اخبار کنکور و دانشگاه

راه اندازی بازار تجاری سازی ایده دردانشگاه صنعتی امیرکبیر

 مدیرکل اداره انجمن های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری ایده بازار دراین دانشگاه خبر داد و گفت: این رویداد نیمه اول سال جاری به صورت ملی دردانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزارمی شود.

روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مالک نادری گفت: ایده بازار رویدادی است که درخصوص یک سوال خاص ایده ها جمع آوری می شود و پس ازطی فرآیند دقیق و کارشناسی شده تعدادی از ایده ها غربال شده و به مرحله نهایی راه می یابد.

مدیرکل اداره انجمن های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر درادامه گفت: پس از بررسی ایده های ارائه شده به رویداد ایده بازار تعداد 7 تا 10 ایده انتخاب می شود و به مرحله نهایی راه می یابد که در این مرحله افراد در 6 دقیقه مهلت دارند ایده های خود را ارائه کنند.

وی افزود: همچنین شرکت کنندگان نیز مهلت دارند حدود 6 دقیقه در خصوص ایده ها سوالات خود را مطرح کنند و بعد از این مراحل سرمایه گذاران، صنعت گران و اعضای هیئت علمی نیز مهلت دارند طی 8 دقیقه سوالات خود را در خصوص ایده ارائه شده مطرح کنند.

نادری گفت: هدف ازبرگزاری رویداد ایده بازار آماده سازی بستری برای افزایش توانایی و روحیه کارآفرینی و ایده پردازی دانشجویان و ارتباط موثر وشفاف میان دانشجویان و صاحبان صنعت و سرمایه است.

وی با بیان اینکه ایده بازار بستری را فراهم می کند تا افراد بتوانند ایده های خود را به سرمایه گذاران و صنعتگران در حوزه های مختلف ارائه کنند، افزود: رویداد ایده بازار یک رویداد ملی است و تمامی دانشگاهیان، سرمایه گذاران بخش خصوصی که فعال درحوزه فناوری هستند، شرکت های دانش بنیان و افراد حقیقی و حقوقی دارای ایده می توانند شرکت کنند.

مدیرکل اداره انجمن های علمی و امور المپیادها دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص جوایز ایده بازار گفت: به نفر اول این رویداد مبلغ 2 میلیون تومان، نفر دوم مبلغ 1.5 میلیون تومان و نفر سوم مبلغ یک میلیون تومان جایزه اهدا می شود. همچنین به افراد برگزیده این رویداد مبلغ 5 میلیون تومان به عنوان حمایت از اجرای ایده اختصاص می یابد.

علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام در رویداد ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر می توانند تا 15 اردیبهشت ماه به نشانی اینترنتی ideasbazaar.ir مراجعه کنند.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا