اخبار کنکور و دانشگاه

اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ و بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور می‌رساند که ثبت‌نام برای شرکت در آزمون مذکور منحصراً بصورت اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۱۶ آغاز و در روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۲ پایان می‌پذیرد. 

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام هم‌زمان با شروع ثبت‌نام بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است اطلاعیه تکمیلی این سازمان درخصوص ثبت‌نام این آزمون در روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۱۳ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

لازم به توضیح است آزمون مذکور در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۰۶ و ۹۷/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا