اخبار کنکور و دانشگاه

آغاز انتخاب رشته کنکور ارشد از ساعت ۱۶/ امکان انتخاب ۱۰۰ کدرشته

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرآیند انتخاب رشته داوطلبان مجاز در کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۳۰ خرداد آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان مجاز در روزهای ۳۰ خرداد تا ۲ تیرماه می تواند کدرشته محل های انتخابی را در فرم الکترونیکی انتخاب رشته وارد کنند و نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند.

وی گفت: داوطلبان می توانند حداکثر ۱۰۰ کدرشته محل را از میان کدرشته محل های مجاز خود انتخاب کرده و در فرم پیش نویس انتخاب رشته وارد کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: از تعداد ۷۶۱ هزار و ۲۷۳ نفر ثبت نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد، تعداد ۵۶۶ هزار و ۱۵۸ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند که از میان حاضرین در جلسه، تعداد ۴۴۴ هزار و ۵۳۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی درباره ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ گفت: ظرفیت پذیرش ۱۷۱ هزار و ۳۱۰ نفر است.

توکلی خاطرنشان کرد: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) این آزمون که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است از روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ۹۵ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است و به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توصیه می شود که در این مدت نسبت به مطالعه دفترچه اقدام کنند.


مطالب سایت برق ارشد و مشاوره ای در کانال تلگرام
https://telegram.me/joinchat/BvebbTv3jEWlnF-1uBecKg

https://telegram.me/bargharshad

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا