اخبار کنکور و دانشگاهاختصاصی سایت

جزئیات اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 94

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: 812 هزار و 812  نفر در 136 کد رشته امتحانی در آزمون کارشناسی ارشد سال 94 ثبت‌نام‌کرده بودند.
وی افزود: 655 هزار و 697 داوطلب در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد 63 هزار و 46 داوطلب در آزمون دو کد رشته امتحانی شرکت کردند.
توکلی تصریح کرد: نتیجه اولیه آزمون دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 94 به صورت کارنامه تنظیم و در روز دوشنبه 21 اردیبهشت ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. وی اظهار داشت: داوطلبانی که در این آزمون مجاز به انتخاب رشته می‌شوند ضروری است از روز دوشنبه 27 اردیبهشت ماه لغایت روز پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل تحصیلی از میان کد رشته محل‌های مجاز اقدام  و کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کنند.
گروه برق ارشد به پشتوانه تجربیات چند ساله خود در زمینه مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد و سابقه همکاری با سازمان سنجش و موسسات آموزشی مختلف بعنوان مشاور ، بر آن شدند تا امسال خدمتی متفاوت را در اختیار کاربران قرار دهند.

نرم افزار هوشمند انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد برق 94

مخصوص داوطلبان رشته مهندسی برق

فقط در برق ارشد

این نرم افزار با بهره گیری از غنی ترین پایگاه داده قبولی های سال گذشته کنکور ارشد برق ، با دریافت رتبه شما ، بر اساس سیستم هوشمند محسابتی خود ،بهترین انتخاب های ممکن برای شما را معرفی کرده و بعنوان یک مشاور هوشمند همراه شماست.

با استفاده از امکانات مختلفی که نرم افزار در اختیارتان می گذارد براحتی میتوانید مثل یک مشاور با تجربه، خودتان انتخاب رشته کنید.

برخی از قابلیت های ویژه این نرم افزار:

1- ارائه تمامی انتخاب های داوطلب بر اساس تحلیل هوشمند سالهای گذشته

2- امکان تنظیم تمامی پارامترهای موثر در انتخاب رشته از سوی داوطلبین

3- معرفی لیست رشته محل های با بیشترین احتمال قبولی به داوطلب

4– کامل ترین بانک رتبه محل های قبولی سال گذشته در رشته برق

و بسیاری مزایای دیگر… 

منتظر خبرهای بعدی ما باشید…

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا