؟ یا وقتی همزمان با منبع ضربه تو مدار باشن این اتفاق می افته؟ (فلش٣٩١)

    1. سلام، ببینید تابع پله برای t<0 برابر صفر است و برای t>0 نیز برابر یک است. در بسیاری از موارد در خود t=0 نیز مقدار تابع پله صفر است. بنابراین در کلید بلورین که شما در صفر مثبت قرار دارید هنوز منبع پله وارد مدار نشده است.

      1. پس تو مدارات درجه اول تو مرحله صفر مثبت تابع پله مقدارش صفر لحاظ میشه. ممنون استاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا