سخن مشاور

آزمون کارشناسی‌ ارشد 95 در راه

امسال نخستین سالی است که آزمون کارشناسی‌ارشد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، برخلاف روال جاری بیست و چند ساله، به جای برگزاری در بهمن ماه یا اسفندماه سالی که در آن ثبت‌نام انجام می‌گردد، در بهار برگزار می‌شود.

از این جهت، فرصت خوبی برای داوطلبان این آزمون فراهم شده است تا با فراغ بال بیشتری، در مقایسه با سال‌های گذشته، خود را برای برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر این آزمون آماده نمایند و با اطمینان بیشتری در جلسه برگزاری این آزمون شرکت کنند. به همین خاطر و از آنجایی که کمتر از یک ماه دیگر این آزمون برگزار می‌شود، لازم دیدیم که نکاتی کوتاه و گویا در زمینه آخرین آمادگی‌ها برای شرکت در این آزمون به اطلاع شما عزیزان برسانیم:
1-    به نظر می‌رسد که زمان مطالعه نکات کلیدی و کنکوری دروس امتحانی آزمون کارشناسی‌ارشد، در حال اتمام بوده و به ایستگاه آخر خود نزدیک شده باشد؛ بنابراین، لازم است که داوطلبان این آزمون، با جمع‌بندی دانسته‌ها و آموخته‌های خود در این سه یا چهار هفته باقی مانده تا زمان برگزاری آزمون، به یک آمادگی مطلوب در این زمینه دست یابند.
2-    اگر تاکنون مطالعه درس یا دروسی از منابع امتحانی آزمونی را که داوطلب شرکت در آن شده‌اید آغاز نکرده‌اید، دیگر شروع نکنید؛ زیرا فرصت برای انجام این کار، باقی نمانده است. بهترین کار در این زمینه آن است که در درس یا دروس یاد شده، تنها به دنبال مطالعه نکات مهم و پرسش‌خیز (در حد مطالعه سرفصل‌ها) باشید تا بتوانید حداقل به چند سؤال از پرسش‌های آزمون آن درس، پاسخ صحیح بدهید.
3-    از حاشیه‌ها دوری کنید. در توضیح این نکته می‌افزاییم که توجه زیاده از حد معمول و معقول به برنامه‌های تفریحی و ورزشی، چون تماشای بیش از حد تلویزیون یا پی‌گیری نتایج مسابقات ورزش‌های مورد علاقه شما و … در این ایام، جز آنکه موجب از بین رفتن تمرکز ذهنی‌تان می‌شود، سود دیگری برای شما به دنبال نخواهد داشت.
4-    اندیشیدن به اینکه شما در چه دانشگاهی با چه سطحی پذیرفته می‌شوید یا اصلاً در هر یک از دانشگاه‌ها پذیرفته می‌شوید یا نمی‌شوید، حداقل در این ایام و لحظات جایگاهی ندارد. زمان تفکر در این گونه موارد، روزهای تعیین شده برای انتخاب کد رشته‌های دانشگاهی است؛ زمانی که آزمون خود را بخوبی برگزار کرده و نتایج خوبی حاصل نموده‌اید و با فراغ بال و خیال راحت، به انتخاب دانشگاه‌های برتر یا موردنظر خود می‌اندیشید.
در خاتمه ذکر این نکته لازم می‌آید که بگوییم همواره به یاد خدا و الطاف بی‌کران او باشید و امیدواری را پیشه خود سازید.

موفق باشید

==============================================================================

دوره های نکته و تست کنکور ارشد برق به روش مالتی مدیا

با مشاهده این فیلم های آموزشی میتوانید بر روی نکات و مباحث مهم دروس مسلط شوید و همچنین مدرس هر درس تا زمان کنکور ارشد بعنوان پشتیبان پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در درس مربوطه خواهد بود.

این دوره ها با همکاری سایت برق ارشد و موسسه نصیر ارائه شده است.

مزایای این دوره ها نسبت به دوره های حضوری چیست؟

1- هزینه کمتر و بازدهی بیشتر

2- عدم رفت و آمد و صرفه جویی در زمان

3- پشتیبانی مدرس تا زمان کنکور ارشد

4- مطرح کردن سوالات و مشکلات هر درس از طریق ایمیل و گروه تلگرام اختصاصی مدرس

5- ارتباط داوطلب با سایر داوطلبان در هر دوره از طریق گروه های تلگرام

و…

جهت ثبت نام به اینجا مراجعه نمایید!

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا