اخبار کنکور و دانشگاه

تاریخ امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به دلیل مسابقات جام‌جهانی تغییر نمی‌کند

رامین ظفر مهرابیان  با بیان اینکه برنامه امتحانات پایان ترم این دانشگاه تغییری نکرده است، اظهار کرد: کلاس های آموزشی در نیمسال جاری تا پایان روز 13 خرداد تشکیل و امتحانات نیز از 17 خرداد آغاز و تا 2 تیر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امتحانات پایان ترم دانشگاه بر اساس تقویم آموزشی در ابتدای ترم به اطلاع دانشجویان رسیده است، افزود: با توجه به اطلاع رسانی و برنامه ریزی در شروع ترم، دانشگاه برنامه ای مبنی بر تغییر زمانبندی امتحانات به جهت برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ندارد و دانشجویان تلاش کنند تا مطالعه دروس خود را هرچه سریعتر کامل کرده و مطالعه و آمادگی خود را به شب های امتحان موکول نکنند!

رییس شورای آموزشی واحد گرگان با یادآوری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 8 تا 10 خرداد بیان کرد: این آزمون در استان گلستان  با حضور 13000 داوطلب و در شش نوبت فقط در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در برگزاری این آزمون بالغ بر 200 نفر از همکاران دانشگاهی و دبیران مدعو آموزش و پرورش با ستاد برگزاری آزمون در واحد گرگان همکاری خواهند داشت.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با توجه به تفاهم‌نامه فی مابین دانشگاه و سازمان نظام مهندسی استان گلستان اظهار کرد: برابر سنوات گذشته و با توجه به امکانات مناسب دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، این دانشگاه در روزهای 22 و 23 خرداد میزبان 3200 نفر از مهندسان و کاردان‌های ساختمان جهت برگزاری آزمون نظام مهندسی است.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا