اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوم ارشد آزاد 93

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دوم ارشد آزاد 93

http://78.109.199.209/Home/870796171/Loader

دکتر مجتبی علوی فاضل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اعلام این خبر افزود: ثبت نام برای انتخاب 163 رشته- محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد و حدود 400 رشته -محل جدید در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا روز شنبه 19 مهرماه ادامه دارد.

وی افزود: داوطلبانی که در آزمون های سال 93 شرکت کرده اند در این مرحله می توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت به سایت www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: این رشته‌- محل های جدید به تصویب قانونی شورای گسترش وزارت علوم رسیده است و از سوی معاونت آموزشی دانشگاه به معاونت سنجش و پذیرش ابلاغ شده است و علت اینکه در شهریورماه نتوانستیم جزء تکمیل ظرفیت اعلام کنیم این است که در آن زمان فرآیند پذیرش و اعلام اسامی انجام شده بود و این تعداد رشته- محل بعدا به دست ما رسید.

علوی فاضل در خصوص شرکت مجدد در پذیرش رشته محل های جدید کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، گفت: پذیرفته شدگان مراحل قبلی، قبولی آنها حفظ می شود و شرکت در پذیرش در رشته محل های جدید باعث حذف قبولی آنها در مرحله قبل نخواهد شد و پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان می توانند، برحسب علاقه یکی را انتخاب کرده و جهت ثبت نام به واحد مورد نظر مراجعه کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ادامه داد:این رشته- محل‌های جدید شامل انتخاب مراکز بین‌المللی ، برون مرزی و دانشگاه مجازی نیز برای داوطلبان می‌شود .

وی در ادامه گفت: داوطلبان کارشناسی ارشد در نظر داشته باشند که فقط در رشته های مجموعه امتحانی خود امکان انتخاب رشته را دارند؛ بنابراین امکان ثبت انتخاب رشته از سایر مجموعه های امتحانی در سامانه را نخواهند داشت. به عنوان مثال شرکت کنندگان مجموعه حسابداری و مدیریت مالی می توانند گرایش های مدیریت مالی، حسابداری و حسابرسی را انتخاب کنند.

علوی فاضل اضافه کرد: فقط داوطلبان دکتری که در جلسه مصاحبه حاضر بوده اند، می توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد:اعلام نتایج مرحله دوم تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی چهارشنبه 23 مهرماه می‌باشد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام
    کد رشتههای اعلام شده شهرهای دورافتاده میباشد.
    تکمیل ظرفیت اصلی ترم بهمن چه موقعی است؟
    با تشکر

    1. سلام.زمان دقیق آن که مشخص نیست،احتمال دارد دی یا بهمن ماه باشد.معمولا باید قبل شروع ترم دوم تحصیلی باشد ولی با توجه به سابقه گذشته دانشگاه آزاد که اسفند ماه هم تکمیل ظرفیت داشته است این موضوع را نمیتوان پیش بینی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا