اخبار کنکور و دانشگاه

راه‌اندازی رشته‌ ی مهندسی برق قدرت در دانشگاه آزاد ماهنشان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهنشان گفت: از مهر ماه سال جاری رشته مهندسی برق قدرت به رشته‌های موجود این دانشگاه اضافه خواهند شد.

مرسل هدایتی امروز در زنجان با اشاره به اینکه نزدیک به 120 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهنشان در شهریور ماه سال جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند، اظهار داشت: این دانشجویان در سه رشته مهندسی عمران، کامپیوتر و حسابداری در شهریور ماه 93 موفق به اخذ مدرک کاردانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه تلاش‌های زیادی به منظور اخذ مجوز در رشته‌ی جدید انجام شده، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن فارغ التحصیلی برای فارغ‌التحصیلان در مهر ماه سال جاری از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد ماهنشان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه  پیش‌بینی می‌شود آمار دانشجویان در سال آینده از مرز 500 دانشجو فراتر رود، عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در سال جاری در دانشگاه آزاد واحد ماهنشان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهنشان با بیان اینکه آنچه که در شعار سال در بحث مدیریت مورد تاکید است مدیریت جهادی است، گفت: منظور از جهاد این است که ما مقابل دشمنی ایستاده‌ایم که این بار نه با حربه نظامی، بلکه با حربه اقتصادی جلو آمده و باید به گونه‌ای عمل  کرد که مردم آسیب نبینند. و همچنین متذکر شد که به تبع آن باید با کار بیشتر و تلاش افزون‌تر و زندگی با کیفیت‌تر و مدیریت درست از بروز آسیب‌ها جلوگیری کرد.

وی اذعان داشت: بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی ماهنشان نیز در راستای این اهداف نهایت تلاش خود را برای استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تحقق شعار سال خواهد کرد.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا