اخبار کنکور و دانشگاه

وام کم بهره برای شرکتهای دانش بنیان

وحید احمدی معاون پژوهشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: با تأسیس قانون شرکت‌های دانش بنیان می‌توانیم از تسهیلات مختلف مالی و قانونی استفاده کنیم. چنانچه هم اکنون این همانگی ایجاد شده است که در آن کارگروه‌ها می‌توانند مجوز را دریافت کنند.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه تسهیلاتی که در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد شامل چه‌ نوع تسهیلاتی است اظهار داشت: این تسهیلات شامل حمایت‌های مالی است که صندوق نوآوری و شکوفایی بر اساس این قانون تشکیل شده است که متأسفانه فعالیت‌ زیادی نداشته است.
احمدی تصریح کرد: میزان اعتبارات در نظر گفته شده در سال ۹۳ مبلغی حدود ۲۰۰ میلیون دلار معادل ۶۰۰ میلیارد تومان است. البته این میزان اعتبار به صورت وام در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد. چنانچه این نوع وام‌ها کم بهره بوده و هم‌اکنون به دانشگاه‌ها ابلاغ نشده است و امسال اجرایی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین این نوید را به شرکت‌های دانش بنیان می‌دهیم که هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ واقعیت بتوانند از قوانین بهره‌مند شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا