اختصاصی سایتسخن مشاور

تحلیل آزمون یعنی چی؟

🔷🔶 تحلیل آزمون یعنی چی؟

✏️ تحلیل آزمون به معنای اختصاص دادن زمانی است، بعد از یک آزمون آزمایشی، به منظور بررسی تک تک سوالات آزمون و دریافتن نقاط ضعف و قوت به صورت جزئی.

🔷🔶 مراحل تحلیل آزمون :

🎯 بعد از شرکت در آزمون اندکی استراحت کنید و سپس بستگی به برنامه ی مطالعاتی ای که دارید میتوانید تحلیل آزمون را شروع کنید یا کل روز را استراحت کنید و این کار را موکول کنید به انتهای بعد از ظهر.

📚 بررسی تک تک سوالات یک آزمون آزمایشی، حداقل یک ساعت و نیم الی دو ساعت زمان میگیرد، پس حتما زمان کافی را برای تحلیل آزمونتان اختصاص دهید.

◀️ در تحلیل آزمون باید تمام سؤال‏ها بررسی شوند. حتی سؤال‏هایی را که درست پاسخ داده‏ اید را تحلیل و بررسی کنید؛ زیرا ممکن است پاسخ‏نامه، راه‌حل بهتر و کوتاه‏ تر یا نکته‌ی جدیدتری را به شما یاد بدهد. هم‌چنین سؤال‏هایی را که غلط پاسخ داده‏ اید یا اصلاً پاسخ نداده‏ اید بررسی کنید و علت این موارد را تحلیل کنید.

🔹به امید موفقیت روزافزون شما عزیزان🌺

▪️باتشکر – پورکاظم (۶ سال تجربه مشاوره کنکور ارشد و دکتری برق)

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا