اخبار کنکور و دانشگاه

تصویب راه‌اندازی واحد بین‌الملل دانشگاه پیام‌ نور در مازندران

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران،گفت: راه‌اندازی واحد بین‌الملل دانشگاه پیام‌ نور در مازندران تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری از شهرستان ساری، صادقعلی موحدمنش ظهر امروز در آیین تجلیل از استادان دانشگاه پیام‌نور مازندران در سالن اجتماعات باشگاه برق استان مازندران، اظهار داشت: در دنیا هیچ خدمتی بالاتر از فعالیت در دانشگاه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در افق 1404 دانشگاه پیام نور باید به دانشگاه تخصصی الکترونیکی تبدیل شود، ادامه داد:‌بالاترین سرمایه‌گذاری در دانشگاه در بخش فناوری بوده است.

وی با بیان اینکه مراکز پیام‌نور باید به شکل تخصصی حرکت کنند که گروه‌های تخصصی ریز ایجاد شود، تصریح کرد: آموزش‌های رسمی که حجم بالایی از آموزش‌ها را به خود اختصاص داده در آینده فروکش می‌کند و باید به سمت فعالیت‌های تخصصی مورد نیاز با ظرفیت‌های هر منطقه برویم.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور در دو سال آینده در حوزه‌های تخصصی استان حرکت می‌کند، متذکر شد: هر یک از مراکز دانشگاهی پیام‌نور باید به یک کلینیک تخصصی تبدیل شود.

وی با اشاره به تصویب راه‌اندازی واحد بین‌الملل دانشگاه پیام‌نور در مازندران، خاطرنشان کرد: ایجاد پژوهشکده بیوتکنولوژی در اواخر کار است و ایجاد مرکز مطالعات علوم اسلامی و مرکز رشد فناوری‌های نوین در استان در دستور کار این دانشگاه قرار دارد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور مازندران در پایان ابراز داشت: در حال حاضر 475 رشته کارشناسی و 30 رشته کارشناسی ارشد در مراکز پیام‌نور مازندران تدریس می‌شود و در دو سال آینده 12 رشته دکترا و 25 رشته کارشناسی ارشد به این رشته‌ها اضافه می‌کنیم.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا