اخبار کنکور و دانشگاه

ایجاد پردیس بین‌ المللی در دانشگاه خواجه نصیر

علی خاکی صدیق رییس دانشگاه خواجه نصیر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: اولین گام در بین‌المللی‌سازی این دانشگاه تشکیل معاونت بین‌المللی‌سازی در دانشگاه است که در وهله نخست این دفتر باید در خود دانشگاه ایجاد شود.
وی ادامه داد: ما در حال حاضر روی چند محور که یکی دورهای مشترک بین‌المللی و دیگری جذب دانشجویان بین‌المللی است، کار می‌کنیم.
رییس دانشگاه خواجه نصیر افزود: در حال حاضر ما در این دانشگاه در صدد ایجاد یک پردیس بین‌المللی هستیم که البته این پردیس با تمامی پردیس‌های بین‌المللی در کشور متفاوت است.
خاکی‌صدیق بیان کرد: ما در این پردیس بر روی رشته‌های بین رشته‌ای تمرکز داریم.
وی در اینخصوص توضیح داد: یکی دیگر از اقدامات ما در این دانشگاه بین‌المللی کردن دانشگاه و جذب استادان خارجی برای تدریس در این دانشگاه است که در سال گذشته موفق شدیم چند نفر را جذب کنیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
رییس دانشگاه خواجه‌نصیر تصریح کرد: بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها بخش غیر قابل تفکیک جهانی شدن و یک واقعیت در عصر دانش جدید است و بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها در حال حاضر در راس سیاست‌های آموزش عالی کشور قرار گرفته است.
خاکی صدیق یادآورشد: پدیده جهانی شدن قوانین مشترک اجتناب‌ناپذیر و غیرقابل برگشت است. از طرفی بین‌المللی شدن با سرمایه‌های امنیتی، اجتماعی، مالی و سرمایه ملی در ارتباط است.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا