سخن مشاورمشاوره حضوری و تلفنی

انتخاب رشته حضوری و تلفنی کارشناسی ارشد برق

بزرگ ترین اتفاق که در زمان بعد از مشاهده نتایج برای داوطلب رقم خواهد خورد ، نحوه انتخاب رشته است.

مجتمع کوثر دانشگاه تهران به عنوان مرجع مشاوره و برگزاری کلاسهای کنکور کارشناسی ارشد ، در پی درخواست بسیاری از داوطلبان عزیز انتخاب رشته حضوری و تلفنی ویژه کنکور ارشد 93 را برگزار می کند. به جهت درخواست بسیاری داوطلبان شهرستانی و همچنین داوطلبان تهرانی که امکان مراجعه حضوری ندارند، امکان مشاوره تلفنی نیز پیش بینی شده است.

پس از ثبت نام در طرح مشاوره سنجش، فایل راهنمای انتخاب رشته طراحی شده توسط مشاوران در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل شامل اطلاعات مفیدی در زمینه گرایش های مختلف رشته امتحانی، آینده شغلی، تفاوت دانشگاه ها در رتبه بندی و شیوه های تحصیلی شبانه، روزانه، پیام نور و… می باشد. بعد از پر کردن فرم اطلاعات در سایت زمان مشاوره شما مشخص می گردد تا بتوانید به مدت 30 دقیقه به طور مستقیم به صورت حضوری در دانشگاه تهران یا تلفنی از سراسر کشور با مشاور تخصصی رشته مورد نظر مشاوره انجام دهید. با توجه به شرایط شما بهترین انتخاب رشته پیشنهادی اساتید برای شما انجام گرفته و در اختیارتان قرار می گیرد.

با همکاری:

لوگو-انتخاب-رشته

شیوه برگزاری :

مشاوره حضوری: پس از ثبت نام ، فرم خام اطلاعات مورد نیاز جهت انتخاب رشته حضوری در دانشگاه تهران قابل دریافت می باشد و پس از آن روز و ساعت مشاوره برای شما رزرو خواهد شد و در زمان مقرر با تکمیل فرم اطلاعات و پرینت کارنامه خود در موسسه حضور داشته و مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی: پس از ثبت نام ، فرم خام اطلاعات مورد نیاز جهت انتخاب رشته تلفنی قابل دریافت می باشد و پس از آن روز و ساعت مشاوره برای شما رزرو خواهد شد و در زمان مقرر با تکمیل فرم اطلاعات و ارسال آن به ایمیل مشاور با موسسه تماس گرفته شده و مشاوره انجام می گیرد.

 *با توجه به زمان محدود انتخاب رشته در اولین فرصت زمان مشاوره شما از طریق تماس، پیامک و ایمیل به شما اطلاع رسانی می گردد.

 

مشخصات دفترچه راهنمای انتخاب رشته :

  •  معرفی رشته و تمام گرایش های آن برای هر داوطلب
  • آینده شغلی هر گرایش و بازار کار
  • نحوه انتخاب رشته و تعیین الویت بندی ها
  • معرفی دانشگاه ها
  • راهنمای انتخاب کد رشته ها به تفکیک بازه های رتبه ای متفاوت
  • اطلاعات قبولی های سال قبل
  • شیوه های آموزشی مختلف ( روزانه، شبانه، آموزش محور،  پیام نور، پردیس های دانشگاهی و …)

*امکان مشاوره حضوری در تهران
*امکان مشاوره تلفنی و اینترنتی و انتخاب رشته کامل در سراسر کشور
*معرفی رشته و تمام گرایش های آن برای هر داوطلب
*آینده شغلی هر گرایش و بازار کار
*نحوه انتخاب رشته و تعیین الویت بندی ها
*معرفی دانشگاه ها
*راهنمای انتخاب کد رشته ها به تفکیک بازه های رتبه ای متفاوت
*اطلاعات قبولی های سال قبل
*شیوه های آموزشی مختلف ( روزانه، شبانه، آموزش محور،  پیام نور، پردیس های دانشگاهی و …)
*تمامی سوالات شما در این طرح پاسخ داده شده و تمامی نیازهای شما برطرف می گردد
*مرکز مشاوره سنجش زیر نظر موسسه کوثر دانشگاه تهران

1-جهت ثبت نام در انتخاب رشته کارشناسی ارشد برق سال 93 حضوری ویژه تهران در دانشگاه تهران کلیک کنید!(تکمیل شد)

2-جهت ثبت نام در انتخاب رشته کارشناسی ارشد برق سال 93 نیم ساعت مشاوره کامل تلفنی و دریافت فایل های راهنما و انتخاب رشته کامل اینترنتی ویژه سراسر کشور کلیک کنید! (تعداد محدود)

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. سلام.خسته نباشید.با رتبه 1990 مخابرات و1935 الک چه دانشگاههایی میشه قبول شد(روزانه و شبانه)
    آیا مالک یا شاهد شانس قبولی دارم؟
    رتبه علمی دانشگاههای بابل،شاهد،مالک،سمنان،زنجان،کرمان،یزد،کاشان،گیلان به ترتیب چگونه است چه در مخابرات چه الک

  2. استاد میبخشید در مورد اعتبار مدرک دانشگاه شاهد هم میشه راهنمایی بفرمایید؟میشه باهاش اپلای کرد یا چون دانشگاه شاهده مشکل پیش میاد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا