سخن مشاور

پاروهای خود را بردارید

روزهای اول عید گذشته و حالا دیگر تب و تاب روزهای اول و دید و بازدید و مسافرت ها هم کمتر شده اگر شما داوطلب ورود به مقاطع بالاتر هستید و نمی خواهید با کرختی حاصل از ایام عید ، این دوران طلایی رو ترک کنید حتما مطلب زیر رو دنبال کنید.

چه کنیم تا بتوانیم در روزهای باقی مانده درس بخوانیم؟

جواب این سوال سخت نیست ابتدا به اهدافتان فکر کنید و اصلا به خاطر آورید برای چه می خواهید به مقاطع بالاتر و دانشگاه های بهتر بروید؟حتما شما برای خودتان دلیل های مناسبی دارید {اگر اینطور نیست و دلیل و هدفی ندارید می توانید درس خواندن را همین جا رها کنید زیرا برای کشتی بی هدف هیچ باد موافقی وجود ندارد}.

اما تنها هدف کافی نیست!شرایط را باید مساعد نمود با خانواده خود حرف بزنید تا زمان باقی مانده را برایتان مدیریت کند . اگر یکی از اقوام به دیدنتات آمده لازم نیست حتما شما دیدار برگشت را برگذار کنید(به صورت رفت و برگشت!)

همچنین اگر اتاقتان پر سر و صداست می توانید به کتابخانه محل بروید.یا از اطرافیانتان بخواهید موقعیت امسال شما را درک کنند و یادشان بیاورید سر نوشت یکسال از زندگی تان در گرو همکاری آنهاست.

اما نکته آخر اینکه از درسهایی که دوست دارید شروع کنید چون ممکن است بعد از این چند روز استراحت نتوانید هر درسی را شروع کنید و این را بدانید هر چه زمان بیشتر را از دست بدهید انرژی بیشتری برای بازگشت به اوج نیاز خواهید داشت.

برای کسی که پارو زنی بلد است همیشه در قایق جایی هست

پس پارو های خود را بردارید.

امیدوارم از زمان باقی مانده نهایت بهره را ببرید.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا