اخبار کنکور و دانشگاه

توقف اعطای مجوز دوره های ارشد در دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: روند اعطا مجوز به مراکز این دانشگاه برای راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد متوقف شده و برنامه ای در این زمینه نداریم.

محمد اخباری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: وظیفه دانشگاه علمی کاربردی تربیت تکنسین و کارشناس مورد نیاز کشور است بنابراین این دانشگاه درحال حاضر برنامه ای برای راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد ندارد.

وی افزود: از زمانی که مسئولیت این دانشگاه را پذیرفتم این روند متوقف شده در سال جاری نیز برنامه ای در خصوص راه اندازی دوره های ارشد نداریم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی خاطرنشان کرد: اگر این دانشگاه بتواند در زمینه تربیت تکنسین و کارشناس به استانداردهای لازم برسد در آن زمان می توان برای راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد در این دانشگاه برنامه ریزی کرد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا