منابع کنکور ارشد و دکتری برق

مشاوره و معرفی منابع تجزیه و تحلیل سیستم ها کنکور ارشد برق 95

با سلام و احترام

با توجه به نزدیک شدن برنامه مطالعاتی کنکور سال 95 و درخواست داوطلبان سایت برق ارشد تصمیم به معرفی منابع کنکور ارشد برق سال 95 گرفتیم و لازم به ذکر است در طرح مشاوره علاوه بر سطح بندی منابع ، نحوه مطالعه و برنامه مطالعاتی را برای هر درس به طور کامل ارائه می دهیم.

*با توجه به اینکه سایت برق ارشد به طور مستقل فعالیت میکند و وابسته به گروه و موسسه ای نیست بنابراین معرفی منابع در این سایت بدون هیچ گونه جنبه تبلیغی خواهد بود و از این جهت داوطلبان میتوانند با خیال راحت منابع معرفی شده را تهیه و مطالعه را شروع نمایند.

*در معرفی منابع سعی شده است از تجارب مشاوران سایت ، رتبه های برتری سال های گذشته و همچنین نظرات اساتید برتر استفاده شود.

انشاا…که ارائه اینگونه خدمات قدمی هر چند کوچک در جهت موفقیت شما داوطلبان عزیز باشد!

با تشکر

 

در این درس منابع خوب زیادی وجود دارد.یکی از این منابع کتاب دو جلدی مهندس مومن زاده انتشارات راهیان ارشد می باشد.این کتاب شامل مثالهای تالیفی زیادی میشود که هر داوطلبی با هر سطحی میتواند حداقل بخش عمده ای از آنها را بدون ایراد حل نماید.ویژگی برجسته این کتاب دو سطحه بودن این کتاب است که به دو بخش سطح متوسط و سطح پیشرفته تقسیم میشود تا هر مخاطبی را به لحاظ علمی به سمت خود بکشاند.

کتاب دومی که وجود دارد کتاب مهندس تقدسی انتشارات نصیر می باشد.این کتاب نیز در نوع خود بی نظیر است و در یکی دو فصل با مخاطب راحت تر صحبت کرده است.در کل از نظر بنده کسی که به فکر رتبه خوب در این درس است پیشنهاد میشود هر دو کتاب را به دقت مطالعه کند.

کتاب سومی که در بازار موجود است کتاب دکتر صائب از انتشارات پارسه می باشد.بسیاری از دوستان خودم را دیدم که با این کتاب خیلی راحت بودند و با مطالعه اون تونستن موفق بشن.در کل به نظر من این کتاب در اولویت دوم خرید قرار دارد و کتابهای قبلی در اولویت اول هستند.

کتاب دیگری در این درس وجود دارد که به نظر بنده حتما باید بعد از مطالعه یکی از کتب درسی فوق مطالعه شود.این کتاب، کتاب سوالات تالیفی و آزمون تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها مهندس مومن زاده انتشارات پوران پژوهش نام دارد.بنده افتخار همکاری با مهندس مومن زاده رو در این کتاب داشتم و تعداد زیادی از تستهای این کتاب رو طراحی کردم.سطح این کتاب مناسب با توانایی همه افراد است و همه نوع سوال در این کتاب پیدا خواهد شد.چه سوالات راحت و چه سوالات خیلی سخت.

در مورد درس سیگنال ها و سیستمها این موضوع وجود دارد که شما باید این درس را خیلی با دقت و ریز به ریز مطالعه کنید، هر گونه عجول بودن در این درس شما را از رسیدن به یک درصد مناسب دور نگه خواهد داشت.بنابراین در ابتدای امر اگر کار برایتان سخت بود و مدام به مشکل بر میخوردید،نگران نشوید زیرا ماهیت دروس ریاضیاتی به همین شکل است.

 

منابع پیشنهادی سایت برق ارشد:

1- کتاب تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها مهندس تقدسی انتشارات نصیر

2- کتاب تجزیه وتحلیل سیستمها مهندس مومن زاده انتشارات راهیان ارشد (آزاده)

3- کتاب تجزیه و تحلیل سیستم ها دکتر سجادیان انتشارات مدرسان شریف

4- کتاب تجزیه و تحلیل سیستم و سیگنال مهندس صائب انتشارات پارسه

5- کتاب سوالات تالیفی و آزمون تجزیه و تحلیل سیگنال ها و سیستم ها مهندس مومن زاده انتشارات پوران پژوهش

6- جزوه تجزیه و تحلیل سیستم‌ ها کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق دکتر شیرین آبادی

7- جزوه تجزیه و تحلیل سیستم‌ها کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق مهندس کهن

(آخرین بروز رسانی 94/7/17)

مهندس روشان شمال

رتبه ۱۹۴ کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال ۹۲ رشته مخابرات سیستم دانشگاه تربیت مدرس رتبه 253 کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال 96 رشته مدارهای مجتمع الکترونیک دانشگاه تربیت مدرس ایشان دارای رزومه ی آموزشی زیر می باشند: ۱تدریس یار درس مدارهای الکتریکی به مدت ۶ ترم ۲تدریس یار درس الکترونیک ۲ و ۳ به مدت ۴ ترم ۳سابقه همکاری در طراحی تست برای آزمونهای آزمایشی در موسسه نصیر ۴طراحی بیش از ۳۰۰ تست تالیفی جدید برای کتاب ” بانک تست تجزیه و تحلیل سیستمها ” انتشارات پوران پژوهش در چاپ ۵ که مولف اصلی آن مهندس امیرعلی مومن زاده می باشد ۵مشاوره در جهت برنامه ریزی کنکور برای دانشجویان از سال ۹۲ ۶تدریس خصوصی دروس مهم مهندسی برق از جمله مدارهای الکتریکی از سال ۹۰ ۷مشاوره تخصصی حول گرایش های مهندسی برق از سال ۹۲

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. چقدر خوبه که الان تو اینترنت همه جیز رو میشه پیدا کرد. قبلا باید کلی میگشتیم تا کسی رو پیدا کنیم که بهمون چیزی یاد بده یا مثلا واسه لوله بازکنی برچسب ها رو زیر و رو میکردیم که آیا یه آدم مطمئن واس چاه بازکنی پیدا میشه یا نه ولی الان دیگه از شیر مرغ تا جون آدمیزاد تو اینترنت هست. از اطلاعات عمومی ساده گرفته تا انواع آموزش های فنی و… رو میشه از تو اینترنت پیدا کرد. پس شاید از این ایده هم بشه استفاده کرد که یک سری از مراسم ها رو هم اینترنتی برگزار کنیم. البته قطعا میزان شور و حالش فرق داره اما خب تو این وضع کرونا چه میشه کرد؟؟ الان استفاده از بستر اینترنت، بهترین گزینه ایه که داریم….

  2. سلام.
    میشه لطف کنین ک منابع کامل (اینکه چه انتشاراتی باشه) رو واسه گرایش قدرت و کنترل رو واسه ایمیل من بفرستین
    واقعا ممنون میشم

  3. سلام کنکور 95 خیلی سخت بود مخصوصا ماشینش و بررسیش
    ما که از بچه های فنی بودیم خیلی لطمه خوردیم

  4. سلام
    برای کسانی که پایه ای ضعیف دارند یا اینکه اصلا این درس را نخوانده اند و برای اولین بار است که می خواهند بخوانند چه منبعی را پیشنهاد میکنید؟

    لطفا پاسخ دهید

    با تشکر

    1. سلام . شما چه این درسو خونده باشید چه نخونده باشید پایتونم هر سطحی که میخاد باشه تو کتابای کنکور همه اینا رو در نظر می گیره . به طور مثال کهن خیلی عالیه .

  5. سلام
    من دانشجوی ترم 7 برق دانشگاه شهید چمران هستم
    40واحد باقی مونده دارم که امیدوارم توی این دو ترم بتونم پاس کنم
    با این اوصاف به نظر شما امسال برای کنکور 95 بخونم و یا سال اینده برای کنکور 96 بخونم؟

    1. سلام.اگر خیلی به معدلتان لطمه وارد نمی کند همین امسال شرکت کنید.در غیر اینصورت سال بعد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا