ریاضیاتسخن مشاورفیلم های مالتی مدیا کلاس های حضوری

دانلود نمونه مالتی مدیای درس ریاضیات(معادلات و ریاضی مهندسی)+ویدیوی سوم اضافه شد

با نام و یاد خدا و با عرض سلام و خسته نباشید خدمت یاران همیشگی برق ارشد.در این پست قصد داریم به مرور نمونه هایی از مالتی مدیای درس ریاضیات که متشکل از دروس ریاضیات مهندسی و معادلات دیفرانسیل است را قرار دهیم.در این پست ما هر چند روز یک بار آپدیتی از مالتی مدیا که ارائه قسمتی از درس یا حل یک تست هست را قرار خواهیم داد تا دوستان و داوطلبان عزیز رو با شیوه ارایه مالتی مدیای درس ریاضیات آشنا کنیم.همانطور که میدانید تهیه مالتی مدیای درسی از چندین و چند جهت بسیار بهتر و به صرفه تر از ثبت نام در کلاس حضوری میباشد.یکی از مهمترین موارد در ارجحیت مالتی مدیا صرفه اقتصادی و صرفه جویی در وقت داوطلبان و دسترسی همیشگی به استاد میباشد.لذا اگر یک داوطلب جدی کنکور هستید و به رتبه مناسب آوردن اهمیت میدهید حتما جهت آشنایی با ارایه مالتی مدیا، نمونه هایی که در سایت قرار داده میشود را دانلود کنید و استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که مالتی مدیای ریاضیات از طریق انتشارات وزین و معتبر سروش پایا در اواسط مهر ماه 95 در کل کشور توزیع خواهد شد و در صورتی که در درس ریاضیت ضعف دارید یا حس میکنید مسلط نیستید با این مالتی مدیا قطعا با تلاش مناسب به جایگاه خوبی خواهید رسید.در ذیل نمونه های مالتی مدیا به همراه درس و موضوع مربوطه قرار خواهد گرفت.

ردیف نوع درس نوع درس لینک دانلود   
1 معادلات دیفرانسیل تبدیل لاپلاس مالتی مدیای شماره 1
2 معادلات دیفرانسیل تبدیل لاپلاس مالتی مدیای شماره 2
3 معادلات دیفرانسیل معادلات مرتبه اول – تغییر متغیر گیری
مالتی مدیای شماره 3

ناگفته نماند که فرمت فایلهای ویدیویی که برای دانلود قرار داده میشوند mkv میباشد و تقریبا همه پلیرهای معروف از جمله kmplayer و یا vlcplayer قابلیت پخش این فرمت را دارا هستند.

همچنین ناگفته نماند که نظرات،انتقادات و پیشنهادات شما ما رو در ادامه مسیرمون بسیار دلگرم خواهد کرد


مطالب سایت برق ارشد و مشاوره ای در کانال تلگرام

https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

مهندس روشان شمال

رتبه ۱۹۴ کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال ۹۲ رشته مخابرات سیستم دانشگاه تربیت مدرس رتبه 253 کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال 96 رشته مدارهای مجتمع الکترونیک دانشگاه تربیت مدرس ایشان دارای رزومه ی آموزشی زیر می باشند: ۱تدریس یار درس مدارهای الکتریکی به مدت ۶ ترم ۲تدریس یار درس الکترونیک ۲ و ۳ به مدت ۴ ترم ۳سابقه همکاری در طراحی تست برای آزمونهای آزمایشی در موسسه نصیر ۴طراحی بیش از ۳۰۰ تست تالیفی جدید برای کتاب ” بانک تست تجزیه و تحلیل سیستمها ” انتشارات پوران پژوهش در چاپ ۵ که مولف اصلی آن مهندس امیرعلی مومن زاده می باشد ۵مشاوره در جهت برنامه ریزی کنکور برای دانشجویان از سال ۹۲ ۶تدریس خصوصی دروس مهم مهندسی برق از جمله مدارهای الکتریکی از سال ۹۰ ۷مشاوره تخصصی حول گرایش های مهندسی برق از سال ۹۲

نوشته های مشابه

‫۹ دیدگاه ها

  1. در گرایش قدرت با رتبه ۱۷۰۰ برای دانشگاه مالک اشتر شانسی برای شبانه یا روزانه هست یا نع؟ چه مقدار شانس دارم؟

  2. سلام جناب روشان شمال
    تشکراز زحمات شما که آموزشهای رایگان وخوب میذارید
    انشالله موفق وموید باشید شما و دوستان خوب.

  3. سلام مهندس، میخوام بدونم برای کسی که پارسال کنکور ارشد داده و حداقل میتونه 25 تا 35 در صد بزنه، برای شرکت در کنکور امسال و با استارت کار از الان تا کی دور اول رو تموم کنه خوبه؟
    باتشکر

  4. سلام ممنون که آموزش رایگان میگذارید فقط چون خودتون گفته بودین چند تا انتقاد کوچک داشتم

    اول اینکه اگر ممکنه صورت سوالا رو از قبل بنویسید. الان حدود 1 دقیقه داشتید صورت سوال رو مینوشتین در حالیکه اصلا توی کلاس انقد وقت گرفته نمیشه

    دوم اینکه لطفا سطح سوالا رو بالا ببرید دیگه این مدل سوالو هر کسی میتونه حل کنه. البته شایدم بقیه جزوه سطحش بالا بره

    سوم اینکه لطفا ویدیو رو ادیت کنید که زمان پرت نداشته باشه اینطوری آدم خوابش میگیره

    چهارمم اینکه لطفا یه ذره خوش خط تر بنویسید

    1. سلام.خیلی ممنونم از انتقادات به جای شما.در مورد مواردی که عنوان کردید لازمه که من توضیحاتی رو ارایه کنم.در مورد نوشتن صورت سوال 2 دلیل مهم وجود داره که من در این مالتی مدیا صورت سوال رو در مالتی مدیا ذکر میکنم و مینویسم.
      دلیل اول: در تجربه قبلی ای که در ارایه مالتی مدیا در عید نوروز داشتم به این نکته رسیدم که کپی و پیست کردن اسکرین شات از سوالات کنکور و قرار دادن اون در جزوه مشکلاتی نظیر ناخوانا بودن سوال رو ایجاد میکنه.نهایتا 4 یا 5 دوره از کنکور به صورت دفترچه و با کیفیت بالا در اینترنت موجود هست که میشه ازش عکس گرفت و قرار داد.با بقیه سوالات چه کنیم؟ مجبوریم از بقیه سوالات عکس بگیریم و در جزوه قرار بدیم که تجربه عید نشون داد کار صحیحی نیست و اکثر داوطلبان با این موضوع مشکل داشتند.
      دلیل دوم: در صورتی که صورت سوال نوشته بشه همزمان با اینکه من دارم صورت سوال رو مینویسم گزینه ها در ذهن شما یکبار از ابتدا تا انتها مرور میشه و میتونید چلنج کرده و به تفاوت گزینه ها پی ببرید و همچنین صورت سوال رو یک بار برای همیشه خوب درک کنید.معمولا اکثر بچه هایی که غلط حل میکنن تستی رو با فهم صورت سوال مشکل دارن.
      در مورد سطح سوالات خب این فقط یه نمونه تست بود و من در مالتی مدیا جدیدترین تستهای تمامی گرایشهای مهندسی رو از برق گرفته تا مکانیک و مواد و معماری کشتی و معدن و نفت و نساجی و عمران و پلیمر و هوافضا و … رو حل خواهم کرد و در هر فصل تعداد خیلی زیادی قرار هست که تست حل بشه.
      در مورد زمان پرت من منظورتون رو متوجه نمیشم.اگر منظورتون مثلا 2 ثانیه واسه ورق زدن هست اون به شکل دیگه ای قابل تغییر هست که تایمش هدر نره
      در مورد خوش خطی حق با شماست البته من بد خط نیستم ولی خوش خط هم نیستم:-)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا