اخبار کنکور و دانشگاه

۸۰ درصد مجازین در کنکور ارشد انتخاب رشته کردند

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس آمار اولیه از میان مجازین به انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد تعداد ۳۴۴ هزار و ۳۹۲ داوطلب فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در واقع با توجه به آمار تعداد مجازین به انتخاب رشته ۸۰.۱۵ درصد افراد مجاز انتخاب رشته خود را انجام دادند.

وی افزود: در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ تعداد ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب در جلسه آزمون حاضر بودند که از این تعداد تعداد ۴۲۹ هزار و ۶۸۸ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که این میزان بیش از ۶۵.۵ درصد را مجاز نشان داد.

توکلی خاطرنشان کرد: کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در فرصت تعیین شده دوشنبه ۲۸ اردیهشت ماه تا یکشنبه سوم خرداد ماه می توانستند نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: بر اساس آمار اولیه از تعداد داوطلبان مجاز تعداد ۳۴۴ هزار و ۳۹۲ داوطلب نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کردند در واقع ۸۰.۱۵ درصد افراد فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. با سلام بارتبه 1800 مکانیک تبدیل و طراحی می تونم دانشگاه رازی قبول شم و یا به نظرتون دانشگاه مالک اشتر احتمال این هست با این رتبه در مصاحبه قبول شم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا