آموزش و کلاس مجازیسخن مشاورفیلم های مالتی مدیا کلاس های حضوریمدارهاي الكتريكي

نمونه مالتی مدیا : مدارهای الکتریکی (سری اول)

با عرض سلام خدمت کنکوری های ارشد برق
امروز قصد دارم براتون نمونه مالتی مدیای درس مدارهای الکتریکی رو قرار بدم تا شما داوطلبان عزیز رو با روش تدریس و حل تست که در این مجموعه مالتی مدیا باهاش پیش میریم، آشنا کنم. همانطور که مستحضر هستید، یکی از مزایای آموزش به روش مالتی مدیا نسبت به حضور در کلاس این است که در وقت شما صرفه جویی خواهد شد و هر زمانی که بخواهید می توانید به کلاس درس دسترسی پیدا کرده و مطالب را بازبینی کرده و یادگیری خود را تکمیل کنید.
این مجموعه برای تمام داوطلبان در نظر گرفته شده و مطالب به نوعی تدریس می شوند که چه داوطلبانی که پایه مداری قوی تر و چه ضعیف تر دارند می توانند از آن استفاده کنند.
محصول نهایی از مهرماه از طریق سایت برق ارشد قابل خریداری، و همچنین توسط انتشارات سروش پایا در سراسر کشور توزیع خواهد شد.
بدون شک هر محصولی که تولید می شود، دارای اشکالاتی است که اگر از همان مراحل تولید به آن اشکالات پرداخته شود، محصول نهایی بهتر خواهد شد. به همین دلیل از نظرات شما در مورد سبک و محتوای آموزشی محصول استقبال می کنیم و منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.


مطالب سایت برق ارشد و مشاوره ای در کانال تلگرام

https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

مهندس عباسی

رتبه 121 کنکور ریاضی فیزیک 91 :: رتبه 90 کنکور زبان 91 :: کارشناسی مهندسی برق/کنترل دانشگاه تهران :: رتبه 18 کنکور ارشد برق 95

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

    1. با تشکر از پیگیری شما
      به محض تهیه شدن توسط دوستان در سایت قرار داده میشه
      ممنون که شکیبا هستید و همراه ما

  1. سلام،وقتتون بخیر.یه سوالی داشتم اگه میشه هر کی اطلاعی داره لطف کنه و جواب بده،واس اینکه بتونیم ارشد بخونیم حتما باید تا ۶/۳۱ فارغ التحصیل بشیم؟؟من فقط ۶ واحدم مونده ولی واس خاطر مشروطی زیاد کمیسیون موارد خاص رفتم و معلوم نیس نتیجش کی معلوم بشه،اگه نتیجش بعد ۳۱ ام این ماه معلوم بشه و بعدش اون ۶ واحد رو پاس کنم نمیتونم ارشد بخونم؟

    1. تا جاییکه من در جریان هستم شما برای اینکه بتونید در دانشگاهی که قبول شدین ثبت نام کنید نیاز به نامه ای مبنی بر اینکه شما تا 31 فارغ التحصیل میشید دارین که دانشگاه قبلیتون باید صادر کنه و روی این حساب بعیده دانشگاه شما قبل از تعیین شدن تکلیف اون 6 واحد همچین نامه ای برای شما صادر کنه..باز بهتره از دانشگاه خودتون راجع به این موضوع پرس و جو کنید

    2. اگر دانشگاهتون موافقت کنه 6 واحد را به صورت معرفی به استاد بگذرونید، یه گواهی موقت فراغت از تحصیل بهتون میده که با اون ثبت نام ارشد را انجام میدید و نهایتا تا آذر یا دی مدرک را براشون میبرید ولی اگر موافقت نکنه عملا قبولیتون لغو میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا