اخبار کنکور و دانشگاه

امشب آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد 96

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ گفت: تاکنون بیش از ۶۳ درصد داوطلبان کارت گرفتند و ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت آن است.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.orgg و درج مشخصات داوطلبی و پرونده خود کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آخرین فرصت دریافت کارت کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۶ گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند با ورود به سایت سنجش کارت خود را به همراه برگه راهنما پرینت بگیرند.

وی افزود: تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی ثبت نام کرده اند. از این میان، تعداد ۴۳۰ هزار و ۶۶ نفر زن و ۴۴۸ هزار و ۳۲۲ نفر مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب، تعداد ۷۱ هزار و ۷۷۴ داوطلب علاوه بر انتخاب کدرشته امتحانی اول، علاقمندی خود را نیز به کد رشته امتحانی دوم اعلام کرده اند. در مجموع برای داوطلبان ثبت نام کننده و علاقمندان به کدرشته امتحانی دوم ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادر شده است.

وی افزود: از تعداد ۹۵۰ هزار و ۱۶۲ کارت صادره، تعداد ۴۶۲ هزار و ۵۶۵ کارت برای داوطلبان زن و ۴۸۷ هزار و ۵۹۷ کارت برای داوطلبان مرد صادر می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: از تعداد ۸۷۸ هزار و ۳۸۸ داوطلب در آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تا ساعت ۸ صبح امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه ۹۶ تعداد ۶۰۰ هزار نفر معادل ۶۸.۳۱ درصد داوطلبان از کارت خود پرینت تهیه کردند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه آزمون در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی برگزار می شود و ممکن است داوطلبان محل دریافت کارت شان غیر از محل برگزاری آزمون آنها باشد، توصیه اکید می شود زودتر نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند تا مشکلی برای حضور در جلسه آزمون نداشته باشند.

توکلی اظهار داشت:برای داوطلبانی که در دو کدرشته ثبت نام کرده اند دو کارت ورود به جلسه آزمون صادر شده است و توصیه می شود این دسته از داوطلبان دو کارت ورود به جلسه آزمون را پرینت بگیرند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین اولین مرحله بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی برای داوطلبان ۱۳۲ کدر شته امتحانی در صبح و بعد از ظهر پنجشنبه و جمعه روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت در ۶۸ شهرستان و ۱۸۵ حوزه امتحانی برای ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده آزمون داوطلبان ۱۱ کدرشته شامل ۱۱۵۶ (آماد)، ۱۱۳۴ (مجموعه حسابداری)، ۱۱۳۳ (مجموعه روانشناسی)، ۱۱۲۴ (مجموعه زبان آلمانی)، ۱۱۲۲ (مجموعه زبان روسی)، ۱۱۱۷ (مجموعه علوم تربیتی)، ۱۱۴۲ (مجموعه مدیریت)، ۱۲۵۱ (مجموعه مهندسی برق)، ۱۲۶۷ (مجموعه مهندسی مکانیک)، ۱۱۵۷ (مدیریت بحران)، ۱۱۴۳ (مشاوره) در حوزه های امتحانی مربوط برای تعداد ۳۶۲ هزار و ۸۳۵ داوطلب که ۱۷۹ هزار و ۷۶۸ نفر زن و ۱۸۳ هزار و ۶۷ نفر مرد هستند، در صبح پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود.

توکلی یادآور شد: در بعد از ظهر پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه ۹۶ آزمون ۶۳ کدرشته امتحانی (کدرشته های امتحانی شناور) برای ۱۳۷ هزار و ۴۰۹ داوطلب که از این تعداد ۶۳ هزار و ۸۶۶ نفر زن و ۷۳ هزار و ۵۴۳ نفر مرد هستند، برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین مرحله آزمون بیست و دومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور همزمان با برگزاری آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶، در ۲۲ رشته برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: شروع فرآیند برگزاری آزمون صبحها از ساعت ۷:۳۰ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) است. درب حوزه‌های امتحانی صبح ها راس ساعت ۷:۰۰ و بعد از ظهرها راس ساعت ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد. لذا پس از بسته شدن در سالنهای امتحانی از ورود داوطلبان به حوزه امتحانی، ممانعت بعمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: دفترچه های آزمون دارای تنوع و شخصی سازی شده است و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد دفترچه آزمون وی درج شده است. این دفترچه ها دارای تنوع بوده و در انواع A، B ، C ، D ، E و F تقسیم می شوند.

توکلی گفت: پس‌ از برگزاری‌ آزمون‌ و تصحیح‌ اوراق‌، کارنامه کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت‌ کننده‌ در آزمون‌ هر یک‌ از کدرشته‌های‌ امتحانی‌، به نحو مقتضی و در نیمه دوم خرداد ماه سال ۱۳۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار داوطلبان قرار داده‌ خواهد شد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا