اخبار کنکور و دانشگاه

دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان برگزاری دوره های دکتری و کارشناسی ارشد را ندارد

محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت و گو باخبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر، افزود: مأموریت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی، تربیت کارشناس و تکنسین است و بر همین اساس امکان برگزاری دوره های کارشناسی ارشد و دکتری را نداریم. در صورتیکه دوره ها به صورت پروژه ای یا در قالب طرح هایی تعریف شوند، شرایط برگزاری این دوره ها فراهم خواهد شد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسئله ادغام در دانشگاه های علمی کاربردی انجام می شود یا نه، گفت: مسئله ادغام واحد های دانشگاه علمی کاربردی، مسئله ای قدیمی است که در دولت قبل بیان شده بود و به کلی این موضوع را تکذیب می کنم.
اخباری اشاره ای هم به برنامه ششم توسعه کرد و اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه، مقام معظم رهبری بر عملی کردن علوم دانشگاهی تاکید داشتند که در همین راستا دانشگاه علمی کاربردی پیش قراول این طرح است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با تاکید بر مهارت محور بودن آموزش های این دانشگاه، خاطرنشان کرد: آموزش های دانشگاه علمی کاربردی بر مبنای آموزش های مهارتی است. بر همین اساس،  17 تا 18 درصد دانشجویان دانشگاههای کشور در حال گذراندن دوره های آموزش مهارت محور هستند که طبق برنامه ششم توسعه، تعداد دانشجویانی که باید آموزش مهارت ببینند به 35 درصد افزایش می یابد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا