آموزش و کلاس مجازیریاضیاتسخن مشاورفیلم های مالتی مدیا کلاس های حضوری

مالتی مدیای شماره 4 درس معادلات دیفرانسیل،مبحث معادلات مرتبه اول( حتما دانلود کنید)

با نام و یاد خدا و با عرض سلام و خسته نباشید خدمت یاران همیشگی برق ارشد.در این پست قصد داریم به مرور نمونه هایی از مالتی مدیای درس ریاضیات که متشکل از دروس ریاضیات مهندسی و معادلات دیفرانسیل است را قرار دهیم.در این پست ما هر چند روز یک بار آپدیتی از مالتی مدیا که ارائه قسمتی از درس یا حل یک تست هست را قرار خواهیم داد تا دوستان و داوطلبان عزیز رو با شیوه ارایه مالتی مدیای درس ریاضیات آشنا کنیم.همانطور که میدانید تهیه مالتی مدیای درسی از چندین و چند جهت بسیار بهتر و به صرفه تر از ثبت نام در کلاس حضوری میباشد.یکی از مهمترین موارد در ارجحیت مالتی مدیا صرفه اقتصادی و صرفه جویی در وقت داوطلبان و دسترسی همیشگی به استاد میباشد.لذا اگر یک داوطلب جدی کنکور هستید و به رتبه مناسب آوردن اهمیت میدهید حتما جهت آشنایی با ارایه مالتی مدیا، نمونه هایی که در سایت قرار داده میشود را دانلود کنید و استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که مالتی مدیای ریاضیات از طریق انتشارات وزین و معتبر سروش پایا در اواسط مهر ماه 95 در کل کشور توزیع خواهد شد و در صورتی که در درس ریاضیت ضعف دارید یا حس میکنید مسلط نیستید با این مالتی مدیا قطعا با تلاش مناسب به جایگاه خوبی خواهید رسید.در ذیل نمونه های مالتی مدیا به همراه درس و موضوع مربوطه قرار خواهد گرفت.

ردیف نوع درس نوع درس لینک دانلود   
1 معادلات دیفرانسیل معادلات مرتبه اول (معادلات کامل) مالتی مدیای شماره 4

ناگفته نماند که فرمت فایلهای ویدیویی که برای دانلود قرار داده میشوند mkv میباشد و تقریبا همه پلیرهای معروف از جمله kmplayer و یا vlcplayer قابلیت پخش این فرمت را دارا هستند.

همچنین ناگفته نماند که نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما ما رو در ادامه مسیرمون بسیار دلگرم خواهد کرد


مطالب سایت برق ارشد و مشاوره ای در کانال تلگرام

https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

مهندس روشان شمال

رتبه ۱۹۴ کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال ۹۲ رشته مخابرات سیستم دانشگاه تربیت مدرس رتبه 253 کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال 96 رشته مدارهای مجتمع الکترونیک دانشگاه تربیت مدرس ایشان دارای رزومه ی آموزشی زیر می باشند: ۱تدریس یار درس مدارهای الکتریکی به مدت ۶ ترم ۲تدریس یار درس الکترونیک ۲ و ۳ به مدت ۴ ترم ۳سابقه همکاری در طراحی تست برای آزمونهای آزمایشی در موسسه نصیر ۴طراحی بیش از ۳۰۰ تست تالیفی جدید برای کتاب ” بانک تست تجزیه و تحلیل سیستمها ” انتشارات پوران پژوهش در چاپ ۵ که مولف اصلی آن مهندس امیرعلی مومن زاده می باشد ۵مشاوره در جهت برنامه ریزی کنکور برای دانشجویان از سال ۹۲ ۶تدریس خصوصی دروس مهم مهندسی برق از جمله مدارهای الکتریکی از سال ۹۰ ۷مشاوره تخصصی حول گرایش های مهندسی برق از سال ۹۲

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام میشه تاریخ دقیق توزیع این مالتی مدیا ها رو بگین؟من شرایط کلاس رفتن ندارم و نیاز دارم به این ودیو ها.بعدش از طریق سایت امکان خرید این ودیو ها هست؟

    1. سلام…تمامی همکاران در تلاش هستند تا مالتی مدیا ها انشالله تا آخر مهر آماده بشه و اینکه امکان خریدش هم از طریق سایت هم از طریق کتابفروشی ها تحت انتشارات سروش پایا قابل خریداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا