منابع کنکور ارشد و دکتری برق

مشاوره و معرفی منابع الکترونیک کنکور ارشد 95

با سلام و احترام

با توجه به نزدیک شدن برنامه مطالعاتی کنکور سال 95 و درخواست داوطلبان سایت برق ارشد تصمیم به معرفی منابع کنکور ارشد برق سال 95 گرفتیم و لازم به ذکر است در طرح مشاوره علاوه بر سطح بندی منابع ، نحوه مطالعه و برنامه مطالعاتی را برای هر درس به طور کامل ارائه می دهیم.

*با توجه به اینکه سایت برق ارشد به طور مستقل فعالیت میکند و وابسته به گروه و موسسه ای نیست بنابراین معرفی منابع در این سایت بدون هیچ گونه جنبه تبلیغی خواهد بود و از این جهت داوطلبان میتوانند با خیال راحت منابع معرفی شده را تهیه و مطالعه را شروع نمایند.

*در معرفی منابع سعی شده است از تجارب مشاوران سایت ، رتبه های برتری سال های گذشته و همچنین نظرات اساتید برتر استفاده شود.

انشاا…که ارائه اینگونه خدمات قدمی هر چند کوچک در جهت موفقیت شما داوطلبان عزیز باشد!

با تشکر

 

با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم برق ارشد.این بار قصد معرفی منابع درس مهم الکترونیک رو داریم.الکترونیک یکی از فنی ترین دروس کنکور ارشد مهندسی برق هست.هیچ کس نمیتواند بگوید که من کاملا روی تستهای این درس مسلط هستم زیرا همه چیز سر جلسه کنکور مشخص خواهد شد!

انتخاب منبع در این درس یکی از حساس ترین نقاط در آمادگی برای کنکور ارشد می باشد.در ذیل سه منبع در این درس بررسی خواهد شد که جزو بهترین منابع بازار می باشند و پیشنهاد میشود تنها تمرکز خود را روی انتخاب یکی از منابع معرفی شده بگذارید:

 

تحلیل نظری مدارهای الکترونیک انتشارات راهیان ارشد

محمدصادق اسلام پناه

یکی از بهترین منابع کنکور در درس الکترونیک می باشد زیرا دیدگاهی که در این کتاب وجود دارد از نظر بنده بهترین دیدگاه از نقطه نظر آموزش الکترونیک می باشد.این کتاب سرشار از تمرینات و تستهای تالیفی هوشمندانه است که میتواند به شما اندوخته های زیادی را اضافه کند.

الکترونیک 2 انتشارات نصیر

احمدعلی اشرفیان

این کتاب نیز در کل کتاب خوبی است و تستهای تالیفی زیادی را دارد.

الکترونیک انتشارات سپاهان

اباذر خرمی

این کتاب حجیم نیز کتاب مناسبی برای کنکور می باشد و بسیاری از داوطلبان اذعان کرده اند که با مطالعه این کتاب به درصد خوبی رسیده اند.

 

توجه: برای درک الکترونیک از پایه،به ویژه کسانی که مشکل جدی در این درس دارند،پیشنهاد میشود از ویدیوهای درس الکترونیک 2 دکتر مدی استاد دانشگاه شریف استفاده کنند.این ویدیوها در سایت مکتبخونه وجود دارند.

 

منابع پیشنهادی سایت برق ارشد:

1- کتاب الکترونیک مهندس اسلام پناه انتشارات راهیان ارشد (آزاده)

2- کتاب الکترونیک دکتر اشرفیان انتشارات نصیر(الکترونیک2) و انتشارات پوران پژوهش(الکترونیک1)

3- کتاب الکترونیک مهندس کاشی انتشارات مدرسان شریف

4- کتاب الکترونیک دکتر لطیفی انتشارات پارسه

5- کتاب الکترونیک دکتر خرمی انتشارات سپاهان

6- کتاب مبانی میکرو الکترونیک دکتر رضوی انتشارات نص

7- جزوه الکترونیک کلاس حضوری کنکور کارشناسی ارشد برق مهندس کهن

(آخرین بروز رسانی 94/7/18)

مهندس روشان شمال

رتبه ۱۹۴ کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال ۹۲ رشته مخابرات سیستم دانشگاه تربیت مدرس رتبه 253 کنکور کارشناسی ارشد و ورودی سال 96 رشته مدارهای مجتمع الکترونیک دانشگاه تربیت مدرس ایشان دارای رزومه ی آموزشی زیر می باشند: ۱تدریس یار درس مدارهای الکتریکی به مدت ۶ ترم ۲تدریس یار درس الکترونیک ۲ و ۳ به مدت ۴ ترم ۳سابقه همکاری در طراحی تست برای آزمونهای آزمایشی در موسسه نصیر ۴طراحی بیش از ۳۰۰ تست تالیفی جدید برای کتاب ” بانک تست تجزیه و تحلیل سیستمها ” انتشارات پوران پژوهش در چاپ ۵ که مولف اصلی آن مهندس امیرعلی مومن زاده می باشد ۵مشاوره در جهت برنامه ریزی کنکور برای دانشجویان از سال ۹۲ ۶تدریس خصوصی دروس مهم مهندسی برق از جمله مدارهای الکتریکی از سال ۹۰ ۷مشاوره تخصصی حول گرایش های مهندسی برق از سال ۹۲

نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. باسلام و خسته نباشید
    من کتاب راهیان ارشد اقای اسلام پناه رو تهیه کردم ولی خوب متوجه نمیشم تو حل مسایل که چطوری داره چکارمیکنه و منکه پایم تو الکترونیک زیر صفره و از قواعد الکترونیکی چیزی سر در نمی ارم میخوام که به من کمک کنید و منبعی برای ارشد که ساده ولی کامل و با جزییات توضیح داده باشه معرفی کنید
    من به همه ی ایرانیانی که علم دارن افتخار میکنم

    من از شما تشکر میکنم اگه کمکی به بنده کنید
    ممنونم

    1. سلام
      به شما توصیه میکنم با مشاورای سایت تلفنی صحبت کنید تا بتونن راهنمایی توون کنند
      به این لینک برید و رایگان درخواست مشاوره کنید
      http://goo.gl/BhTLcn

  2. با سلام, ممنون از سایت خوبتون,من برای الکترونیک کتاب آقای اسلام پناه رو خوندم میخواستم بپرسم برای این درس استادی هست که به همین روش آقای اسلام پناه کلاس کنکور برگزار کنه؟

  3. ممنون بابت پاسخگویی. از این کتاب(رضوی) نمیشه برای این که با الکترونیک ارتباط برقرار کنم استفاده کنم
    ؟ سرفصلاش سرفصلای کنکورو پوشش میده؟ چون میخوام کنارش الکترونیک مهندس اسلام پناه رو کار کنم
    با تشکر

    1. شما کتاب دکتر رضوی رو باید درکنار کتاب مهندس اسلامپناه “برای کنکور” مطالعه کنید.همونطور که گفتم این کتاب رفرنس هست و میتونید تمریناتش رو فقط حل کنید.خوندنش کار صحیحی پشت کنکور نیست.

  4. سلام استاد.وقت به خیر. خواستم بپرسم اگر الکترونیک پروفسور رضوی رو بخونم و تست زیاد کار بکنم کفایت میکنه؟یعنی الکترونیک پرفسور رضوی سرفصلاش با سرفصلای اعلام شده برای ارشد برق همخوانی داره ؟اگر نه کجاهاش همخوانی نداره ؟چه منابعی برای قسمتایی که همخوانی نداره استفاده کنم؟چون من کامپیوتری بودم
    میبخشید که سوال طولانی شد. بسیار ممنون

    1. سلام.کتاب دکتر رضوی کتابی نیست که شما با خوندن اون بتونید در کنکور ارشد موفق بشید به این دلیل که مثالهای این کتاب سطحش از کنکور پایین تر است و سطح این کتاب رفرنس هست.شما باید از کتب کنکوری استفاده کنید.

  5. سلام
    برای کسانی که پایه ای ضعیف دارند یا اینکه اصلا الکترونیک را نخوانده اند و برای اولین بار است که می خواهند بخوانند چه منبعی را پیشنهاد میکنید؟

    لطفا پاسخ دهید

    با تشکر

    1. یادگیری بیس الکترونیک کار سختی نیست باید دستت رو محاسبات سریع و روان بشه و یک سری ترفندم یاد بگیری . کتاب اسلام پناهم خوبه فقط سعی کن مسائلو باهشون کلنجار بری زود جوابو نگاه نکنی . کلا درسیه که نکته انحرافی نداره سوالاش مثل سیگنال یا زیاد نداره فقط باید خیلی تمرین حل کنی دستت تو محاسبات سریع و روان بشه همه مسائلو بتونی زود تحلیل و حل کنی . بعد یادگیری درس سعی کن برسی همه تستای کنکورو حل کنی . برای راهنمایی بیشتر و تلفنی یا حل مسائل الکترونیک می تونید از قسمت مشاوره بنده رو انتخاب کنید در خدمت هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا