اخبار کنکور و دانشگاه

فهرست دانشگاه‌های تاثیرگذار دنیا اعلام شد/30 دانشگاه از ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، پایگاه تامسون رویترز فهرستی از موثرترین دانشگاه‌های دنیا را منتشر کرده است که دانشگاه آزاد در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های تاثیر گذار دنیا از نظر تعداد استنادات بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه تامسون رویترز قرار گرفت و دهقانی سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام به میرزاده رئیس دانشگاه آزاد تبریک گفت.

این دانشگاه‌ها براساس تعداد استنادهایی که طی 10 سال گذشته دریافت کرده‌اند، انتخاب شده‌اند. این فهرست هر دو ماه یکبار به روز می‌شود به طوری که دانشگاه‌ها مرتباً مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت عدم کسب حد نصاب امتیاز، حذف می‌شوند و بر حسب میزان اثرگذاری مشخص و مرتب سازی شده و در گام بعدی یک درصد برتر آنها که دارای بیشترین اثرگذاری بوده‌اند، انتخاب و معرفی می‌شوند.

بر اساس اطلاعات مستخرج از پایگاه طلایه داران علم تامسون رویترز 30 دانشگاه از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان یک درصد دانشگاه‌های برتر دنیا که دارای بیشترین میزان اثرگذاری بوده وجود دارند.

در بین دانشگاه‌های جامع نام 12 دانشگاه از جمله دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس، شیراز، تبریز، فردوسی مشهد، رازی، بوعلی سینا، کاشان، یاسوج، شهید باهنر، کرمان، ارومیه و سمنان به ترتیب اثرگذاری ثبت شده است.

لازم به ذکر است، دانشگاه آزاد نیز در لیست یک درصد دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفته و در این فهرست حضور دارد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا