اخبار کنکور و دانشگاهدانشگاه های بورسیه و دارای شرایط خاص

معرفی دانشکده اطلاعات

معرفی دانشکده اطلاعات بر روی سایت قرار گرفت!

 

برای مشاهده اطلاعات فوق به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

معرفی دانشکده اطلاعات بر روی سایت قرار گرفت!

 

معرفی دانشکده:
” ما می‌خواهیم یک جمعیت نورانی پیدا کنیم، یک قشر نورانی، که وقتی وارد می‌شوی در یک دانشگاهی، علمش نورانی، عملش نورانی، اخلاقش نورانی، همه چیزش نورانی باشد، الهی باشد.”
حضرت امام خمینی (قدس سره)

نهاد اطلاعات و امنیت یکی از مهم‌ترین و قدرتمندترین نهادهای هر جامعه است و همه کشورها به خدمات این نهاد نیاز مبرم دارند. وجود این نهاد در همه جوامع برای یک زندگی آرام و مطمئن ضروری است.
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران که از بدو تاسیس تاکنون خدمات بسیار ارزنده‌ای را به دولت و ملت شجاع ایران ارایه‏ کرده است در سال 1363 با بهره گیری از نیروهای واحد اطلاعات سپاه پاسداران، کمیته انقلاب اسلامی، دادستانی انقلاب اسلامی و نخست وزیری رسماً آغاز به کار کرد.
وزارت اطلاعات به صورت یک نهاد انقلابی، با چهره‌ای کاملاً نو، مشحون از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، با اهداف و برنامه‌های کاملاً متفاوت نسبت به نظام اطلاعاتی قبل از انقلاب اسلامی و با بکارگیری بهترین فرزندان اسلام، تاسیس گردید و فلسفه و ارزش‌های اسلامی در جای جای این نهاد مقدس حاکمیت یافت.
با توجه به شرایط متغیر و پیچیده جهانی، پیشرفت علوم و فنّاوری، برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس ج.ا.ا. به دلیل از بین رفتن منافعشان، توسعه اطلاعاتی در کشور امری اجتناب ناپذیر و یکی از اهداف راهبردی تلقی گردید. توسعه اطلاعاتی، سرعت و دقت تصمیم‌گیری و قدرت عمل مسئولین را افزایش می‌دهد و منجر به امنیت ملی و ثبات سیاسی ـ اجتماعی در کشور می‌گردد.
نیروی انسانی کارآمد و توانمند عامل اصلی توسعه در نظام اطلاعاتی است. از طریق این عامل مهم می‌توان اهداف اطلاعاتی را محقق نمود. به منظور تحقق اهداف، توانمندی‌های نیروی انسانی باید متناسب با انتظارات نظام اطلاعاتی باشد. نظام اطلاعاتی به دلایل مختلف دچار تغییر و تحول می‌گردد که این تغییرات توازن بین انتظارات و توانمندی‌های نیروی انسانی را بر هم می‌زند.
برنامه‌ریزی نیروی انسانی یکی از پیچیده‌ترین و تخصصی‌ترین فعالیت‌های مدیریت نظام اطلاعاتی است. کارکرد منابع انسانی برای پاسخگویی به انتظارات روبه تحول مدیریت و سازمان اطلاعاتی در سطوح مختلف خرد تا کلان می‌باشد.
ارتقای نیروی انسانی از طریق آموزش صورت می‌گیرد. آموزش در نظام اطلاعاتی جنبه حیاتی و کلیدی دارد و نباید بدون داشتن برنامه دقیق و هدفمند به این امر اقدام نمود. آموزش در نظام اطلاعاتی محدود به افراد خاصی نیست همه اعضاء شامل مدیران، کارشناسان، کارمندان اداری، نیروهای عملیاتی، منابع، خانواده پرسنل و حتی خود اساتید و مربیان آموزشی نیز باید تحت آموزش‌های منظم و دقیق قرار بگیرند.
آموزش‌های مورد نیاز در نظام رو به تحول اطلاعاتی، باید در سطوح مختلف و در زمینه موضوعات مختلف علوم اطلاعاتی و امنیتی، علوم مرتبط و سایر دانش‌های مورد نیاز ارایه‏ گردد.
گستره و تنوع موضوعات، سطوح و ابعاد متعدد در حوزه نیازهای آموزشی، مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده آموزش اطلاعاتی، برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و دراز مدت توسعه در نظام اطلاعاتی است.
نهال کوچکی که در سال 1365 به دست باغبان علم و معرفت (مقام عظمای ولایت) کاشته شد امروز مبدل به درخت تنومندی شده است که انشاءالله مصداق کلمه طیبه باشد. افتخار دانشکده اطلاعات را می‌توان در چند نکته اصلی و بنیادین خلاصه نمود.
1ـ توکل به خداوند و اخلاص در عمل، بانیان دانشکده تا وارثان امروز در این امر متفق‌القول می‌باشند که “اخلص عملک ان الناظر هو بصیر” .
2ـ تلاش جهت پی افکندن بنیان اطلاعات حرفه ای بومی. با توجه به مختصات اطلاعاتی دنیای امروز غالب سرویس های اطلاعاتی خصوصاً در جنوب با اتکاء به یک یا چند سرویس اطلاعاتی در شمال راه اندازی و در عرصه آموزش و پژوهش اطلاعاتی که از امور بسیار پیچیده و چند وجهی می‌باشد تحت لیسانس اداره می‌شوند؛ لکن اطلاعات ج.ا.ا منزه از این گونه وابستگی ها و صرفاً با اتکاء به قدرت لایزال الهی و خودباوری و محقق ساختن فعل خواستن، توانستن است وارد عرصه جنگ اطلاعاتی با قدرتهای به مراتب بزرگتر و چند برابر شده است (جنگ اطلاعات نامتقارن)، آموزش و پژوهش اطلاعاتی نیز از این امر مستثنی نبود و نیست. تلاش شبانه روزی و مجاهدت خاموش علمی در اخذ آخرین دستاوردهای علم اطلاعات از یکسو و اتکاء مضاعف بر تجارب اطلاعاتی که محصول مبارزه با صدها توطئه اعم از جنگ خیابانی، کودتا، ترور، جاسوسی، خرابکاری، اغتشاش و… در حوزه پدافندی در کنار طراحی های اطلاعاتی و عملیاتی در حوزه آفندی مجموعه بی بدیلی از دانشکده اطلاعات به وجود آورده است که به اعتراف دوست و دشمن بنیان مرصوصی است که تاکنون توانسته است صدها تن از کارشناسان اطلاعاتی و ضداطلاعاتی کشور اعم از جامعه اطلاعاتی و وزارت اطلاعات را آموزش داده و با مجهز نمودن آن‌ها به علم جدید بومی اطلاعاتی بیش از گذشته در راه دفاع از آرمان‌ها، اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس ج.ا.ا جان برکف آماده دفاع باشند.
در کنار آموزش، پژوهش‌های اطلاعاتی نیز به دلیل چندوجهی بودن، حرفه ای بودن، میان رشته ای بودن و… که از پیچیده ترین نوع تحقیقات قلمداد می‌گردند، در دستور کار قرار گرفته و محصول آن تاکنون صدها پایان نامه در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد، تدوین کتب و جزوات اطلاعاتی، همایش و سخنرانی‌های علمی، ترجمه متون اطلاعاتی مرجع و… با جهت گیری سه گانه “پژوهش در خدمت آموزش”، “پژوهش در خدمت ماموریت‌های اطلاعاتی” و “پژوهش در خدمت توسعه و گسترش اطلاعات” بوده است. از این رو توسعه علوم اطلاعاتی بومی با تکیه بر مبانی و معارف غنی دین مبین اسلام موجب شده تا ادبیات قابل توجهی در این حوزه تولید شود.

امروز که به گذشته نگاه می‌کنیم، احساس شوق و غرور سراپای وجودمان را سرشار می‌کند و در پیشگاه احدیت سجده شکر به جا می‌آوریم که ما را لایق خدمت در عرصه گمنامی علمی دانسته و امیدوار هستیم که آیندگان نیز وقتی به گذشته خود نگاه می‌کنند همین احساس را داشته باشند. در پایان یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر بالاخص شهدای عرصه گمنامی، جانبازان، خانواده شهدا و جانبازان را گرامی می‌داریم.

 

شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده اطلاعات :

1- اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو و نحوه انتخاب رشته داوطلبان:

الف- در مقطع کارشناسی:

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشکده اطلاعات در کلیه گروه های آزمایشی (علوم ریاضی- علوم تجربی- ادبیات و علوم انسانی و هنر)، می بایست پس از ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری و مجاز شدن به انتخاب رشته، نسبت به انتخاب دو رشته از سه رشته اعلامی دانشکده اطلاعات که در زیر آمده و کد آنها در دفترچه (شماره 2) راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری درج می گردد، اقدام نمایند.
لازم به ذکر است انتخاب رشته های مذکور باید جزء انتخابهای اول و دوم داوطلبان باشد. بدیهی است داوطلبان محترم می توانند پس از انتخاب رشته های دانشکده اطلاعات، نسبت به انتخاب سایر رشته های مورد‌علاقه خود نیز اقدام نمایند.

 

ردیف
نام رشته
دانشکده اطلاعات
گرایش
جنس 
ظرفیت پذیرش
نیمسال
دوره
1 علوم سیاسی مطالعات امنیتی مرد 100 نفر دوم روزانه
2 علوم اجتماعی مطالعات امنیتی مرد 100 نفر دوم روزانه
3 مدیریت مدیریت اطلاعات و ارتباطات مرد 100 نفر دوم روزانه

شرایط و ضوابط اختصاصی دانشکده اطلاعات برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی سال 1391
1- تدین به دین مبین اسلام.
2- تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی.
3- احراز صلاحیت استخدامی برابر ضوابط گزینش وزارت اطلاعات.
4- برخورداری از سلامت روانی و جسمی به تشخیص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات.
5- داوطلبان نباید در استخدام و متعهد به سازمان یا وزارتخانه‌ای باشند.
6- حداقل معدل کتبی دیپلم داوطلبان رشته های ریاضی فیزیک و علوم تجربی 12 و سایر رشته ها 14 می باشد.
7- حداکثر سن برای داوطلبان 22 سال تمام (متولدین 1/7/1369 به بعد) می‌باشد
8- پذیرفته‌شدگان دانشکده اطلاعات می‌توانند با سپردن تعهد، خدمت دوران سربازی را در وزارت اطلاعات طی کنند.
9- دانشجویان در طول دوره تحصیل از کمک هزینه تحصیلی برخوردار و پس از تحصیل، به استخدام ورارت اطلاعات در خواهند آمد.
10- دانشکده برای دانشجویان مجرد واجد شرایط، خوابگاه تهیه می نماید.
11- تحصیل در دانشکده اطلاعات تمام وقت و به صورت شبانه روزی است
12- دانشجویان مقطع کارشناسی در طول تحصیل ملزم به فراگیری دو زبان زنده دنیا و امور فوق برنامه می‌باشند.
13- در صورتی که پذیرفته‌شدگان از تحصیل انصراف دهند باید خسارت مالی ناشی از گزینش و تحصیل را بپردازند.
14- به دانشجویان پس از اتمام مدت تحصیل و انجام تعهدات، گواهی‌نامه کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء می‌گردد.

 

ب- در مقطع کارشناسی ارشد:

داوطلبان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشکده اطلاعات، می بایست پس از ثبت نام در یکی از رشته‌های ذیل و شرکت در آزمون سراسری و مجاز شدن به انتخاب رشته، نسبت به انتخاب رشته مذکور با درج کد رشته که در دفترچه (شماره 2) راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری اعلام می گردد، اقدام نمایند.
لازم به ذکر است انتخاب رشته مذکور باید جزء انتخاب اول داوطلبان باشد. بدیهی است داوطلبان محترم می توانند پس از انتخاب رشته دانشکده اطلاعات، نسبت به انتخاب سایر رشته های مورد‌علاقه خود نیز اقدام نمایند.

 

 

ردیف
گروه
زیر مجموعه رشته امتحانی
نام رشته دانشکده اطلاعات
گرایش
جنس
ظرفیت پذیرش
نیمسال
دوره
1 علوم انسانی مجموعه علوم سیاسی و روابط بین‌الملل (کد گرایش1) علوم سیاسی مطالعات امنیتی مرد 38 نفر دوم روزانه
2 فنی و مهندسی مهندسی برق- مخابرات (کد گرایش3) مهندسی برق- مخابرات اطلاعات الکترونیکی مرد 19 نفر دوم روزانه
3 علوم پایه زیست شناسی- بیو شیمی و بیو فیزیک (کد گرایش1) علوم قانونی * Forensic Science شیمی و زیست اطلاعات مرد 19 نفر دوم روزانه

* رشته علوم قانونی (Forensic Science ) برای مقابله با تهدیدات و تهاجمات میکروبی و بیولوژیکی و مبارزه با بیوتروریسم طراحی و ایجاد گردیده است.

شرایط و ضوابط اختصاصی دانشکده اطلاعات برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد سال 1391

 

1- تدین به دین مبین اسلام.
2- تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی.
3- احراز صلاحیت استخدامی برابر ضوابط گزینش وزارت اطلاعات.
4- برخورداری از سلامت روانی و جسمی به تشخیص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات.
5- داوطلبان نباید در استخدام و متعهد به سازمان یا وزارتخانه‌ای باشند.
6- حداکثر سن برای داوطلبان 27 سال تمام (متولدین 1/7/1364 به بعد) می‌باشد.
7- پذیرفته‌شدگان دانشکده اطلاعات، در صورتی که غیبت سربازی نداشته باشند نیازی به ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت سربازی ندارند.
8- تحصیل در دانشکده اطلاعات تمام وقت است. (42 ساعت تحصیل و تحقیق در هفته)
9- دانشکده برای دانشجویان مجرد واجد شرایط، خوابگاه تهیه نموده و تسهیلات ایاب و ذهاب را برای کلیه دانشجویان فراهم خواهد نمود.
10- در صورتی که پذیرفته‌شدگان از تحصیل انصراف دهند باید خسارت مالی ناشی از گزینش و تحصیل را بپردازند.
11- به دانشجویان پس از اتمام مدت تحصیل و انجام تعهدات، گواهی‌نامه کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء می‌گردد.

 

 

اساسنامه دانشکده اطلاعات (مرکز آموزش عالی وابسته به وزارت اطلاعات):

در جلسه مورخ 20/1/1366 شورای مشترک کمیسیون‌های 1 و2 شورای عالی، حسب اختیارات تفویضی به ریاست محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، اساسنامه مرکز آموزش عالی وابسته به وزارت اطلاعات به شرح ذیل به تصویب رسید.

 

دستگاه اجراء کننده: وزارت فرهنگ و آموزش عالی

 

ماده 1: به منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در امور اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی موسسه‌ای به نام مرکز آموزش عالی تاسیس می‌گردد که در این اساسنامه به اختصار “مرکز” نامیده می‌شود.

ماده 2: مرکز یک موسسه آموزش عالی است که از نظر سازمانی مستقل و زیر نظر وزارت اطلاعات می‌باشد.
ماده 3: مرکز از آیین‌نامه‌ها و ضوابط وزارت فرهنگ و آموزش عالی متابعت میکند و آیین‌نامه آموزشی اختصاصی مرکز نیز به تصویب شوراها و مراجع ذی صلاح در وزارت مذکور می‌رسد.
ماده 4: گزینش عمومی دانشجویان و متقاضیان عضویت در هیات علمی بر طبق ضوابط مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و با توجه به شرایط اختصاصی حفاظتی وزارت اطلاعات انجام می‌گیرد و بررسی صلاحیت علمی تابع مقررات وزارت فرهنگ و آموزش عالی می‌باشد.
ماده 5: محل اصلی مرکز در تهران است و تغییر محل آن با موافقت وزات فرهنگ و آموزش عالی امکان پذیر است.
ماده 6: مرکز می‌تواند در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در رشته‌هایی که به تصویب شورای گسترش آموزش عالی خواهد رسید فعالیت آموزشی داشته باشد.
ماده 7: آموزش در مرکز به صورت حضوری است.
ماده 8: به فارغ التحصیلان مرکز در مقاطع مذکور در ماده 6، دانشنامه مورد تایید وزارت فرهنگ و آموزش عالی اعطاء می‌گردد.
ماده 9: انحلال مرکز به پیشنهاد وزارت اطلاعات و تصویب شورای گسترش آموزش عالی امکان پذیر است.
ماده 10: ارکان مرکز عبارتند از:
الف: هیات امناء
ب: شورای آموزشی
ج: رئیس
ماده 11: هیات امناء مرکز مرکب از افراد زیر است:
الف: رئیس جمهور
ب: وزیر اطلاعات
ج: وزیر فرهنگ و آموزش عالی
د: رئیس مرکز
ﻫ: یکی از اعضای هیات علمی مرکز، به پیشنهاد وزیر اطلاعات و تصویب هیات امناء به مدت سه سال
تبصره ـ انتخاب مجدد عضو مذکور در بند “ﻫ” بلامانع است.
ماده 12: وظایف و اختیارات هیات امناء مرکز: هیات امناء بالاترین مرجع مرکز و دارای اختیارات و وظایف زیر است:
الف: تعیین خط مشی علمی و آموزشی و حدود فعالیت‌های مرکز خصوصاً در زمینه ارایه خدمات آموزشی به نیروهای شبه اطلاعاتی و مبادله و گسترش ارتباطات علمی و آموزشی با مراکز آموزشی سایر کشورها در چارچوب مقررات آموزش عالی و سیاست‌ها‏ی خارجی جمهوری اسلامی ایران.
ب: پیشنهاد تجدید نظر در برنامه‌های علمی و آموزشی مصوب به وزارت فرهنگ و آموزش عالی.
ج: تصویب ضوابط اختصاصی گزینش در ارتباط با صلاحیت‌های حفاظتی استادان و دانشجویان.
د: پیشنهاد آیین‌نامه‌ها و مقررات آموزشی و دانشجویی اختصاصی به وزارت فرهنگ و آموزش عالی.
ماده 13: رئیس مرکز که به پیشنهاد وزیر اطلاعات و تایید وزیر فرهنگ و آموزش عالی و با حکم وزیر اطلاعات منصوب می‌گردد، نماینده قانونی مرکز در کلیه مراجع و محاکم حقوقی با حق توکیل به غیر می‌باشد.
ماده 14: وظایف رئیس مرکز:
الف: ایجاد هماهنگی در زمینه اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی و دانشجویی و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها.
ب: اجرای مصوبات هیات امناء.
ج: اداره سایر امور موسسه.
ماده 15: شورای آموزشی مرکز مرکب از افراد زیر است:
الف: رئیس مرکز.
ب: معاون مرکز.
ج: مدیر گروه یا مدیران گروه‌های آموزشی.
ماده 16: وظایف شورای آموزشی به شرح زیر است:
الف: تصویب آیین‌نامه داخلی شورا.
ب: تهیه مقررات و آیین‌نامه‌های اختصاصی آموزشی و دانشجویی جهت ارایه‏ به هیات امناء.
ج: بررسی پیشنهاد نحوه اجرای برنامه‌های گزینش و آزمون ها.
د: اظهار نظر در مورد مسایل جاری آموزشی و دانشجویی که از طرف رئیس مرکز ارجاع می‌شود.
ماده 17: این اساسنامه در 17 ماده و یک تبصره و بیست و دو بند در تاریخ 20/1/1366 به تصویب شورای مشترک کمیسیون‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید.

*اصلاحیه:

شورای عالی انقلاب فرهنگی، به منظور تعیین جایگزین نخست وزیر در شوراها و هیات‌های مصوب این شورا در جلسه مورخه 4/7/1368، اصلاحاتی را در این رابطه تصویب نمود که در بند 2 آن چنین آمده است:
“2 ـ در هیات امنای مرکز آموزش عالی وزارت اطلاعات (موضوع ماده 11 مصوبه شماره 924/م د ش مورخ 31/1/66 شورای مشترک) به جای نخست وزیر یک نفر به اعضاء هیات علمی اضافه می‌شود.”

ماده دوم قانون تمرکز اطلاعات

در کشور جمهوری اسلامی ایران، رسماً نهادی تحت عنوان “جامعه اطلاعاتی” وجود ندارد. اما وظیفه هماهنگی در اموراطلاعاتی کشور بر اساس” قانون تمرکز اطلاعات” مصوب 12/2/1368 مجمع تشخیص مصلحت نظام اسلامی، به عهده شورای هماهنگی اطلاعات گذاشته شده است.
مطابق ماده 2 قانون مذکور، آموزش واحدهای اطلاعاتی کشور (واحدهای اطلاعات نظامی و انتظامی) به عهده وزارت اطلاعات نهاده شده است:
ماده 2: وزارت اطلاعات موظف است جهت حفظ تمرکز اطلاعات، مراکز چهارگانه ذیل را دایر و خدمات لازم را به واحدهای اطلاعاتی و حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح ارایه نماید:
الف: مرکز اسناد و بایگانی متمرکز اطلاعات.
ب: مرکز پشتیبانی فنی اطلاعاتی ( سیستم‌های شنود و مخابرات نظامی و دستگاه‌های مربوط به وظایف اختصاصی نیروهای انتظامی مستثنی است.)
ج: مرکز آموزش و دانشکده اطلاعات (آموزش‌های اختصاصی واحدهای اطلاعاتی و حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح به عهده خود آن‌ها است.)
د: مرکز بررسی‌های استراتژیک امنیت ملی
بنابراین تهیه برنامه‌های آموزش اطلاعاتی باید با توجه به نیاز وزارت اطلاعات و سایر واحدهای اطلاعاتی کشور صورت پذیرد.
در جمهوری اسلامی ایران علاوه بر این که تهیه و اجرای برنامه‌های اصلی آموزش اطلاعاتی مورد نیاز واحدهای اطلاعاتی به عهده نظام آموزشی وزارت اطلاعات نهاده شده است، سایر اعضا نیز به نوبه خود به تدارک و اجرای برنامه‌های آموزش اختصاصی خود اقدام می‌نمایند.

 

جهت ارتباط کاربران محترم با سایت «واجا» صندوق پستی شماره 3457-16765 در نظر گرفته شده است . درصورت تمایل به دریافت پاسخ ، شماره تلفن خود را اعلام فرمائید.

 

آدرس سایت دانشکده : www.vaja.ir

 

 

با توجه به سیاست این دانشکده ، اطلاعات مفید دیگری در دسترس نمی باشد.

 

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۴۷ دیدگاه ها

  1. سلام
    وقت بخیر
    منابع کنکور برای رشته مدیریت اطلاعات کد ۱۱۵۳ میخواستم؟

  2. سلام من سال آخر تجربی ام سال۹۸ کنکور میدم ایا تا اون موقع پذیرش خانوم هم امکان پذیر میشه؟ واینکه رشته های این دانشگاه در کدام زیر گروه رشته تجربی است؟ مثلا ما باید واسه قبولی تو دانشکده اطلاعات و امنیت ملی ریاضی و فیزیکمونو خوب بزنیم؟
    لطفااا جواب بدین

    1. سلام. دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی از ابتدا صرفا پذیرش مرد داشته و خیلی بعیده یه زمانی خانم پذیرش کند بهتره روی دانشگاهی برنامه ریزی کنید که پذیرش خانم دارد مثل مالک اشتر و صدا و سیما و…

  3. سلام
    شرط سن رو زدن ۲۷ سال
    من که سربازی رفتم ایا به این سن اضافه میشه؟
    چون من توی ۲۹ سالم
    میتونم این دانشگاه رو انتخاب کنم؟؟؟

  4. سلام خسته نباشید ایا با رتبه ۵هزار امیدی به قبولی تو دانشگاه امنیت ملی هست ؟ ممنون میشم اگه جواب بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا