اخبار کنکور و دانشگاه

کلیات طرح سنجش و پذیرش دانشجویان در مجلس تصویب شد

کلیات طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور علیرغم مخالفت وزارت علوم، در صحن مجلس تصویب شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی کلیات طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در دستور کار مجلس قرار گرفت.

نمایندگان با ۱۰۴ رای موافق، ۷۱ رای مخالف، ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۰۰ نماینده حاضر در مجلس با کلیات این طرح موافقت کردند.

در صورت تصویب نهایی جزئیات این طرح، آزمونی واحد برای تحصیلات دوره‌های تکمیلی ارشد و دکتری برای دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور و سراسری برگزار می‌شود.

علاوه بر این شورای سنجش و پذیرش که با عضویت وزیر علوم، رئیس دانشگاه آزاد و وزیر آموزش و پرورش تشکیل خواهد شد، سیاستگذاری‌های کلان در حوزه جذب دانشجویان را بررسی می‌کند.

در جلسه علنی، نماینده وزارت علوم با این طرح مخالفت کرد.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا