اخبار کنکور و دانشگاه

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد پیام نور از ۲۰ شهریور

ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور از ۲۰ شهریور ماه به صورت غیر حضوری آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام تمام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از۲۰ تا ۲۵ شهریورماه به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir صورت می گیرد.

تمام پذیرفته شدگان در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه گلستان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به سایت http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه (در صفحه اول سایت در زمان ثبت نام اعلام می شود) وارد سیستم جامع دانشگاهی گلستان شوند.

پذیرفته شدگان لازم است، تصویر صفحه اول و سوم شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان) و تصویر مدرک کارشناسی (برای مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی نیز درج شود) را در قالب JPG یا JPEG و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیر حضوری بارگذاری کنند.

در این مرحله نیازی به مراجعه به مرکز / واحد نیست و اطلاعات تکمیلی ازطریق همین پرتال به نشانی www.pnu.ac.ir اعلام می شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام استاد ممکنه ی توضی در مورد مرکز آموزش عالی شهرضا بدین
    سراسری ولی چرا مرکز اموزشه؟مدرکش چطوره مثل غیرانتفاییه؟

    1. مرکز اموزش عالی شهر رضا تازه تاسیس هست
      معمولا بعد یه مدت که اساتید خوبی جذب کنن و یه تعداد استاد معین و امکانات مشخص بدست بیارن تبدیل به دانشگاه میشن
      مدرکش هم وزارت علومی هست و مورد تایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا