اخبار کنکور و دانشگاهاستعدادهای درخشان و پذیرش بدون آزمون

پذیرش دانشجو استعداد درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر 96-95

اطّلاعیه پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون شرکت در آزمون ورودی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سال تحصیلی 96-95

دانشگاه صنعتی امیرکبیر بر اساس مصوّبه 5/5/93 وزارت علوم تحقیقات و فنّاوری، تعداد محدودی دانشجوی واجد شرایط کارشناسی پیوسته ورودی 91 دانشگاه ها و مؤسّسات آموزش عالی کشور را بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد در سال تحصیلی 96-95 پذیرش می نماید.
دانشجویان واجد شرایط کارشناسی می‌بایست حداکثر در مدّت هشت نیمسال دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین جزو ده درصد برتر در بین دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. داشتن میانگین کل بالای 16 و حداقل 110 واحد گذرانده تا پایان نیمسال ششم از دیگر شرایط لازم می‌باشد.
متقاضیان می بایست فرم اینترنتی مربوطه را از طریق وب سایت اصلی دانشگاه (www.aut.ac.ir) در تاریخ مذکور دریافت و تکمیل نمایند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
مهلت پرکردن فرم تقاضا از تاریخ 1/6/94 تا 31/6/94 بوده و دانشگاه در قبول یا رد تقاضا بر اساس امتیاز مکتسبه مختار می باشد.
به متقاضیانی که حد نصاب امتیاز را کسب نمایند پذیرش اوّلیه داده شده و نتیجه از طریق سایت اصلی دانشگاه اعلام می گردد. بدیهی است اعلام نتایج اوّلیه هیچگونه حقّی برای داوطلبان ایجاد ننموده و پذیرش نهایی منوط به ارائه مدارک، موافقت دانشگاه و تأیید سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و احراز صلاحیت عمومی و انضباطی دانشجویان ضروری است.
متقاضیانی که جزو پذیرفته شدگان قطعی باشند نیازی به شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد نداشته و در صورت فراغت از تحصیل تا شهریور ماه سال 95 می توانند وارد دوره کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شوند. *لازم به ذکر است مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری یا غیر حضوری و نیز دانشگاه های غیرانتفاعی و دانشگاه های آزاد اسلامی واحد شهرستان ها و فارغ التحصیلان خارج از کشور برای ورودی بدون آزمون، مورد پذیرش نخواهد بود.

مهندس مومنی

نویسنده مقاله کنفرانس برق در زمینه الکترونیک و نوآوری های الکترونیک , دارای ایده های نو. مشاور در زمینه استعدادهای درخشان.

نوشته های مشابه

‫۴۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    باتوجه به اصلاحیه جدید برای ورودی های 91که تا معدل هفت ترم حساب میشه، الان تکلیف چیه؟ یعنی دوباره ثبت نام صورت میگیره؟
    آخه دانشگاه امیر کبیر فقط معدل شش ترم را برای انتخاب استعداد درخشان ها لحاظ کرده

    1. سلام.برای سال تحصیلی جدید پذیرش خواهند داشت و اعمال قوانین جدید در دستور العمل ثبت نام جدید خواهد بود.جهت اطلاع بیشتر با قسمت استعداد درخشان دانشگاه تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا