اختصاصی سایت

چند نکته درباره آزمون کارشناسی‌ ارشد 95

به یاری خداوند متعال، آزمون کارشناسی‌ارشد سال 1395 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای 136 کد رشته امتحانی در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر روزهای پنج‌شنبه و جمعه (16 و 17 اردیبهشت‌ماه) در حوزه‌های مشخص شده سراسر کشور برگزار خواهد شد. به همین مناسبت، لازم دیدیم که در این مطلب ، به یاد کرد نکاتی چند درباره این آزمون برای اطلاع داوطلبان آن اختصاص دهیم.

1-     کارت شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد 95، که در بردارنده اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان است، از روز دوشنبه آینده 13 اردیبهشت‌ماه برای مشاهده و پرینت، روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و داوطلبان لازم است که براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پی‌گیری) نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.
2-     داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد توجه داشته باشند که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در این آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارایه آن، الزامی است.
3-     آن گروه از داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی، متقاضی شرکت در یکی از 66 کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش پرینت گرفته و به حوزه امتحانی درج شده روی کارت مراجعه کنند.
4-     آن گروه از داوطلبانی که منحصراً متقاضی شرکت در آزمون المپیاد علمی – دانشجویی کشور شده‌اند، لازم است که براساس برنامه‌ریزی اعلام شده برای هر یک از رشته‌های مذکور، در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی‌ارشد مربوط شرکت نمایند.
داوطلبان یاد شده باید همزمان با سایر داوطلبان  کد رشته‌های مربوط، از تاریخ دوشنبه آینده (13 اردیبهشت‌ماه) به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به پرینت کارت شرکت در این آزمون اقدام نموده و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
5-     داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد 95، چنانچه در مندرجات کارت شرکت در آزمون خود مغایرتی مشاهده کردند، لازم است که براساس بند «ج» اطلاعیه مربوط به توزیع کارت این آزمون که در همین شماره از هفته‌نامه پیک‌سنجش و سایت سازمان سنجش با عنوان «کنترل مندرجات کارت شرکت در آزمون» درج شده است، اقدام کنند.
6-      لازم است که داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد 95، معدل درج شده درکارت شرکت در آزمون خود را بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ویرایش و تصحیح معدل خود براساس بند «ه‍» اطلاعیه این سازمان راجع به توزیع کارت آزمون کارشناسی‌ارشد 95 با عنوان «معدل» اقدام کنند. بدیهی است که در غیر این صورت، مسؤولیت هرگونه تبعات بعدی بر عهده شخص داوطلب خواهد بود و هیچ‌گونه عذری در این مورد پذیرفته نیست. همچنین لازم به ذکر است که در سال‌های گذشته قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل لغو شده است.

موفق باشید

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا