سخن مشاورمشاوره حضوری و تلفنی

مشاوره کاملا رایگان با اساتید ، رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور ارشد برق ۹۵

7128454544

 


با سلام و احترام خدمت داوطلبان کنکور ارشد برق که در حال آماده شدن برای کنکور ارشد ۹۶ هستند.

در هر سفری داشتن یک همراه مایه دلگرمی است.

همه افرادی که حداقل یکبار کنکور را تجربه کردند قطعا به این موضوع پی برده اند که اگر یک سری اشتباهات را از زمان شروع تا زمان برگزاری کنکور را انجام نمیدادند قطعا نتیجه بهتری میگرفتند ، همه ما انسان ها تو تمام مراحل زندگی مون همیشه نیاز به یک راهنماگر و فرد با تجربه داشتیم تا در مشکلات ما را یاری کند ، مشکلاتی که قطعا یک فرد مجرب میداند که چگونه باید با آن مقابله و مسیر درست را انتخاب کرد ، کنکور هم یکی از اتفاقاتی هست که در زندگی ما بسیار مهم و حیاتی خواهد بود و نتیجه آن آینده شغلی و حتی زندگی فرد را دچار تغییر و تحول خواهد کرد ، نکته مهمی که باید همیشه به آن توجه کرد این است که با یک اشتباه کوچک و بدون اینکه از عواقب آن اطلاع داشته باشیم باعث خواهد شد آینده خود را تحت تاثیر اشتباه خودمان قرار بدیم و سال ها از آن اشتباه ضربه بخوریم و خود را سرزنش کنیم ، برای همین زمان آزمون و خطا نیست و نباید حاصل یکسال وقت و انرژی و تلاش هدر برود وقتی میتوانیم از مشورت و راهنمایی فردی که این راه را قبلا با موفقیت پیموده استفاده کنیم و راه رسیدن به اهداف خود را هموارتر کنیم چرا نباید از آن استفاده کنیم!؟همانطور که یک مشاور خوب میتواند شما را به اهداف خود برساند ، انتخاب اشتباه افرادی که فقط به منافع مادی خود فکر میکنند و مهمترین اولویت آنها کسب درآمد می باشد و تعهدی در قبال موفقیت شما ندارند باعث خواهد شد نتیجه دلخواه را نگیرید ، پس در انتخاب خود دقت کنید و چون زندگی در انتخاب ها خلاصه می شود!

سایت برق ارشد یکی از اولین سایت هایی بوده که از چند سال قبل این تجربه را در اختیار داوطلبان قرار داده و هر سال با خدمات متنوع در موفقیت داوطلبان نقش داشته که باعث افتخار گروه برق ارشد بوده است.

امسال سایت برق ارشد طرحی نو و جامعی را ارائه خواهد کرد تحت عنوان طرح مشاور پشتیبان کنکور ، این طرح یک طرح جامع و پویا برای داوطلبان کنکور ارشد برق می باشد که تمام آنچه که یک داوطلب کنکور ارشد برق باید بداند را در اختیارش قرار خواهد گرفت که شامل تمامی ابعاد یک مشاوره می شود و برای افراد مختلف برنامه متفاوتی دارد ، طبق یک اصل روانشناسی همه نباید مثل هم درس بخوانند چون همه مثل هم نیستند. اگر می خواهید روش اختصاصی خودتان را برای مطالعه داشته باشید و یک مشاور از امروز تا صبح کنکور در کنار شما باشد از طرح مشاور پشتیبان کنکور استفاده کنید.
در این طرح یکی از مشاوران برتر ما که در رشته و گرایش مورد نظر شما تخصص دارد و می تواند هم در زمینه مشکلات درسی و هم در مورد راه های مناسب برای درس خواندن ، شما را راهنمایی کند ،‌ به عنوان پشتیبان شما انتخاب می شود و تا روز کنکور شما را برای ماراتن بزرگ کنکور ارشد آماده می کند.

گروه برق ارشد امسال با کادری مجرب و متخصص پاسخگوی تمام نیازهای داوطلبان ارشد برق بوده و داوطلبان میتوانند با خیال آسوده فقط به اهداف خود فکر کنند و برای رسیدن به اهداف خود سایت برق ارشد تا آخر راه با شما خواهد بود.

معرفی گروه مشاور سایت برق ارشد:

گرایش ۱ : الکترونیک

گرایش ۲ : فناوری اطلاعات

گرایش ۳ : EW & CCD

مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس نرم افزار های تخصصی ، با تجربه ۵ ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال ۹۰ ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی نظامی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سنجش در سال ۹۳ و…

گرایش: قدرت – سیستم

اینجانب صلاح بهرام آرا دانشجوی دکتری دانشگاه تربیت مدرس هستم. بنده دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران بوده­ام و در کنکور کارشناسی ارشد سال ۸۹ رتبه ۱۷ را کسب کرده ­ام. در طرح پشتیبان بنده قصد دارم مباحث زیر را با داوطلبان عزیز پیش ببرم تا ان شاالله بتوانند رتبه خوبی در کنکور ۹۶ کسب کنند.

۱- معرفی منابع خوب و مفید در تمامی دروس به داوطلبان عزیز

۲- برنامه­ریزی مناسب برای بازه­های زمانی مختلف تا زمان کنکور شامل نحوه مطالعه دروس، تست زنی، آزمون­های آزمایشی و …. که با توجه به هدف داوطلب، پایه داوطلب و …. خواهد بود.

۳- بررسی نحوه و میزان مطالعه داوطلب در بازه­های زمانی دوهفته­ای

۴- رفع اشکالات درسی در سه درس مهم مدارهای الکتریکی ۱ و ۲، ماشین­های الکتریکی ۱ و ۲ و بررسی سیستمهای قدرت در بازه­های که داوطلب برای مشاوره تماس خواهد گرفت.

۵- ارائه نکات تکمیلی و نکات مهم تستی به داوطلب در سه درس مهم مدارهای الکتریکی ۱ و ۲، ماشین­های الکتریکی ۱ و ۲ و بررسی سیستمهای قدرت که این قسمت پس از پایان مطالعه اولیه داوطلبان و در زمان­های تست زنی و نزدیک کنکورهای آزمایشی و کنکور خواهد بود.

۶- رفع اشکال داوطلبان پس از برگزاری کنکورهای آزمایشی

۷- ارائه نکات لازم در مورد نحوه طرح سوالات و بودجه بندی آنها در سالهای مختلف

البته برنامه ارائه شده در بالا کاملاً انعطاف­پذیر خواهد بود و می­توان با توجه به نیاز داوطلبان و هماهنگی­های بعدی قسمتهای دیگری به آن اضافه شود. با توجه به نکات گفته شده داوطلبان می­توانند به ۲ شکل بصورت زیر در این طرح ثبت نام کنند. در طرح ماهانه داوطلب هر ماه بصورت جداگانه ثبت نام کرده و ایمیل ثبت نامشان برای بنده می­آید و در نتیجه با هم هماهنگ می­کنیم. در کل دوره نیز داوطلبان فقط یکبار ثبت نام می­کنند و تا روز کنکور می­توانیم تمامی برنامه­ها را با یکدیگر به پیش ببریم.

نوع طرح پیشتبان مدت زمان­های تماس هزینه طرح
بصورت ماهانه یک ساعت در ۳ دوره ۲۰ دقیقه ­ای ۲۵ هزارتومان
در کل دوره یک ساعت در ۳ دوره ۲۰ دقیقه ­ای  و یکبار هم بصورت رایگان ۲۰۰ هزار تومان

گرایش : الکترونیک

من احمد یاراحمدی دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه تربیت مدرس هستم. بنده از سال ۱۳۹۱ به طور فعال به ارایه مشاوره تخصصی خصوصی در مقطع ارشد به دوستان و داوطلبان عزیز کنکور پرداخته ام. دوست دارم که تجربیات خودم را در این زمینه به بقیه دوستان نیز انتقال بدهم.

امیدوارم با نکاتی که در ادامه مطرح می­شود، بتوانم اطلاعات لازم را درباره برنامه مورد نظر خود بیان کنم:

  1. ارایه برنامه­ ریزی چند مرحله­ ای و گام ­به ­گام برای همه داوطلبان و همراهی با ایشان تا رسیدن به اوج آمادگی *در گام نخست نحوه شروع کنکوری درس خواندن ارایه خواهد شد و چگونگی شروعی مطمئن برای آغاز ماراتنی چند ماهه به طور کامل بیان خواهد شد (***این جلسه رایگان خواهد بود***)

*گام بعد به ارایه راهکار جهت درست درس خواندن پس از گام اول و تا ۲ ماه مانده به کنکور خواهد پرداخت.

*گام نهایی به نحوه مطالعه و شیوه درست تست زنی در ۲ ماه باقی مانده به کنکور ارایه و مسایل مربوط به این بازه زمانی خاص خواهد پرداخت.

  1. معرفی منابع مناسب و توضیح کافی درباره هر منبع برای هر درس.
  2. جویا شدن وضعیت عمومی و روحی داوطلبان عزیز و ارایه راهکارهای مناسب با توجه به روحیه و شرایط هر داوطلب به صورت هفتگی و بیان موقعیت واقعی به او و عدم ایجاد شدن انتظارات کاذب از یک سو و ناامیدی از سوی دیگر در داوطلب عزیز.
  3. بررسی و پیگیری وضعیت مطالعاتی و درسی هر داوطلب در پایان هر هفته و ارایه راهکار برای برون رفت از عدم پیشرفت احتمالی در برنامه ارایه شده و آموزش نحوه صحیح و اصولی درس خواندن و خلاصه نویسی کردن و سایر روش­های مطالعه درست و مفید.
  4. رفع اشکال درسی در سه درس مهم زبان انگلیسی، مدارهای الکتریکی و الکترونیک و ارایه راهکار برای موفقیت در سایر دروس بسته به پایه و سطح علمی داوطلب
  5. رفع اشکال درسی و کنکوری و ارایه نکات لازم پس از برگزاری کنکورهای آزمایشی و دریافت کارنامه آن.
  6. ارایه راهکار مناسب برای بهره مندی درست و اصولی از کنکور های سال­های قبل و ارایه دیدی درست درباره کارنامه و نحوه قبولی در دانشگاه­های متفاوت بر اساس درصدهای هر داوطلب

این برنامه به صورت فرد به فرد و برای هر داوطلب ویژه و مخصوص او خواهد بود پس به صورت کاملا انعطاف پذیری طراحی شده است و می­توان با توجه به نیاز داوطلبان و هماهنگی­های بعدی قسمتهای دیگری به آن اضافه شود. با توجه به نکات گفته شده داوطلبان می­توانند به صورت­های زیر در این طرح ثبت نام کنند تا ان شاءالله برنامه را همراه با هم با رسیدن به مقصد نهایی پیش ببریم.

الف) همراهی تا پایان

در این طرح من تا برگزاری یک آزمون موفق و سپس یک انتخاب رشته دقیق  همراه شما خواهم بود. در این طرح شما می­توانید در هر ماه ۸۰ دقیقه در ۴ نوبت با بنده تماس داشته باشید. هزینه این طرح ۲۰۰هزار تومان است.

ب) همراهی ماهانه

در این طرح بسته به نیاز داوطلبان عزیز در هر ماه از این رقابت می­توانید با من در ارتباط باشید. در این طرح شما می­توانید در ماه ۸۰ دقیقه گفتگو در ۴ نوبت با بنده داشته باشید و نکات و سوالات خود را پرسید و راهنمایی­های لازم را دریافت نمایید. هزینه این طرح ۲۵ هزار تومان است.

ج) یک جلسه رایگان

همه داوطلبان عزیز می­توانند جلسه اول را که به بررسی گام اول شروع ماراتن درس خواندن برای کنکور است را به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنند و ۲۰ دقیقه در باره ان و یا سایر موضوعات با بنده در تماس باشند.

* البته طرح­های زیر پیشنهادی هستند و در صورت نیاز داوطلب ساعت­های مشاوره قابل افزایش می­باشد.

گرایش: مخابرات – سیستم

رتبه ۱۹۴ کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال ۹۲ رشته مخابرات سیستم دانشگاه تربیت مدرس.ایشان دارای رزومه ی آموزشی زیر می باشند:

۱٫استاد حل تمرین درس مدارهای الکتریکی به مدت ۶ ترم

۲٫استاد حل تمرین درس الکترونیک ۲ و ۳ به مدت ۴ ترم

۳٫استاد حل تمرین درس تجزیه و تحلیل سیستمها به مدت ۴ ترم

۴٫استاد حل تمرین درس مخابرات۱(آنالوگ) به مدت ۳ ترم

۵٫استاد حل تمرین درس مخابرات۲(دیجیتال) به مدت ۲ ترم

۶٫استاد حل تمرین درس فیلترها و سنتز مدار به مدت ۲ ترم

۷٫سابقه همکاری در طراحی تست برای آزمونهای آزمایشی در موسسه نصیر

۸٫طراحی بیش از ۳۰۰ تست تالیفی جدید برای کتاب ” بانک تست تجزیه و تحلیل سیستمها ” انتشارات پوران پژوهش در چاپ ۵ که مولف اصلی آن مهندس امیرعلی مومن زاده می باشد

۹٫مشاوره خصوصی در جهت برنامه ریزی کنکور برای دانشجویان از سال ۹۲

۱۰٫تدریس خصوصی دروس الکترونیک ۱ و ۲ و تجزیه و تحلیل سیستمها و مدارهای الکتریکی و معادلات دیفرانسیل و ریاضیات مهندسی از سال ۹۲

۱۱٫مشاوره تخصصی حول رشته های مهندسی مخابرات و مهندسی الکترونیک از سال ۹۲

۱٫پشتیبانی کامل تا روز کنکور:

آن دسته از داوطلبانی که پشتیبانی کامل را با بنده اخذ می نمایند با برنامه ای که برایشان تنظیم خواهد شد کاملا هماهنگ شده جلو خواهند رفت و همواره در مراحل مطالعه چند ماهه تا روز کنکور میتوانند از مشاوره بهره ببرند.این دسته از داوطلبان در قالب یک گروه به صورت هدفدار همواره با بنده و سایر دوستان خود ارتباط خواهند داشت و به نوعی یک رقابت سالم بین هم وجود خواهد داشت.در طول مدتی که با هم کار خواهیم کرد از برخی امکانات مالتی مدیا که توسط بنده تولید خواهد شد به رایگان میتوانند استفاده کنند و در گروه قرار خواهد گرفت.همچنین برای این داوطلبان مشاوره تلفنی هم مقدور هست و در صورت نیاز میتوان به صورت تلفنی هم گفتگو انجام داد.در کل در طول این دوره شما هر نیازی به مشاوره و راهنمایی داشته باشید مرتفع خواهد شد.برنامه کاری این سیستم از اوایل تیر حدودا شروع خواهد شد و یک هفته از از شروع کار منابع مورد استفاده به شما ارایه میشود تا تهیه کنید و کار به نحو احسن شروع شود.اگر در این میان نیاز به مطلب تکمیلی ای باشد توسط خود بنده و در قالب ویدیوی مالتی مدیا در گروه قرار خواهد گرفت.نکته مهمی در پشتیبانی کامل وجود دارد و آن این است که افرادی که میخواهند داوطلب پشتیبانی کامل باشند باید شرایطشان از یک حد خاص پایین تر نباشد؛ زیرا اگر داوطبی خیلی ضعیف باشد در نهایت احتمال اینکه به نتیجه نرسد زیاد است و مقصر در این کار مطمئنا متوجه خود ایشان است.بنابراین افرادی در طرح پشتیبانی کامل تا روز کنکور ثبت نام کنند که:

  1. روزانه فرصت مطالعه حداقل ۶ ساعت کاملا مفید را داشته باشند ( کاملا مفید یعنی اینکه آب خوردن بین مطالعه رو هم جزو مطالعه حساب نکنید).
  2. فردی باشد که مدام حواسش با گفته های دیگران پرت نشود. وقتی وارد این طرح شدید و به کار اعتماد داشتید دیگر نباید نگران باشید و مدام به حرفهای دیگران گوش دهید. به ویژه در مورد منابع. فردی نباشید که وسط مطالعه ی منبعی که بنده معرفی کردم به یکباره نظرتان در مورد آن عوض شده و بخواهید وارد منبع دیگری شوید.
  3. فردی باشد که واقعا بخواهد کنکور قبول شود و صرفا از روی هیجان زدگی وارد این طرح نشود.

در صورتی که شرایط فوق را دارید شرایط لازم برای ورود به طرح را از نظر بنده دارید و میتوانید اقدام کنید. هدف بنده از ارایه چنین طرحی با شرایط خاص این است که داوطلبان این طرح بتوانند همگی در گرایش مورد علاقه خود در شهر تهران پذیرفته شوند.

هزینه های پلکانی ثبت نام برای مشاوره مهندس روشان شمال
هزینه ثبت نام زمان ثبت نام
۱۵۰ هزار تومان تا ۱ تیر
۱۵۰ هزار تومان تا ۱ مرداد
۱۵۰ هزار تومان تا ۱ شهریور
۱۷۵ هزار تومان تا ۱ مهر
۱۹۹ هزار تومان تا ۱ آبان
از ماه آبان به بعد دیگر پشتیبانی کامل نخواهیم پذیرفت!

۲٫مشاوره ماهانه:

این مشاوره نیز مانند طرح پشتیبان است و ماه به ماه از سوی داوطلب تمدید خواهد شد. این طرح بیشتر برای افرادی است که تنها به مشاوره های کوتاه تر احتیاج دارند.

نوع طرح پیشتبان مدت زمان­های تماس هزینه طرح
بصورت ماهانه یک ساعت در ۴ دوره ۱۵ دقیقه­ ای ۲۵ هزارتومان

* هم در حالت پشتیبانی کامل و هم حالت ماهانه هر فرد میتواند ۴ تماس تلفنی مشاوره ای به مدت ۱۵ دقیقه در هر ماه با بنده داشته باشد.
**در هر دو حالت پشتیبانی کامل و ماهانه هر آنچه که لازم است بدانید از طریق مشاور به شما ارایه میشود.مواردی همچون برگزاری کوییز،رفع اشکال،ایجاد رقابت سالم با افرادی مانند خود،تحلیل مسائل به صورت مالتی مدیا و ویدیو…. از ویژگی های این طرح هاست

* مشاوره مهندس روشان شمال برای همه ی گرایشهاست به جز قدرت.

گرایش: مهندسی پزشکی – بیوالکتریک

سامان فریدسلطانی

ورودی سال ۹۲ کارشناسی ارشد مهندسی پزشکی (بیوالکتریک) دانشگاه تربیت مدرس تهران

رزومه آموزشی

  1. استاد حل تمرین دروس الکترونیک و مدار، سیگنال از سال ۹۰ تا ۹۲
  2. مدرس دروس الکترونیک، سیگنال به صورت خصوصی در آموزشگاه های تهران از سال ۹۲
  3. طراح سوالات الکترونیک موسسه نصیر در سال ۹۲
  4. مشاور تحصیلی و تخصصی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد از سال ۹۲

۱٫پشتیبانی کامل تا روز کنکور:

آن دسته از داوطلبانی که پشتیبانی کامل را با بنده اخذ می نمایند با برنامه ای که برایشان تنظیم خواهد شد کاملا هماهنگ شده جلو خواهند رفت و همواره در مراحل مطالعه چند ماهه تا روز کنکور میتوانند از مشاوره بهره ببرند.این دسته از داوطلبان در قالب یک گروه به صورت هدفدار همواره با بنده و سایر دوستان خود ارتباط خواهند داشت و به نوعی یک رقابت سالم بین هم وجود خواهد داشت.در طول مدتی که با هم کار خواهیم کرد از برخی امکانات مالتی مدیا که توسط بنده تولید خواهد شد به رایگان میتوانند استفاده کنند و در گروه قرار خواهد گرفت.همچنین برای این داوطلبان مشاوره تلفنی هم مقدور هست و در صورت نیاز میتوان به صورت تلفنی هم گفتگو انجام داد.در کل در طول این دوره شما هر نیازی به مشاوره و راهنمایی داشته باشید مرتفع خواهد شد.برنامه کاری این سیستم از اوایل تیر حدودا شروع خواهد شد و یک هفته از از شروع کار منابع مورد استفاده به شما ارایه میشود تا تهیه کنید و کار به نحو احسن شروع شود.اگر در این میان نیاز به مطلب تکمیلی ای باشد توسط خود بنده و در قالب ویدیوی مالتی مدیا در گروه قرار خواهد گرفت.نکته مهمی در پشتیبانی کامل وجود دارد و آن این است که افرادی که میخواهند داوطلب پشتیبانی کامل باشند باید شرایطشان از یک حد خاص پایین تر نباشد؛ زیرا اگر داوطبی خیلی ضعیف باشد در نهایت احتمال اینکه به نتیجه نرسد زیاد است و مقصر در این کار مطمئنا متوجه خود ایشان است.بنابراین افرادی در طرح پشتیبانی کامل تا روز کنکور ثبت نام کنند که:

  1. روزانه فرصت مطالعه حداقل ۶ ساعت کاملا مفید را داشته باشند ( کاملا مفید یعنی اینکه آب خوردن بین مطالعه رو هم جزو مطالعه حساب نکنید).
  2. فردی باشد که مدام حواسش با گفته های دیگران پرت نشود. وقتی وارد این طرح شدید و به کار اعتماد داشتید دیگر نباید نگران باشید و مدام به حرفهای دیگران گوش دهید. به ویژه در مورد منابع. فردی نباشید که وسط مطالعه ی منبعی که بنده معرفی کردم به یکباره نظرتان در مورد آن عوض شده و بخواهید وارد منبع دیگری شوید.
  3. فردی باشد که واقعا بخواهد کنکور قبول شود و صرفا از روی هیجان زدگی وارد این طرح نشود.

در صورتی که شرایط فوق را دارید شرایط لازم برای ورود به طرح را از نظر بنده دارید و میتوانید اقدام کنید. هدف بنده از ارایه چنین طرحی با شرایط خاص این است که داوطلبان این طرح بتوانند همگی در گرایش مورد علاقه خود در شهر تهران پذیرفته شوند.

هزینه های پلکانی ثبت نام برای مشاوره مهندس فریدسلطانی
هزینه ثبت نام زمان ثبت نام
۱۲۵ هزار تومان تا ۱ تیر
۱۵۰ هزار تومان تا ۱ مرداد
۱۷۵ هزار تومان تا ۱ شهریور
۲۰۰ هزار تومان تا ۱ مهر
۲۵۰ هزار تومان تا ۱ آبان
از ماه آبان به بعد دیگر پشتیبانی کامل نخواهیم پذیرفت!

۲٫مشاوره ماهانه:

این مشاوره نیز مانند طرح پشتیبان است و ماه به ماه از سوی داوطلب تمدید خواهد شد. این طرح بیشتر برای افرادی است که تنها به مشاوره های کوتاه تر احتیاج دارند.

گرایش: الکترونیک ، مخابرات

رزومه:

          فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی برق دانشگاه صنعتی همدان با معدل ۱۹/۱۰

          رتبه ۴۸ الکترونیک و ۵۱ مخابرات در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۴

          دانشجوی سال دوم کارشناسی ارشد مخابرات (گرایش سیستم) دانشگاه صنعتی شریف

          رتبه ۴ المپیاد علمی دانشجویی منطقه و ۲۵ کشوری

          سه دوره حل تمرین درس الکترونیک و ۱ دوره مدارهای الکتریکی

          مشاور کنکور در موسسه مدرسان شریف

ارائه خدمات:

  •    مشاوره برای شروع

برای قدم اول جواب به سوال از کجا و چطور و از کی؟

  • معرفی منابع

انتخاب منبع مناسب، متناسب با سوالات کنکور (نه خیلی پیچیده نه خیلی ساده) ، معرفی منابع مفید که بتواند تمامی مطالب را شامل شود.

  • روش های برنامه ریزی برای رسیدن به هدف

ارائه روشهای مختلف برنامه ریزی و کنار گذاشتن تنبلی و استفاده بهینه از زمان ( کمترین زمان بیشترین استفاده)

  • ارائه روش های مطالعه

نحوه جمع بندی دروس و زمانبندی تست زنی در هر دوره

  • بررسی نحوه مطالعه و ارائه راهکار برای افزایش ساعات مطالعه
  • رفع اشکال دروس
  • ارتباط از طریق (تلفن ، تلگرام ، ایمیل)

هزینه:

ماهانه

۴ دوره ۱۵ دقیقه ای مشاوره تلفنی

۲۵هزار تومان

ماهانه

۴ دوره ۱۵ دقیقه ای مشاوره تلفنی + ۲۰ دقیقه مشاوره آنلاین هفتگی

۴۰ هزار تومان

۳ ماهه

۳ساعت (هر ماه ۱ ساعت) مشاوره + ۲۰ دقیقه مشاوره آنلاین هفتگی+بررسی آزمون آزمایشی(۱۰ دقیقه بعد از هر آزمون)

۱۰۰ هزار تومان

تا روز کنکور

هر ماه ۱٫۵ ساعت گفتگو نیم ساعته)+ ۲۰ دقیقه مشاوره آنلاین هفتگی + رفع اشکال و حل سوالات+بررسی آزمون(۱۰ دقیقه بعد از هر آزمون)

۲۲۰هزار تومان

گرایش: قدرت

سیامک کریمی

رزومه:

-رتبه ۹۹ کنکور سراسری سال ۹۱ رشته ریاضی

-فارغ التحصیل کارشناسی برق قدرت از دانشگاه تهران

-رتبه ۵ برق-قدرت کنکور ارشد سال ۹۵

-دانشجوی کارشناسی ارشد قدرت گرایش الکترونیک قدرت دانشگاه صنعتی شریف

برنامه های پیشنهادی:

۱-پشتیبانی تا روز کنکور: با توجه به اهمیت داشتن راهنما برای موفقیت در کنکور ارشد، به تمام داوطلبان توصیه می­شود که برنامه ها و روند درس خواندن خود را حتما با یک مشاور آگاه در میان بگذارند.در این طرح بنده سعی می­کنم تمام تجربیات خودم را که در یک سال کنکور بدست آوردم تقدیم دوستان کنم.

قابل توجه دوستانی که بنده را به عنوان مشاور انتخاب می­کنند:

– معرفی منابع و جزوه های معتبر و مناسب (بر اساس معدل و بنیه علمی داوطلب منابع معرفی می­شود)

-پاسخ به سوال “از کی؟چطور؟با چی؟ و ازکجا شروع کنم؟”

-برنامه ویژه دوران طلایی تابستان وعید نوروز مخصوص مشغولان به تحصیل

– جزوه ی خلاصه نویسی شده توسط خود بنده که چکیده ای از تمام منابع موجود است، را در اختیارتان قرار می­دهم.(این جزوه می­تواند الگویی برای خلاصه­نویسی های خودتان باشد)

-برنامه ویژه ویژه برای زبان (مهم ترین درس عمومی)

-برنامه ریزی به روش واحد-واحد که جایگزین برنامه ریزی های ناکارآمد ساعتی است.

-بررسی آزمون و برنامه ریزی های کوتاه مدت بین آزمون ها با تمرکز بر اهمیت مباحث.(برای تک رقمی شدن لازم نیست همه ی مباحث را بلد باشیم)

-تخفیف برای داوطلبان سخت کوش (باز گرداندن قسمتی از شهریه در صورت تشخیص بنده)

(این طرح مخصوص بچه های قدرت و کنترل است)

تماس های ۶۰ دقیقه­ای به صورت سه دوره ۲۰ دقیقه­ای در ماه + چت و گفتگو با دیگر دوستان در گروه تحت نظارت بنده + کوییز و تکلیف از سوالات مهم و تالیفی

شهریه:

تا ۱۵ مرداد : ۲۰۰ هزار تومان

تا ۳۰ شهریور:۲۵۰ هزار تومان

تا ۱۵ آبان:۲۷۵ هزار تومان

۲-مشاوره و پشتیبانی: این طرح مشاوره به صورت ماهانه انجام میشود که شامل رفع اشکال در برنامه یا حتی روش های مطالعه می­باشد.داوطلبانی که نیاز به پکیج کامل پشتیبانی تا روز کنکور ندارند در این طرح می­توانند شرکت کنند.بنده به شما قول رتبه تک رقمی را می­دهم اگر خودتان بخواهید.

(همه گرایش ها می­توانند شرکت کنند)

شهریه:

یک ماه-۶۰ دقیقه-دوره های ۲۰ دقیقه ای سه بار در ماه: ۳۰ هزار تومان

دوماه-۱۲۰ دقیقه-دوره های ۲۰ دقیقه ای سه بار در ماه: ۵۵ هزار تومان

سه ماه- ۱۸۰دقیقه-دوره های ۲۰ دقیقه ای سه بار در ماه: ۸۰ هزار تومان

گرایش: قدرت

علیرضا برمکی

رزومه شخصی :
— رتبه ۱۳۸ کنکور سراسری سال ۹۱ رشته ریاضی- فیزیک. فارغ التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه تهران و رتبه ۱۰ برق – قدرت کارشناسی ارشد در سال ۱۳۹۵ (دانشجوی گرایش الکترونیک قدرت دانشگاه شریف)
چرا مشاوره :
۱- با توجه به اینکه در دوره مطالعاتی کارشناسی ارشد، فرد احتمالا درگیر دوران تحصیل کارشناسی میباشد و همچنین به علت حجم زیاد مباحث ارشد برای اطمینان از کسب نتیجه مطلوب وجود یک برنامه خوب و یک همراه خوب به نظر من که الزامیست!!
حضور همراه خوب از این جهت لازم است تا شما را در مواقع خستگی و ناامیدی یا همچنین زمانی که راه را گم کرده اید یا مسیر درست را پیدا نمیکنید راهنمایی کرده و به سمت مسیر صحیح سوق دهد .
از این جهت اعتقاد بنده بدین شکل است که بهترین برنامه ریز برای یک داوطلب خودش است. چون فقط خودش از تمامی قابلیت ها و ویژگی های ذهنی خود آگاه است. پس بهتر است تا مشاور تنها شمای کلی مسیر را به او نشان دهد نه اینکه هر ثانیهاو را برنامه ریزی کنید..
اما به علت نیاز مبرم بعضی دانشجویان به یک برنامه درسی منظم و چیزی بیش از یک مشاوره کلی، در برنامه من یک قسمت هم برای دانشجویانیست که نیاز به برنامه فیکس و دقیق دارند
برنامه ها :
۱- پک مشاوره ای دانا :
اگر شما از آن دسته از افراد هستید که قابلیت های خود را به خوبی میشناسید و برنامه ریز خوبی برای خود هستید پس به شدت پک مشاوره ای دانا را به شما پیشنهاد میکنم. این پک آزادی عمل بالایی به شما میدهد اما هر لحظه وضعیت شما را بررسی میکند تا مطمئن شوید مسیر را گم نکرده اید :
پک فوق شامل موارد زیر است :
۱- آموزش نحوه صحیح مطالعه هر یک از دروس ارشد
۲- شناسایی معیارهای یک برنامه خوب و کمک به داوطلب در تهیه برنامه مورد علاقه خود
۳- برنامه ای برای تابستان: نه بدان شکل که تا کنون دیده اید. (با شنیدن این برنامه مطمئناً طرفدار آن خواهید شد).تابستان زمان خوبی برای مطالعه است اما نه آن شکلی که شما فکر میکنید .
۴- پشتیبانی ۲۴ ساعته از پک ارایه شده. همواره با ما در ارتباط هستید (نلگرام – تماس تلفنی – یا ایمیل)
۵- پاسخگویی به مشکلات علمی شما در دروس عمومی و همچنین دروس تخصصی قدرت (ارایه خلاصه های شخصی)
۶- نت برداری صحیح را بیاموزید
۷- در صورت کسب موفقیت در آزمون های موسسه ای که در آن ثبت نام کرده اید یا موفقیت در آزمون های هفتگی گروه ماشین و بررسی بنده و مهندس کریمی تا ۷۰% شهریه را بازپس بگیرید
۸- بررسی نتایج آزمون ها ….
۹- در این پک، موارد فوق در ابتدای ثبت نام طی چند تماس تلفنی بدون محدودیت زمانی و همچنین در بازه های دو هفته ای و در تماس های نیم ساعته با شما همراه هستیم .
۱۰- در طی این پک که تا روز کنکور همراه شماست میتوانید علاوه بر برنامه تنظیم شده برای تماس ها هر لحظه با مشاور خود تماس تلفنی برقرار کنید و جالب تر اینکه در هر ماه میتوانید از مشاور بخواهید تا با هزینه خودش با شما یک ساعت اضافه بر زمان تنظیم شده در تماس باشد
.روی این حساب اگر فکر میکنید برنامه ریز خوبی هستید و فقط نیازمند کسی هستید تا به مانند یک فانوس راه را روشن کند تا مسیر را به درستی انتخاب کنید این پک را از دست ندهید.
قیمت بسته :
اگر تا پایان تیر ثبت نام کنید : ۱۶۵ هزار تومان — تا پایان مرداد : ۱۹۵ هزار تومان —- تا پایان شهریور : ۲۲۵ هزار تومان —از شروع مهر به بعد : ۲۵۵ هزار تومان
۲- پک مشاوره ای باما:
در این پک علاوه بر پک قبلی برنامه ریزی دقیق درسی شما نیز به عهده مشاور بوده و مسلما آزادی عمل شما پایین تر است. این بسته برای افرادی که شناخت خوبی از خود و توانایی هایشان نداردند بسیار پیشنهاد میشود :
قیمت این پک۳۵ هزار تومان از پک دانا بیشتر است .

۳- پک مشاوره ای کوشا:
در این بسته که ماهانه میباشد شما با پرداخت ۳۰ هزار تومان که یک ماه اعتبار دارد میتوانید از ۶۰ دقیقه تماس با هزینه مشاور و ۶۰ دقیقه تماس با هزینه خودتان بهره ببرید و در این تماس ها مشکلات مشاوره ای خود را مطرح کنید یا مواردی که اخیرا در مطالعه به مشکل خوردید را با ما در میان بذارید تا با هم به حل آن بپردازیم .

با ثبت نام هرچه زود تر علاوه بر تخفیف از برنامه تابستان نیز بهره مند شوید .
و مژده : در صورت عدم رضایت از مشاوره تا ۱۵ روز بعد از ثبت نام هزینه خود را با تنها کسر ۱۰% دریافت کنید.
توصیه مشاور: بسته دانا را حتما امتحان کنید .

گرایش: قدرت

رتبه ی ۱۳ کنکور کارشناسی ارشد برق ۹۵

دانشجوی کارشناسی ارشد برق قدرت دانشگاه صنعتی شریف .

مشاوره ی تخصصی برای متقاضیان  کنکور ارشد برق

حل التمرین درس ماشین های الکتریکی ، مدار و سیستم های قدرت

– ارائه ی برنامه ی درسی به صورت هر دو هفته یک بار

– رفع اشکال دروس ریاضی مهندسی ، معادلات ، مدارهای الکتریکی ، ماشین های الکتریکی و سیستم های قدرت

– ارائه ی تمرین و تست های مهم در دروس یاد شده.

– معرفی بهترین منابع موجود

– پشتیبانی مشاوره ای به صورت نامحدود تا کنکور

– گرفتن بهترین نتیجه در کوتاه ترین زمان

تا پایان کنکور : هر ماه چهار تماس ۲۰ دقیقه ای در آخر هفته ها ۲۲۰ هزار تومان ( به همراه رفع اشکال آنلاین ، پشتیبانی مشاوره ای آنلاین نامحدود ، ارائه ی برنامه ی مطالعاتی دو هفته ای و مشخص نمودن تمارین و تست های مهم ) + پک جزوات کنکور به صورت رایگان

یک ماهه : چهار تماس ۲۰ دقیقه ای در آخر هفته ها ۲۹ هزار تومان

سه ماهه : چهار تماس ۲۰ دقیقه ای در هر ماه ( آخر هفته ها ) ۷۹ هزار تومان

گرایش: کنترل

میلاد عباسی

رزومه شخصی:

رتبه ۱۲۱ کنکور سراسری ۹۱ رشته ریاضی

رتبه ۹۰ کنکور سراسری ۹۱ زبان تخصصی

فارغ التحصیل مهندسی برق/کنترل از دانشگاه تهران

رتبه ۱۸ قدرت/۲۱ کنترل/۱۱ مکاترونیک کنکور ۹۵ ارشد برق

برنامه های پیشنهادی: (مخصوص داوطلبان قدرت و کنترل و مکاترونیک)

معرفی منابع مناسب: مسلماً شناخت منابع برای هر داوطلب، نقشی کلیدی در موفقیت او دارد و چه بسا داوطلبانی که به واسطه انتخاب منابع اشتباه دلسرد شده و در میانه راه به مشکل برمی‌خورند که با معرفی منابع مناسب برای هر داوطلب، از این مشکلات جلوگیری میکنیم.

بررسی نحوه، میزان و روش مطالعه: میزان مطالعه هر فرد را بصورت روزانه/هفتگی/ماهانه بررسی کرده و راهکارهای افزایش ساعات را براساس شرایطی که هر داوطلب دارد تعیین می کنیم.

در اختیار گذاشتن جزوات و نکات کنکوری منحصر به فرد: بصورت تالیفی، براساس تجارب شخصی بنده که از کتاب ها و جزوات اساتید مختلف گردآوری شده است.

برنامه ریزی مناسب: روش برنامه ریزی را به داوطلب می آموزیم تا اینکه خودش برای خودش برنامه ریزی کند.

رفع اشکال: در دروس (زبان و ریاضی و مدار و سیگنال و کنترل و ماشین) که بصورت تلفنی یا حضوری(در صورت امکان داوطلب) یا بصورت مالتی مدیا صورت می‌گیرد.

برگزاری آزمون های کوتاه کنکوری: در دروس (زبان و ریاضی و مدار و سیگنال و کنترل و ماشین) در زمان های مشخص شده برای هر داوطلب، آزمون های کوتاهی برای او برگزار خواهد شد.

بررسی عملکرد داوطلب در آزمون های آزمایشی: به عنوان یک مشاور، عملکرد داوطلب را با توجه به شرایطی که داشته خواهیم سنجید و نقشه راه را برای آزمون بعدی در قالب برنامه ریزی مناسب ارائه می‌دهیم.

طرح ها:

ماهانه: ۷۵ دقیقه (۵ نوبت ۱۵ دقیقه ای) – ۳۰۰۰۰ تومان

دو ماهه: ۱۶۰ دقیقه (۸ نوبت ۲۰ دقیقه ای + ۲ جلسه رفع اشکال اضافی) – ۶۰۰۰۰ تومان

تا روز کنکور: تماس های ۵ نوبتی ۱۵ دقیقه ای در هر ماه+ ۶ جلسه رفع اشکال اضافی (حضوری یا تلفنی) – ۱۸۰۰۰۰ تومان

گرایش: قدرت

امیررضا نیکزاد

رزومه کاری:

  1. فارغ التحصیل مهندسی برق قدرت از دانشگاه تهران
  2. رتبه ۴۳ کنکور کارشناسی ارشد برق قدرت
  3. دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق قدرت دانشگاه تهران
  4. مشاورتخصصی متقاضیان کنکور ارشد برق
  5. استاد حل تمرین درس های ماشین، بررسی و الکترومغناطیس در دانشگاه تهران

 

برنامه های پیشنهادی:

  • مشاوره و پشتیبانی و برنامه ریزی تا روز کنکور:

با توجه به اهمیت نحوه ی مطالعه و منابع مورد استفاده برای دانشجویان، ضمن برنامه ریزی دقیق درسی، به معرفی بهترین منابع جهت موفقیت در آزمون ارشد پرداخته خواهد شد.

برنامه ریزی بصورت جامع، مرحله به مرحله و همراه با آزمون، کوییز، تکالیف و مشاوره ی تلفنی می باشد تا داوطلب را به بالاترین سطح آمادگی برساند.

تلاش شما وقتی بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد که در بهترین مسیر و با کمترین نقص های ممکن باشد. چه کسی بهتر از مشاوری که خود به تازگی این مسیر را رفته و تمامی پیچ و خم های آن را گذرانده است. با بهره گیری از تجربیات بنده میتوانید به اشتباهاتی که ممکن است بسیاری از دانشجویان گرفتار آنها شوند، دچار نشوید و با صرف وقت معقول و تلاش و پشتکار به نتیجه ی دلخواه خود برسید. من هم سعی میکنم تا تمامی تجربیات خود را در اختیار دانشجویان عزیز قرار دهم.

  • معرفی منابع مناسب:

مسلماً شناخت منابع برای هر داوطلب، نقشی کلیدی در موفقیت او دارد و با توجه به تجربیاتی که در زمینه مطالعات منابع مختلف دارم و با توجه به شرایط دانشجو سعی بر آن است که بهترین منبع برای او انتخاب گردد.

 

  • اگر وقت لازم برای خواندن کتابهای پر حجم را ندارید:

در اختیار قرار دادن خلاصه نویسی ها و جزوه های دستنویس خودم برای دانشجویانی که شاید وقت کمتری برای خواندن کتابهای حجیم دارند.

  • پاسخگویی به تمام سوالات داوطلبین در زمینه بودجه‌بندی سوالات هر درس، تاثیر هر درس،

نحوه استفاده از آزمون های آزمایشی و شرایط جلسه‌ی کنکور و …

  • رفع اشکال:

اشکالاتی که در طی خواندن دروس برای عزیزان پیش آید بصورت کامل بررسی و تفهیم می گردد.

 

البته برنامه ارائه شده در بالا کاملاً قابل تغییر خواهد بود و می­توان با توجه به نیاز داوطلبان و هماهنگی­ های بعدی قسمتهای دیگری به آن اضافه شود.

 

طرح ها:

یک ماهه: ۶۰ دقیقه – چهار نوبت ۱۵ دقیقه‌ای (انتهای هر هفته) – ۲۵ هزار تومان

دو ماهه: ۱۲۰ دقیقه – هشت نوبت ۱۵ دقیقه‌ای (انتهای هر هفته) – ۵۰ هزار تومان

تا روز کنکور:  هر دو هفته یک بار و در هر نوبت ۲۰ دقیقه (انتهای هفته)  رفع اشکالات درسی به صورت رایگان – ۱۸۰ هزار تومان

گرایش: قدرت- ماشین‌های الکتریکی و الکترونیک قدرت

  • رزومه:

– رتبه برتر کنکور ریاضی سال ۹۱

– فارغ التحصیل برق – قدرت از دانشگاه صنعتی امیر کبیر (پلی‌تکنیک تهران)

– رتبه ۲۵ گرایش قدرت در کنکور ارشد سال ۹۵

  • قدم‌هایی که باید برای موفقیت در کنکور برداریم:

قدم اول: برنامه‌ریزی/ اولین قدم در موفقیت، داشتن یک برنامه منظم و دقیق می‌باشد به طوری که بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.

قدم دوم: انتخاب منابع درسی مناسب/ انتخاب منابع مطالعه‌ی نامناسب ممکن است باعث دلسردی داوطلب شده و این فکر را در ذهن وی القا کند که در آن درس دچار ضعف شدید است و ممکن است در انتها در آن درس نتیجه‌ی مطلوبی نگیرد. پس منابع مطالعه را باید با دقت تمام انتخاب کنید.

قدم سوم: شروع پرانرژی همراه با پیوستگی/ شروع یک کار با انرژی باعث می‌شود که در مراحل بعدی هم موفق باشیم ولی باید پیوستگی و تداوم را در برنامه لحاظ کنیم.

  • خدماتی که قرار است در این طرح ارائه کنیم:
  1. کمک به داوطلبین عزیز برای پیاده‌سازی یک برنامه مطالعاتی منظم و دقیق
  2. معرفی منابع مطالعاتی متناسب با نیاز و شرایط هر داوطلب
  3. بررسی میزان و نحوه مطالعه داوطلبین در بازه‌ی زمانی دو هفته‌ای
  4. راهنمایی در زمینه‌ی موارد بسیار مهم از جمله نحوه تست‌زنی، خلاصه‌نویسی، فرمول نویسی و …
  5. ارائه مشاوره بعد از آزمون‌های آزمایشی و بررسی نقاط ضعف و قوت و ارائه راه‌کار برای بهبود نتیجه
  6. رفع اشکالات درسی داوطلبین در دروس مهم از جمله ریاضیات، مدارهای الکتریکی، ماشین‌های الکتریکی و بررسی سیستم‌های قدرت
  7. ارئه برنامه‌ی مشخص برای بازه‌های طلایی به‌ویژه ایام نوروز و ۱۵ روز مانده به کنکور
  8. پاسخگویی به تمام سوالات داوطلبین در زمینه بودجه‌بندی سوالات هر درس، جلسه‌ی کنکور و …

طرح‌ها:

یک ماهه: ۶۰ دقیقه – چهار نوبت ۱۵ دقیقه‌ای (انتهای هر هفته) – ۲۵ هزار تومان

دو ماهه: ۱۲۰ دقیقه – هشت نوبت ۱۵ دقیقه‌ای (انتهای هر هفته) – ۵۰ هزار تومان

تا روز کنکور:  هر دو هفته یک بار و در هر نوبت ۲۰ دقیقه (انتهای هفته)  رفع اشکالات درسی به صورت رایگان – ۱۸۰ هزار تومان

توجه: دوره‌های فوق به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که داوطلبین بعد از شرکت در هر آزمون آزمایشی، با دریافت مشاوره‌های لازم و رفع اشکالات اساسی خود به نتیجه مطلوبی در آزمون اصلی برسند.

گرایش: مخابرات – سیستم

رزومه:

-فارغ التحصیل کارشناسی فناوری اطلاعات و ارتباطات با معدل  ۱۸.۶۴ (ICT)از دانشگاه غیر انتفاعی رشدیه تبریز

-رتبه ۳۹ مخابرات و ۴۱ الکترونیک کنکور ارشد سال ۹۵

-دانشجوی کارشناسی ارشد مخابرات  دانشگاه صنعتی شریف

چرا مشاوره :

امروزه متاسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور ارشد برای رسیدن به هدف  خود در حد بسیار سطحی عمل می کنند. بدین صورت که ابتدا منابع کنکور ارشد برق را از سایرین پرسیده و سپس از یک قسمت بدون هیچ گونه دیدگاه مدیریتی شروع به خواندن آن می کنند. گاهی نگاه ها در این زمینه آن قدر سطحی و ابتدایی است که برخی داوطلبان سعی می کنند در ساعت ناهار ، ساعت استراحت و حتی ابتدایی ترین مسائل  هم از افراد موفق تر پیروی کنند. این در حالی است که تجربیات مشاوره ای در دوره های مختلف رقابتی بنا بر یک اصل اساسی استوار است:

(( افراد با هم متفاوت هستند ))

لذا پیچیدن یک نسخه ی کلی برای تمامی داوطلبان کنکور کاری کاملا اشتباه خواهد بود،پس ما طبق برنامه و وقت آزادی که دارین و با توجه به استعدادتون، شما رو در یک مسیر مطمعن و خوب جهت رسیدن به موفقیت قرار خواهیم داد(بشرط اینکه خودتون هم بخوایین و در این راه تلاش کنید)

پس:

برنامه های پیشنهادی:

۱-پشتیبانی تا روز کنکور:

آن دسته از داوطلبانی که پشتیبانی کامل را با بنده اخذ می نمایند با برنامه ای که برایشان تنظیم خواهد شد کاملا هماهنگ شده جلو خواهند رفت و همواره در مراحل مطالعه چند ماهه تا روز کنکور میتوانند از مشاوره بهره ببرند.این دسته از داوطلبان در قالب یک گروه به صورت هدفدار همواره با بنده و سایر دوستان خود ارتباط خواهند داشت و به نوعی یک رقابت سالم بین هم وجود خواهد داشت.در طول مدتی که با هم کار خواهیم کرد از برخی امکانات مالتی مدیا که توسط بنده تولید خواهد شد به رایگان میتوانند استفاده کنند و در گروه قرار خواهد گرفت.همچنین برای این داوطلبان مشاوره تلفنی هم مقدور هست و در صورت نیاز میتوان به صورت تلفنی هم گفتگو انجام داد.در کل در طول این دوره شما هر نیازی به مشاوره و راهنمایی داشته باشید مرتفع خواهد شد پس در این طرح ما:

۱)اولین کار– معرفی منابع و جزوه های معتبر و مناسب (بر اساس معدل و توانایی علمی داوطلب منابع معرفی می­شود)

۲)آموزش نحوه صحیح مطالعه هر یک از دروس ارشد

۳)شناسایی معیارهای یک برنامه خوب و کمک به داوطلب در تهیه برنامه مورد علاقه خود

۴)پشتیبانی ۲۴ ساعته از پک ارایه شده. همواره با ما در ارتباط هستید

۵)-بررسی آزمون و برنامه ریزی های کوتاه مدت بین آزمون ها با تمرکز بر اهمیت مباحث

۶)تخفیف ویژه برای کسایی که در این راه روز به روز با پیشرفت چشمگیری به سمت هدف برن(با توجه به عملکرد شخص ، تخفیف از٪۳۰ الی۵۰٪ با تشخیص بنده وجه برگردانده میشود)

۷)در طی این پک که تا روز کنکور همراه شماست میتوانید علاوه بر برنامه تنظیم شده برای تماس ها هر لحظه با مشاور خود تماس تلفنی برقرار کنید(یکی دو هفته اول تماس نامحدود میباشد جهت پیاده سازی موارد زکر شده) و جالب تر اینکه در هر ماه میتوانید از مشاور بخواهید تا با هزینه خودش با شما یک ساعت اضافه بر زمان تنظیم شده در تماس باشد

(این طرح مخصوص بچه های مخابرات است)

تماس های ۶۰ دقیقه­ ای به صورت سه دوره ۲۰ دقیقه ­ای در ماه + چت و گفتگو با دیگر دوستان در گروه تحت نظارت بنده + کوییز و تکلیف از سوالات مهم و تالیفی(ویژه درس سیگنال سیستم)

شهریه:

تا ۱۵ مرداد : ۱۵۰ هزار تومان

تا ۳۰ شهریور:۲۰۰هزار تومان

تا ۱۵ آبان:۲۵۰هزار تومان

۲٫مشاوره ماهانه:

این مشاوره نیز مانند طرح پشتیبان است و ماه به ماه از سوی داوطلب تمدید خواهد شد. این طرح بیشتر برای افرادی است که تنها به مشاوره های کوتاه تر احتیاج دارند.

نوع طرح پیشتبان: :بصورت ماهانه

مدت زمان­های تماس :::یک ساعت در۴ دوره ۱۵ دقیقه ای

هزینه طرح: ۲۵ هزار تومان *در هر دو حالت پشتیبانی کامل و ماهانه هر آنچه که لازم است بدانید از طریق مشاور به شما ارایه میشود.مواردی همچون برگزاری کوییز،ایجاد رقابت سالم با افرادی مانند خود،تحلیل مسائل به صورت مالتی مدیا و ویدیو…. از ویژگی های این طرح هاست

مطمعن باشید در این دوره ها تمام تجربه و مهارت هایب که توی دوسال کسب کردم رو با کمال صداقت در اختیارتون قرار خواهم داد

و آخرین مژده:در صورت عدم رضایت از مشاوره تا ۱۵ روز بعد از ثبت نام هزینه خود را با تنها کسر ۱۰% دریافت کنید.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

یا علی

گرایش: قدرت

مهران ایمانی

رزومه شخصی:

رتبه ۴۰ کنکور سراسری سال ۹۱ رشته ریاضی

فارغ التحصیل کارشناسی رشته برق قدرت از دانشگاه صنعتی شریف

رتبه ۳۹  برق – قدرت کنکور ارشد سال ۹۵

  1. ۱. پشتیبانی کامل تا روز کنکور(برای داوطلبان قدرت) :

با توجه به این که در دوره مطالعاتی کنکور ارشد برای داوطلبان مشکلات و دغدغه های زیادی به وجود می آید و گاهی اوقات دچار خستگی و ناامیدی و سردرگمی می شوند، وجود یک همراه خوب که این مراحل را با موفقیت طی کرده است می تواند به شما کمک کند تا مسیر درست را پیدا کنید و از این راه پر پیچ و خم سربلند بیرون بیایید.

برای موفقیت در هر کاری عواملی چون هوش ،استعداد،تلاش و پشتکار و .. لازم است اما مواردی وجود دارد که به آن مهارت های موفقیت گفته می شود که با مطالعه تجربه و عملکرد دیگران می توان به اسرار آن پی برد.

دوستانی که بنده را به عنوان مشاور انتخاب میکنند از خدمات آموزشی و مشاوره ای زیر بهره می برند:

– برنامه ریزی مناسب برای نحوه مطالعه و تست زدن و شرکت در آزمون های آموزشی با توجه به پایه درسی و هدف داوطلب

– پاسخگویی به مشکلات علمی و رفع اشکال دروس عمومی (ریاضی و مدار) و اختصاصی( کنترل و بررسی و ماشین ) و آموزش نحوه صحیح مطالعه هر درس

– بهره مندی از خلاصه های شخصی و کامل در همه دروس که منبع اصلی خودم برای مطالعه در دوران جمع بندی و مرور های متعدد برای هر درس بود.

– آموزش صحیح خلاصه نویسی

– مشخص کردن مطالب مهم و پرتکرار و ساده ی هر یک از دروس و بررسی کردن دام های آموزشی مربوط به هر فصل از کتاب برای افزایش دقت در تست زدن

– تقویت مهارت آزمون دادن و کمک به پیشرفت داوطلب در آزمون های آزمایشی(داوطلبان سخت کوش از تخفیف بهره مند می شوند.)

– بررسی سوالات و نتایج آزمون های آزمایشی و برنامه ریزی برای موفقیت در هر آزمون

– ارتباط همیشگی با بنده در صورت بروز هر گونه مشکل و چالش مشاوره ای و آموزشی    (تلگرام و تماس تلفنی و ایمیل)

– تماس های تلفنی ۶۰ دقیقه ای به صورت ۴ دوره ۱۵ دقیقه ای در ماه به همراه چت  و مشخص کردن و طرح سوالات کلیدی و تست های مهم از هر یک از فصول مربوط به کنکور و ارائه آن به صورت تمرین به داوطلب و حل و رفع اشکال آن

هزینه :

تا ۱ شهریور : ۱۷۵ هزار تومان

تا ۱ مهر :۲۰۰ هزار تومان

تا ۱ آبان ۲۲۵ هزار تومان

  1. ۲. مشاوره ماهانه(برای همه داوطلبان) :

این طرح همانند طرح مشاور پشتیبان است با این تفاوت که بخش اصلی آن مربوط به مباحث مشاوره ای و برنامه ریزی است و هم چنین اگر در روش مطالعه به مشکل برخورد کرده اید میتوانید با من در میان بگذارید تا با کمک هم به رفع آن بپردازیم. در این طرح نکات آموزشی، تست های مهم و دام های آموزشی در دو درس ریاضی و مدار بررسی خواهد شد. (کوییز و تکلیف و سوالات مهم)

هزینه :

یک ماه ۶۰ دقیقه به صورت ۴ تماس ۱۵ دقیقه ای در ماه : ۲۵ هزار تومان

گرایش: قدرت
رتبه ۶۴ کنکور سراسری ۸۹
فارغ التحصیل رشته برق قدرت- دانشگاه صنعتی شریف
رتبه ۴۸ کنکور ارشد برق
چرا مشاوره:
به دور از کلیشه های شاخص در بیان علل مشاوره مهمترین هدف ایجاد انگیزه برای مطالعه دانشجویان تا زمان کنکور سراسری است. بنده با توجه به سابقه کار در شرکت مهندسی اوا ارقام سنجش و فعالیت در پروژه های مرتبط با توانیر و مدیریت شبکه تا حد زیادی با سیستم و فضای کاری در ایران آشنا بوده و چهه انگیزه ای بالاتر از کار و درآمد مناسب ناشی از تحصیل. از اهداف دیگر مسلما برنامه ریزی و همراهی گام به گام با دانشجویان در مسیر مطالعه برای کنکور برای رسیدن به ایده آل ترین نتیجه ی ممکنه است.باید بدانیم برای ارشد مهم درست درس خواندن است نه زیاد درس خواندن. با یک برنامه ریزی منسجم و همچنین همراهی بنده با داوطلبان برای رفع اشکال درس های ریاضی مدار ماشین و بررسی برای تسلط بیشتر مطمئنا می توان نتیجه ی بسیار مناسبی بدست اورد. از اهداف دیگر میتوان به طور کلی به مسائل زیر اشاره کرد:
-بهره مندی از بهترین نکته نویسی ها برای دروس گرایش قدرت
-مشخص کردن مطالب پرتکرار و بررسی دام های آموزشی رایج در آزمون ها
-تقویت هنر آزمون دادن برای رسیدن به بیشترین بازدهی در جلسه
-برنامه ریزی های ۲ الی ۳ هفته ای متناسب با زمان آزمونها برای مطالعه و کسب نتیجه مطلوب در آزمون
با هم برای رسیدن به بهترین نتیجه که مسلما مسیری ساده و هموار است تلاس میکنیم.

هزینه:
تماس های تلفنی ۶۰ دقیقه ای به صورت ۳ دوره ۲۰ دقیقه ای به همراه ارتباط شخصی با من از طریق تلگرام برای رفع اشکال و برنامه ریزی و ارائه سوالات به صورت کوییز
تا ۱۵ مرداد ۱۵۰ هزار تومان
تا ۳۰ شهریور ۲۲۵ هزار تومان
تا ۳۰ مهر ۲۵۰ هزار تومان

مشاوره ماهانه برای تمام داوطلبان به صورت ۴ تماس ۱۵ دقیقه ای ۲۵ هزار تومان

گرایش: قدرت

اینجانب میلادمحمدرضایی دانشجویی الکترونیک دانشگاه اصفهان و رتبه۸۲ارشد قدرت هستم

با توجه به اهمیت کنکور کارشناسی ارشد و زمانی که در اختیار دانشجویان قرار دارد استفاده بهینه از وقت و برنامه ریزی برای کنکور به نحو صحیح بسیار مهم است.

در این زمینه استفاده از تجربیات کسانی که خود در این راه گام برداشته اند و فراز ونشیب ها و سختی های این راه را دیده اند بسیار مفید است.

بنده جهت مشاوره دانشجویان از روش زیر که خود آن را به کار برده ام استفاده میکنم.

۱-منابع مناسب جهت کنکور ارشد

معرفی منابع مفید که بتواند تمامی مطالب را شامل شود و به تسلط دانشجو بیانجامد بسیار مهم است و گام اول در موفقیت در کنکور به حساب می آید

۲-برنامه ریزی مناسب

داشتن برنامه برای حداکثر استفاده از وقت خود در شرایطی که با دیگران در رقابت هستید لازم است

بنده با ارائه برنامه ویژه برای تابستان+عید و همچنین برنامه برای فواصل بین آزمونها به دانشجویان کمک می کنم

این برنامه شامل برنامه ریزی برای ساعات شبانه روز  و استراحت بیت آنها و استفاده از منابع مختلف و آزمونها است

۳-بررسی نحوه و میزان مطالعه

برنامه نوشته شده  هر هفته بررسی میشود و جهت رسیدن به موفقیت راهکارهای متنوع ارائه می شود.

۴-رفع اشکال

اینجانب با توجه به تجربیات خود در حد توانم میتوانم مشکلات درسی در گرایش قدرت در زمینه کنکور را رفع کنم.

با توجه به اینکه زمان کنکور اردیبهشت ماه است ارائه یک برنامه برای عید و یک روند برای بعد از عید بسیار مهم است و شاید بتوان گفت نتیجه دانشجو در همین بازه رقم میخورد.اینجانب با توجه به تجربیات و شرایط خود در این بازه به دانشجویان کمک میکنم.

مشاوره به صورت ماهیانه

در این طرح دانشجو به صورت ماهیانه مشاوره خود را تمدید می کند

۴دوره ۱۵ دقیقه ای ۲۵هزار تومان

طرح پشتیبان کامل تا روز کنکور

در این طرح دانشجو تا روز کنکور مشاوره میشود و از موارد بالا استفاده خواهد کرد

در این دوره تمامی تلاش بر این است که داوطلب به آنجه می خواهد برسد در ضمن در این دوره داوطلب می تواند تماس تلفنی نیز برقرار کند و سوالات خود را مطرح نماید.

تا ۱ مرداد ۱۲۵ هزار تومان
تا ۱ شهریور ۱۵۰هزار تومان
تا ۱ مهر ۱۷۵ هزار تومان
تا۱آبان ۲۰۰هزار تومان

گرایش: قدرت

بهزاد پویش

فارغ التحصیل مهندسی برق قدرت از دانشگاه فردوسی مشهد

معدل کل کارشناسی ۱۴.۵۰

رتبه ۱۶۴ کارشناسی ارشد سال ۹۵

علاقمند به گرایش سیستم و مدیریت انرژی در ارشد

بنده چون در دوره کارشناسی معدل نسبتا خوبی را کسب نکردم در آغاز کار روحیه بالایی برای کسب رتبه قابل قبول نداشتم و توانستم با برنانه ریزی و هدفی که داشتم مسیر خود را برای کسب رتبه قابل قبول فراهم کنم

خوشحال می شوم بتوانم داوطلبان عزیز را در این مسیر همراهی کنم

بنده میتوانم در مقدله های زیر مشاور داوطلبین عزیز باشم :

  • برنامه ریزی مناسب در طول دوران آمادگی تا کنکور
  • بالا بردن انگیزه و روحیه داوطلبان با توجه به مشکلاتی که خود در طی مسیر داشتم
  • معرفی منابع مناسب جهت تقویت دروس پایه
  • ارایه نکات آموزشی و کلیدی دروس مختلف
  • آموزش تست زنی و حذف گزینه
  • راهنمایی داوطلبان جهت خلاصه برداری
  • رفع اشکالات داوطلبان پس از ازمون های ازمایشی

هزینه و نحوه مشاوره :

مشاوره ماهانه ۶۰ دقیقه ای – هفته ای یک مرتبه – هربار ۱۵ دقیقه- هزینه ۲۵۰۰۰ تومان

مشاوره ماهانه ۱۲۰ دقیقه ای – هفته ای یک مرتبه- هر بار ۳۰ دقیقه- هزینه ۳۵۰۰۰ تومان

مشاوره فصلی- هر ۳ماه ۳ ساعت- هزینه ۶۰۰۰۰ تومان

مشاوره تا روز کنکور- راهنمایی و حل سوالات دروس ماشین های الکتریکی و بررسی سیستم های قدرت – چت و گفتگو دوستانه با داوطلبان-هر ماه ۲ ساعت- بصورت ۴ گفتگو نیم ساعته- هزینه ۱۵۰۰۰۰ تومان

ساعات مشاوره کاملا بصورت توافقی با داوطلبان انجام میگیرد.

گرایش : الکترونیک – دیجیتال

-بابک فروغی

-دانشجوی کارشناسی ارشد الکترونیک دیجیتال دانشگاه شهید بهشتی

-سابقه تدریس به عنوان حل تمرین درس الکترونیک دوره کارشناسی

از ب بسم الله تا ن پایان با شما خواهیم بود. در طول مسیر پر پیچ و خم کنکور تنها نخواهید بود.

از مراحل ابتدایی آمادگی شما برای کنکور تا بعد از کنکور و طی فرایند انتخاب رشته برای شما برنامه داریم.

خدمات مشاوره ای:

  1. معرفی منابع مناسب برای همه دروس در گرایشهای الکترونیک، مخابرات و کنترل
  2. ارائه یک دید خوب به شما در خصوص آزمونی که پیش رو دارید.

حال که قصد دارید در یک رقابت بزرگ شرکت کنید باید بدانید که این رقابت چه ویژگی هایی دارد، دروس مهم کدامند، مباحث مهم در هر درس به چه صورت هستند و …

یک نکته بسیار مهم دیگر اینکه برای قبولی در رشته، گرایش و دانشگاهی که قصد قبولی در آن را دارید نیاز به چه رتبه و درصدهایی هست، نکته ای که متاسفانه بسیاری از داوطلبان تا بعد از کنکور در مورد آن اطلاع چندانی ندارند.

در فرایند مشاوره شما پاسخ همه این سوالات و بسیاری سوالات دیگر را پیدا خواهید کرد.

  1. آموزش برنامه ریزی درسی

اعتقاد من این است که بهترین کسی که می تواند برای شما برنامه درسی مناسبی تدوین کند خود شما هستید، اما کمکی که بنده در این راستا به شما می کنم این است که روشهای مناسب برای برنامه ریزی درسی به شما ارائه دهم تا بتوانید به راحتی برنامه ای کامل و فراگیر برای مطالعه دروس نوشته و طبق آن عمل کنید.

  1. آموزش روش ها و نکات خاص مربوط به مطالعه هر درس در کنکور
  2. آموزش روش های مدیریت زمان و تمرکز
  3. آموزش روش های خلاصه نویسی

خلاصه نویسی از درس ها نکته بسیار مهمی است و در دوران جمع بندی خلاصه های شما عصای دستتان خواهند بود. شما طی فرایند مشاوره خواهید آموخت چگونه موثر خلاصه نویسی کنید.

  1. رفع اشکال و حل تمرین در دروس مهم مدار، الکترونیک و سیگنال
  2. کمک به بازیابی روحی داوطلب در دوران خستگی، بلاتکلیفی و بی انگیزگی
  3. ارائه نکات مفید برای دوران جمع بندی
  4. مشاوره در خصوص انتخاب رشته پس از کنکور (هدیه ویژه به داوطلبانی که در طرح جامع شرکت می کنند.)

شاید فکر کنید که الان خیلی زود است که به موارد ۸ و ۹ و ۱۰ فکر کنید. اما زمان سریعتر از آنچه فکر می کنیم می گذرد و به زودی شما باید برای اینها هم کاری کنید، اما با شرکت در این طرح مشاوره ای همه این موارد از همین الان رفع شده اند و نیازی نیست در آینده شما نگران آنها شوید.

  1. حضور در یک گروه تلگرام برای مشاوره، رفع اشکال و تبادل اطلاعات با بنده و سایر داوطلبان

روش های مشاوره و مبلغ هر کدام :

  1. بسته مشاوره و پشتیبانی جامع و ارائه تمامی خدمات فوق همان طور که گفته شد تا بعد از کنکور:

هر هفته ۱۵ دقیقه مشاوره تلفنی تا روز کنکور + حضور در گروه تلگرام، رفع اشکال و حل تمرین + برنامه مشاوره انتخاب رشته پس از اعلام نتایج

با انتخاب این روش از الان تا پایان فرایند کنکور خیال خود را از بابت همه مراحل این ماراتن راحت کنید.

۱۵۰۰۰۰ تومان

  1. یک ماه مشاوره (هر هفته یک تماس ۱۵ دقیقه ای به مدت ۴ هفته):

در این نوع مشاوره هم همه خدمات به جز خدمات پس از کنکور ارائه می شود و تنها تفاوت با روش اول مدت زمان پشتیبانی و مشاوره است.

۲۰۰۰۰ تومان

مهمترین هدف بنده کمک به موفقیت شماست.

گرایش : الکترونیک

اینجانب طه حدادی فام دانشجوی مقطع ارشد الکترونیک دانشگاه علم وصنعت هستم . دانشجوی کارشناسی رشته الکترونیک دانشگاه تبریز بوده ام . استاد حل تمرین درس الکترونیک در مقطع کارشناسی بوده و  مدرس در فرادرس هستم .

در طرح پشتیبان قصد دارم خدمات زیر را ارائه کنم تا داوطلبان به اهداف خود برسند.

  • معرفی منابع مناسب جهت مطالعه
  • ارائه روش های مطالعه با توجه به هدف داوطلب
  • رفع اشکال دو درس الکترونیک و تجزیه و تحلیل سیستم ها (حضوری یا مالتی مدیا)
  • تماس تلفنی در طول هفته با بنده بدون محدودیت زمانی
  • پشتیبانی کامل تا کنکور

این طرح مخصوص داوطلبان الکترونیک و مخابرات است .

انتخاب نوع پشتیبانی :

  • ۳۰ روز ۶۰ دقیقه ( هر ۳۰ روز ۶ بار مشاوره ۱۰ دقیقه ای) ۲۵۰۰۰ تومان
  • تا روز کنکور ۶۰ دقیقه ( هر ۳۰ روز ۶ بار مشاوره ۱۰ دقیقه ای) ۱۲۵۰۰۰ تومان
  • ۳۰ روز ۶۰ دقیقه ( هر ۳۰ روز ۶ بار مشاوره ۱۰ دقیقه ای) + رفع اشکال دو درس الکترونیک و تجزیه و تحلیل سیستم ها به شیوه مالتی مدیا ( آخر هفته روز های پنجشنبه و جمعه ) ۶۰۰۰۰ تومان
  • تا روز کنکور۶۰ دقیقه ( هر ۳۰ روز ۶ بار مشاوره ۱۰ دقیقه ای) + رفع اشکال دو درس الکترونیک و تجزیه و تحلیل سیستم ها به شیوه مالتی مدیا ( آخر هفته روز های پنجشنبه و جمعه ) ۲۸۰۰۰۰ تومان

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۳۲ دیدگاه ها

  1. سلام .ببخشید من واسه کنکور ارشد برق ثبت نام کردم و درسمم یه سالی هست تموم شده با توجه ب اینکه ۴ ماه تا کنکور مونده میشه طوری برنامه ریزی کرد ک رتبه تک رقمی بیارم؟ یا حداقل شریف قبول شم ؟این مشاوره ای ک شما میدین رایگانه یا هزینه ای داره ؟چرا رایگانه؟

    1. سلام
      بله،هرچیزی امکان پذیره. مثال زیاد دارم براتون بزنم، اما اینجا جاش نیست. مشاوره ما هم رایگان نیست دوست عزیز، تنها خدمات سایت و مشاوره تلفنی جلسه اول رایگانه و خدمات مشاوره ایمون با نرخی مناسب و با کیفیتی بالا به دانشجویان و داوطلبین عزیز ارائه می شود. پیشنهاد بنده این است که از مشاورین سایت برای خودتون ی مشاور تخصصی انتخاب کنید اگر هدفتون شریف و تهرانه. تمامی همکاران مسلط و باتجربه و از دانشگاه های برتر تهران بوده و رزومه و اهداف و برنامه هاشون نیز قابل روئیت است.
      پیروز باشید.

  2. با سلام.من کارشناس تکنولوژی برق گرمسار هستم.برای شرکت در کنکور ۹۸ با هدف قبولی در تهران ؟آیا بدون شرکت در کلاس کنکور امیدی هست؟به چه ترتیب دروس را باید آغاز کرد؟

    1. بله حتما امید هست
      خیلی کلاس برگ برنده کسی نبوده و نیست
      بلکه برنامه ریزی درست مهم هست
      میتونی از مشاوره رایگان استفاده کنی وبه سامانه پیامگ بزنی تا من و یا سایر دوستان با شما تماس بگیریم و صحبت کنیم که چه درسی رو باید بخونی و جطور آغاز کنی

  3. سلام من الان دانشجوی ترم 7 مهندسی الکترونیک دانشگاه ملی اردبیل هستم که به خاطر حذف ترمی که داشتم تعداد واحد های عقب افتادم زیاد شد میخواستم بدون اگر بتونم کارشناسی ارشد 96-97 قبول بشم با توجه به اینکه احتمالا 6 واحد برای معرفی به استاد برام میمونه شرایط ثبت نامم چه طوری خواهد بود ؟و اینکه من فقط میخوام ریاضیات -مدار -و الکترونیک و زبان بزنم به نظر شما شانس قبولی من در دانشگاه های تهران چقدر

    1. شما در هر صورتی موقع ثبت نام در دانشگاه ارشد (یعنی اول مهر) باید همه واحدهای کراشناسی رو پاس کرده باشید.
      با درس هایی که گفتید خیلی شانس زیادی نخواهید داشت. چون در دروس تخصصی فقط 1 درس رو مظالعه کرده اید که این برای دانشگاه های تاپ تهران که رقابت بین اونها خیلی زیاد هست کافی نیست.

  4. سلام من برای مشاوره رایگاه ثبت نام کردم ولی اقای عباسی به من پیامک نزدن که من با ایشون تماس بگیرم،

    1. سلام
      برای مشاوره رایگان می توانید عدد ۵ را به شماره ۰۲۱۸۸۸۹۵۰۷۰ ارسا نمائید تا با شما تماس حاصل شود.
      موفق باشید.

  5. سلام.
    من کارشناسی ناپیوسته الکترونیک دانشکده فنی حرفه ای مهاجر بودم و سال دیگه(97) میخام کنکور ارشد بدم و علاقه زیادی به گرایش نیمه هادی و آنالوگ دارم .
    می خواستم بدونم چجوری میشه این دو گرایش را باهم آموخت؟و من با توجه به اینکه دانشگاه فنی حرفه ای بودم میتونم تو این گرایش ها موفق باشم یا خیر؟

    1. با سلام خدمت مهندس عزیز
      ببنید مهندس کافیه تو این مدت ،خودتون سعی کنید که به طور تفریحی ،مطالعاتی در زمینه های مورد علاقه خودتون داشته باشید و در دوره کارشناسی ارشد،واحدهای اختیاری خودتون را مطابق علاقه خودتون انتخاب کنید.توجه داشته باشین که ابزار اصلی موفقیت همراه شماست.اصل علاقه است که خوشبختانه دارید.بقیه موارد فقط بهانه است.اصلا به گذشته نگاه نکنید.سعی کنید ،اینده را خوب ترسیم کنید.انسان در حرفه ای موفق خواهد بود که واقعا به ان علاقه داشته باشد.اگر علاقه واقعی باشد،راه غلبه بر موانع را خواهید یافت.قبول شدن در کنکور با رتبه تک رقمی و موفقیت چشمگیر در ادامه تحصیل کار ساده ای هست.کافی است ،باور کنید که از دانشجوی که زیر 100 شدن ،هیچ چیزی کم تر ندارید.فقط ،تا الان روش مطالعه خوبی نداشتید که باید ،ان را اصلاح کنید.
      موفق باشین
      یا علی

  6. با سلام.
    اگه ممکنه در مورد گرایش مکاترونیک توضیح دهید!
    آیا این گرایش بازار کار خوبی دارد ؟
    با تشکر

    1. با سلام خدمت مهندس گرامی
      ببنید مهندس با توجه به گسترش نیاز روزافزون صنعت به استخدام نیروهاى ماهر در مهندسى مکاترونیک، تربیت نیروى انسانى در این زمینه بیش از پیش اهمیت یافته است. نکته مهم و اساسى در آموزش مکاترونیک این است که یک مهندس مکاترونیک باید داراى تخصص هاى چندحوزه اى باشد،بدین معنا که تسلط به اصول اساسى مهندسى مکانیک، الکترونیک، کامپیوتر و کنترل، براى او ضرورى است چرا که باید قابلیت طراحى در حوزه هاى مختلف و در نهایت تجمیع ویکپارچه سازى این حوزه ها را داشته باشد. هم اکنون در تعداد قابل توجهى از دانشکدههاى مهندسى برق و مکانیک در دنیا، گرایش مکاترونیک در سطوح کارشناسى و بالاتر ایجادشده است.

      هسته اصلى محتوى آموزشى مهندسى مکاترونیک، ترکیبى از دروس اساسى گرایش هاى سیستم هاى کنترل، الکترونیک، کامپیوتر و مهندسى مکانیک است.
      موفق باشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا