اختصاصی سایت

ثبت نام مدرسین و نخبگان نرم افزارهای تخصصی برق

ادکس فقط از افراد متخصص و با رزومه قوی رشته مهندسی برق دعوت به همکاری می کند. اگر شما نیز، در نرم افزار تخصصی خود، تمایل دارید تا خلاقیت و توانایی های خود را در مسیر اجرای تخصصی ترین پروژه های نرم افزاری دور کار و برون سپاری شده به کار گیرید و رزومه قوی برای خود فراهم نمایید، دعوت ما به همکاری را پذیرفته و با پر کردن فرم دعوت به همکاری در محورهای مد نظر خود، اعلام آمادگی نمایید. برای پیوستن به مجموعه ما، تخصص، توانایی، پشتکار و مهارت انتقال مهم ترین عوامل هستند.

ارسال رزومه : edexcorp2016@gmail.com

برای ثبت نام در سامانه برون سپاری پروژه کلیک نمایید: http://edex.ir/fa/

شماره تماس: 02188783682

درباره-ما

سامانه برون سپاری پروژه، محیط کاری برای متخصصین ایرانی است که فرایند انجام پروژه را برای صاحبکاران و کارفرمایان حقیقی و حقوقی آسان نموده است. هدف ما سامانه، کارشناسی دقیق نیاز های مشتریان، انجام پروژه توسط متخصصین با سابقه انجام موفق کارهای مشابه و در نهایت آموزش مشتری برای آگاهی کامل از نحوه انجام پروژه می باشد.

 

در ادکس چه پروژه هایی به من پیشنهاد می شود؟

با عضویت در سامانه و با تکمیل بخش های مرتبط با مهارت ها و تجربیات کاری، آخرین پروژه های کاری مرتبط با واژگان کلیدی موجود در مهارت ها و تجربیات کاری شما از طرف سامانه به شما پیشنهاد می شود. در حال حاضر هر پروژه ای که بتوان با استفاده از کامپیوتر انجام داد را پشتیبانی می کنیم. ۲۱ دپارتمان فعال در دفتر مرکزی سامانه، هر روز مشغول کنترل و اجرای پروژه هایی در زمینه های زیر می باشند. ممکن است پروژه دارای ماهیت زیر باشد:

  • دورکاری
  • کار پاره وقت همراه با تیم های اجرایی در دفاترسامانه
  • کار تمام وقت در سامانه

 

نحوه پرداخت دستمزدها چگونه است؟

به دلیل حجم بالای تراکنش های مالی، برای هر یک از دپارتمان ها روز خاصی برای تسویه حساب با مجریان طرح در نظر گرفته شده است. انتقال وجه از طریق بانک ملت صورت گرفته و شما برای کسب درآمد در پروفایل خود باید اطلاعات زیر را وارد نمایید

  • شماره حساب
  • شماره کارت بانکی
  • شماره شبا

از کجا شروع کنم؟

کافی است که به یک رایانه و اینترنت دسترسی داشته باشید. اولین اصل در کار، داشتن رزومه ای عاری از ایراد و گویای توانایی های شماست. پس پروفایل خود را تکمیل نموده و کارشناسان ما را با مهارت های خود تحت تاثیر قرار دهید. در رزومه خود حتما به موارد زیر بیشتر بپردازید:

  • تخصص اصلی و مهارت های مکسوبه
  • مقاطع تحصیلی و دست آوردهای علمی
  • سوابق اجرایی و کاری

مهمترین دلیل موفقیت شما در پذیرفته شدن تان برای انجام پروژه، کامل بودن رزومه شماست!

edex

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا