اختصاصی سایتسخن مشاور

گزارشی از طرح مشاوره سال قبل

با سلام و خدا قوت خدمت دوستانی که کنکور ارشد سال گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشتند ومنتظر هستند که تا چند روز دیگر دانشگاه محل تحصیل در مقطع ارشد خود را بشناسند و با امید و آرزوی اینکه دوستانی که امسال قصد شرکت در کنکور ارشد سال ۹۷ را دارند….

سال گذشته که من توفیق همکاری با دوستان مجموعه برق ارشد را داشتم و بنا بر ایجاد مشاوره تلفنی و تلگرامی گذاشته شده بود، خیلی مشخص نبود که این طرح مشاوره ای تا چه میزان میتواند مفید باشد و ایده ها و گفته های مشاوره ای بنده و سایر دوستان تا چه میزان می تواند دوستان و داوطلبان کنکور ارشد را در مسیر درست قرار دهد. برای همین من تصمیم گرفتم که به بررسی این مطلب بپردازم و سوالات تلگرامی و مشاوره های تلفنی را مورد مطالعه قرار دهم.

در زمینه خدمات و پاسخگویی های تلگرامی به سوالات دوستان، در طول ماه اخیر من آخرین بخش از پیام های تلگرامی کنکور پارسال را از سیستم تلگرام خود حذف کردم و آمار سوالات تلگرامی ارسال شده به بنده به بیش از دو هزار و هشتصد پیام، از ابتدای طرح مشاوره سال گذشته رسید،  که بیشتر پیام ها البته، پاسخ دهی شدند و درصد بالایی از دوستان از پاسخ ها رضایت داشتند.

اما با پایان ماراتن کنکور وبا جمع آوری کارنامه هایی که دوستان طرح های مشاوره ای در اختیار من قرار داده اند، میتوان به بررسی نتایج مشاوره ها پرداخت. در طول سال گذشته به علت مشغله درسی که داشتم در حدود ۱۰۰ نفر مشاوره تلفنی پذیرفتم که نتایج بسیار خوبی بدست آمد. به همین منظور از دوستانی که در طرح مشاوره، بنده را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده بودند درخواست کردم که در صورت امکان و با قول عدم اعلام نام افراد و حفظ حریم شخصی، کارنامه های خود را دراختیار من قرار دهند تا با کمک آن ها بتوانم دوستان کنکوری سال آتی را بهتر راهنمایی کنم که الحمدلله درصد زیادی از دوستان اجابت کردند و کارنامه های خود را ارسال کردند و الحمدلله نتایج بسیار درخشان بود و البته بخشی از دوستان تمایلی به ارسال کارنامه و اعلام رتبه نداشتند که اطلاعات آن ها نزد اینجانب محفوظ است.

در ادامه بخشی از رتبه های دوستانی که کارنامه خود را در اختیار بنده قرار دادند و توانستند در کنکور رتبه های قابل قبولی کسب کنند، با تقکیک گرایش دیده می شود:

الکترونیک:

مشاوره رتبه
مشاوره شماره ۳۷ ۲۴۲
مشاوره شماره ۳۵ ۴۹۲
مشاوره شماره ۵۵ ۶۴۶
مشاوره شماره ۵۰ ۸۳۲
مشاوره شماره ۱۰ ۱۱۱۵
مشاوره شماره ۲۲ ۱۴۱۶
مشاوره شماره ۱۳ ۱۶۴۵

 

قدرت (سیستم قدرت و الکترونیک قدرت)

مشاوره رتبه سیستم قدرت رتبه الکترونیک قدرت
مشاوره شماره ۶۷ ۱۷۷ ۲۱۲
مشاوره شماره ۹۸ ۲۵۴ ۳۱۴
مشاوره شماره ۵۹ ۴۹۱ ۵۴۴
مشاوره شماره ۷۴ ۵۶۷ ۵۳۲
مشاوره شماره ۸۶ ۶۲۳ ۶۹۶
مشاوره شماره ۸۱ ۱۶۵۲ ۱۳۵۶
مشاوره شماره ۹۴ ۱۶۹۳ ۱۳۹۳

 

مخابرات

مشاوره رتبه میدان و موج رتبه سیستم
مشاوره شماره ۳۱ ۱۷۲ ۲۰۷
مشاوره شماره ۱۸ ۳۶۷ ۴۰۸
مشاوره شماره ۵۱ ۷۴۱ ۵۶۲
مشاوره شماره ۷۰ ۸۲۰ ۵۷۱
مشاوره شماره ۴۵ ۱۱۵۹ ۱۲۹۹
مشاوره شماره ۸۳ ۱۱۶۹۱ ۱۶۴۹

 

کنترل

مشاوره رتبه
مشاوره شماره ۳۳ ۳۵۲
مشاوره شماره ۵۸ ۶۴۷
مشاوره شماره ۱۶ ۸۶۵
مشاوره شماره۷۷ ۱۱۶۵
مشاوره شماره ۴۹ ۱۱۷۱
مشاوره شماره  ۷۹ ۱۲۳۱

 

مهندسی پزشکی

مشاوره رتبه
مشاوره شماره ۹۹ “۳”
مشاوره شماره  ۳۹ ۲۴۳
مشاوره شماره ۸۸ ۵۶۸
مشاوره شماره ۴۱ ۶۱۸
مشاوره شماره ۷۳ ۱۰۷۱
مشاوره شماره ۹۰ ۱۵۶۳

*در لیست فوق یکی از دوستان موفق شد در کنکور ارشد رتبه ۳ رو در گرایش مهندسی پزشکی کسب کنه

  • در حالی که ایشون مقطع کارشناسی را در یکی از دانشگاه های غیر انتقاعی گذرانده اند
    پس بدست آوردن رتبه عالی در کنکور ارشد خیلی ارتباطی به دانشکاه کارشناسی شما نداره

و با برنامه ریزی درست و تلاش میتونین به رتبه های بسیار عالی فکر کنین
تبریک به ایشون و به امید موفقیت های همه دوستان *

نکته قابل توجه در این رتبه ها این است که بسیاری درصد بسیار بالایی از دوستان فوق از دانشگاه های شهرستان درجه ۳، آزاد و بعضا پیام نور , و غیر انتفاعی هستند که با تلاش و برنامه ریزی صحیح توانستند به رتبه هایی بالاتر از تصور خود دست یابند که نمونه های دقیق آن در مشاوره های تلفنی با دوستان طرح مشاوره ای مطرح می گردد.

این رتبه های بسیار خوب در گرایش های مختلف که در بسیاری از موارد خارج از تصور دوستان می بود و شادی مضاعف آن ها در صدایشان شنیده می شد، دلگرمی و انگیزه ای شد تا در امر مشاوره  تلفنی با دوستان در سال جاری، با تلاش و کوشش بیشتری اقدام کنم و علی رقم تحصیل خود در مقطع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس، وقت بیشتری برای مشاوره های تلفنی و تلگرامی اختصاص دهم و بیش از پیش پاسخگوی دوستان باشم.

البته در ادامه و به مرور کارنامه و درصد های رتبه های برتر برای دوستانی که در طرح مشاوره هستند، ارسال میگردد تا بتوان خدمات مشاوره ای بهتری ارایه کرد و ان شاءالله شاهد موفقیت های بیشتر دوستان کنکوری امسال باشم و طرح مشاوره امسال را نیز با قوت و جدیت بیشتری نسبت به پارسال ادامه خواهد داشت

در پایان ذکر این نکته لازم است که دوستانی که تمایل به استفاده از مشاوره های رایگان با بنده و یا سایر دوستان مشاور عزیز را دارند میتوانند از طریق همین سایت و با با کلیک بر این متن اقدام به ثبت نام کنند و منتظر دریافت پیام و اعلام وقت مشاوره باشند.

 

به امید روزی که رتبه های بهتری از دوستان طرح مشاوره برق ارشد دیده شود.

احمد یاراحمدی

دانشگاه تربیت مدرس

۲۹ مرداد ۱۳۹۶

 

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا