اخبار کنکور و دانشگاه

حذف 300 عنوان شغلی در دانشگاه استرالیایی

 دانشگاه ویکتوریای استرالیا با هدف صرفه‌جویی مالی اقدام به تعدیل نیرو و حذف 300 عنوان شغلی در این دانشگاه کرد.

 

uni-2

 

مقامات دانشگاه ویکتوریا اعلام کردند: با حذف 200 فرصت شغلی تخصصی و 100 موقعیت شغلی آکادمیک، اقدام به صرفه‌جویی 40 میلیون دلاری خواهند کرد. این دانشگاه هدف از اجرای این طرح را حفظ موقعیت در بازار رقابتی دانشگاه‌ها عنوان می‌کند.

مسئولان دانشگاه ویکتوریا افزودند:‌ این دانشگاه تا سال 2016 میلادی نیاز به 40 تا 50 میلیون دلار از راه پس‌انداز دارد و امیدوار است ظرفیت کنونی دانشجویی حاضر خود را با 300 کارمند کمتر حفظ کند.

دانشگاه ویکتوریا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این تغییرات به منظور ارتقای موقعیت بهتر دانشگاه در بازار رقابتی آموزش عالی ضروریست.

به نقل از یونیورسیتیزنیوز، «پیتر داوکینز»، معاون دانشگاه ویکتوریا افزود: در دانشگاه ویکتوریا نیز مانند سایر دانشگاه‌ها در صورت عدم اتخاذ تصمیم‌های سرنوشت‌ساز و کم‌کردن هزینه‌ها، فشار هزینه‌ها از درآمدها پیشی خواهد گرفت و در نتیجه ضرر جدی به دانشگاه وارد خواهد شد.

وی هدف از کاهش موقعیت‌های شغلی در این دانشگاه را اطمینان از آینده مطمئن این دانشگاه و برنامه آموزشی آسان‌تر عنوان کرد. وی همچنین گفت که این صرفه‌جویی‌های مالی به دانشگاه در اجرای طرح‌های آموزشی آن کمک می‌کند.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا