اخبار کنکور و دانشگاه

عدم اعمال سنوات برای کارشناسی‌ارشد در دستور کار قرار گرفت

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با بررسی های بیشتر، پیشنهاد دادیم ترم پنجم برای دانشجویان کارشناسی‌ارشد و ترم 9 برای دانشجویان کارشناسی و دکتری به عنوان سنوات محسوب نشود. این پیشنهاد به هیات امنای صندوق رفاه ارائه شد که امیدواریم تصویب شود.
وی ادامه داد: در جلسه ای که انتهای اردیبهشت ماه جاری با حضور هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان از جمله وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نماینده وزارت اقتصاد و دارایی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان و رئیس سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود، این قانون تصویب و در خرداد ابلاغ می شود.
رئیس صندوق رفاه دانشجویی تاکید کرد: نظر وزیر علوم به عنوان رئیس هیات امنا در این باره مثبت و اجرا شدن این قانون قطعی است.
در گذشته براساس آخرین آیین‌نامه واگذاری و اداره خوابگاهها، دانشجویان دوره‌های کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی حداکثر هشت نیمسال و دانشجویان کارشناسی‌ارشد ناپیوسته حداکثر چهار و نیم سال حق استفاده از خوابگاه و سایر امکانات رفاهی آن را دارند.
بر این اساس، ترم 9 برای دانشجویان دوره‌های کارشناسی و دکتری تخصصی و ترم پنج رای دانشجویان کارشناسی‌ارشد ناپیوسته به عنوان ترم سنوات اضافه محسوب می‌شود و طبق دستورالعمل صندوق رفاه دانشجویان، اجاره‌بهای خوابگاه برای این دانشجویان افزایش می‌یابد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا