سخن مشاور

۱۰ روز پرتلاش تا کنکور دکتری ۹۷

💢تنها ۱۰ روز تا آزمون دکتری ۹۷ فرصت باقی است. ۱۰ روزی که تلاش مضاعفی می‌طلبد و لحظه لحظه آن می‌تواند در پذیرش شما مؤثر باشد. ۱۰ روزی که تمرکز اصلی‌تان باید بر مرور و جمع‌بندی مطالب باشد. حالا وقت آن است که به سراغ خلاصه‌نویسی‌هایی که کرده‌اید بروید و حسابی مرور کنید. می‌توانید از کتاب‌ها و بسته‌های آموزشی خلاصه و جمع‌بندی نیز استفاده کنید، مخصوصاً افرادی که درست‌وحسابی خلاصه‌نویسی نکرده‌اند و یا افرادی که برخی دروس را به خوبی مطالعه نکرده‌اند، می‌توانند از این دست کتاب‌ها استفاده کنند.

💢ممکن است هنگام مرور مطالب، به این نتیجه برسید که همه چیز یادتان رفته و مضطرب شوید. اما خبر خوش این که این اتفاق کاملاً طبیعی است و رقبای شما نیز چنین حسی را تجربه می‌کنند. نگران نباشید، کافی است با دقت مباحث خلاصه و جمع‌بندی‌شده‌تان را بخوانید، در جلسه آزمون و با دیدن تست‌ها، بسیاری مطالب را به یاد خواهید آورد.

⚠توصیه ما برای این روزهای آخر این است که سعی کنید از افرادی که خود مضطرب هستند، دوری کنید، زیرا این افراد می‌توانند اضطراب خود را به شما انتقال دهند.
⚠ضمن این که به جای فکر کردن به اتفاقات ناخوشایند، با خود قرار بگذارید که این دو هفته فقط به موفقیت فکر کنید.

🔺تصمیم بگیرید که این دو هفته به جای فکر کردن به عدم موفقیت، تمرکز خود را بر روی تلاش هر چه بیشتر و بهتر برای به‌دست‌آوردن بهترین نتیجه بگذارید. چرا که تنها چیزی که کمکی به شما نمی‌کند، تفکرات منفی است، پس خودگویی مثبت داشته باشید.
💯جملات تأکیدی مثبت ➕(عبارات امیدبخش و مثبتی که نتایج یا اهداف مطلوبتان را توصیف می‌کنند) با تکرار مداوم، در ذهن ناخودآگاه شما ثبت می‌شوند و توانایی مثبت فکر کردن را در شما بالا می‌برند.

🔻🔺اما توجه کنید که نباید تفکرات آرمانی و رویاپردازی داشته باشید، شما باید طالب موفقیت، رشد و خودشکوفایی باشید ولی کمال‌گرا نباشید. فکر نکنید که همیشه باید نفر اول باشید و همه‌چیز را در حد عالی طلب کنید.
👈🏻از خودتان در حد تلاشتان انتظار داشته باشید. فکر نکنید چون به حد عالی که مدنظرتان بوده مطالعه نکرده‌اید، پس باید بی‌خیال شوید، سؤالات کنکور قابل پیش‌بینی‌ نیست و ممکن است سؤالات به نحوی باشد که شما ورای تصورتان نتیجه بگیرید. پس فقط تلاش کنید.
برایتان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.😊🌺

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا