اخبار کنکور و دانشگاه

پذیرش دانشجوی بدون آزمون دانشگاه تهران برای مقطع کارشناسی ارشد

محمدعلی شریفی مدیرکل آموزشی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این دانشگاه در اجرای سیاست‌های هدایتی و حمایتی از دانشجویان برتر و ارایه تسهیلات برای ورود به دوره کارشناسی و مصوبات شورای آموزشی این دانشگاه، برای سال تحصیلی ۹۷-۱۳۹۶ در رشته‌هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارند، به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوطه دانشجو می‌پذیرد.
وی ادامه داد: پذیرش دانشجویان بدون آزمون در دانشگاه تهران در تمامی رشته هایی است که این دانشگاه از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد.
مدیرکل آموزشی دانشگاه تهران افزود: پذیرش دانشجوی بدون آزمون دانشگاه برای مقطع کارشناسی ارشد به صورت مازاد برظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط به دانشجویان صورت می گیرد.
شریفی گفت: دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تهران که پس از گذراندن شش نیمسال و با گذراندن حداقل سه چهارم از واحدهای درسی به لحاظ میانگین کل جزو ۱۰ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود می توانند برای برخورداری از این تسهیلات تا اواخر آذرماه فرم تقاضا ی خود را تکمیل کنند.
وی یادآورشد: دانشجویان دوره کارشناسی که جزو برگزیدگان رتبه های اول تا سوم نهایی المپیاد علمی- دانشجویی کشور هستند، نیز می توانند برای پذیرش در این دوره  ثبت نام کنند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا