اخبار کنکور و دانشگاه

پرونده تکمیل ظرفیت در نیمسال اول بسته شد/ پذیرش دانشجوی تکمیل ظرفیت در نیمسال دوم

نجفی سرپرست وزارت علوم،‌ تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگارانگفت:‌ طی جلسه‌ای که با عده‌ای از نمایندگان دانشگاه غیرانتفاعی داشته‌ایم، مسئله و بحث جذب دانشجو در تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: هم‌اکنون پرونده نیمسال اول دانشگاه‌ها بسته شده است و اگر از نظر امکانات و نیروی انسانی جذب دانشجو بخواهد محقق شود، برای نیمسال دوم در نظر گرفته می‌شود.
نجفی تصریح کرد: در بحث تکمیل ظرفیت کاردانی و کارشناسی خطری که وجود دارد ورود دانشجویان دانشگاه‌های غیرانتفاعی از دانشگاه‌های شهرستان به تهران است که چنین امری مشکل ایجاد می‌شود. البته در بحث تکمیل ظرفیت ارشد و دکتری کیفیت بسیار مهم است. امسال به تعداد کافی دانشجوی ارشد و دکتری جذب شده است و دیگر این امکان وجود ندارد و جذب دانشجو برای نیمسال دوم تکمیل ظرفیت محقق می‌شود.

برق ارشد

فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته های الکترونیک و فناوری اطلاعات و دانشجوی دکتری ، مشاور کنکور ارشد برق ، مدرس دروس و نرم افزارهای تخصصی برق و IT ، با تجربه 9 ساله در زمینه مشاوره ، برنامه ریزی ، انتخاب رشته از کاردانی تا ارشد ، طراحی سیستم های آنلاین تخمین رتبه و انتخاب رشته برای اولین بار در سال 90 ، طراحی و راه اندازی سایت های دانشگاهی ، آموزشی و فروشگاهی ، راه اندازی سیستم های آموزشی ، آموزش آنلاین و مجازی ، سابقه کار و همکاری با شرکت مهندسی تحقیقاتی و پژوهشی نصیر دانشگاه خواجه نصیر ، دانشگاه مازندران ، بانک صادرات ایران ، شرکت گروه بهمن (مرکز بهمن موتور) ، شرکت های فنی و مهندسی ، انجمن های علمی و تخصصی ، موسسات کنکور ، دانشگاه تهران و مشاور انتخاب رشته کنکور ارشد برق تعاونی سازمان سنجش در سال 93 و...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا