اخبار کنکور و دانشگاه

تصویب سه رشته جدید در دانشگاه آزاد بین المللی جلفا

رئیس دانشگاه آزاد واحد بین المللی جلفا از تصویب و راه اندازی سه رشته جدید در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران- منطقه آذربایجان شرقی، عیسی برقی با اعلام این خبر گفت: در پی تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از نیمسال جاری رشته‌های کارشناسی ارشد مکانیک طراحی کاربردی، کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگا نی و کاردانی ناپیوسته برق قدرت نیز به جمع رشته‌های تحصیلی این واحد دانشگاهی افزوده شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه متقاضیان می‌توانند در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته مدیریت بازرگانی و کاردانی ناپیوسته برق قدرت در نیمسال جاری بدون کنکور ثبت نام و ادامه تحصیل دهند، افزود: ثبت نام در کارشناسی ارشد مکانیک – طراحی کاربردی نیز از طریق کنکور کارشناسی ارشد صورت خواهد گرفت.

برقی از تصویب رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه تحصیلات تکمیلی از اولویت های اصلی این واحد دانشگاهی است.

برقی با تشریح نحوه ثبت نام در این دانشگاه گفت : ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه از طریق کنکور دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد و جهت ثبت نام در مابقی رشته‌ها که شامل 49 رشته کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می شود در ابتدای هرنیمسال متقاضیان می‌توانند بدون آزمون ثبت نام کنند.

Examiner

Winning is a Science, educate yourself to Win

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. آیا رشته کارشناسی ارشد مکانیک گرایش تبدیل انرژی مورد قبول نظام مهندسی است یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا